Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 2.4 CU2 2009 201KM jak podkręcić silnik?

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 41m4r

41m4r
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 02.04.2014

Witam,

Jak w "prosty" sposób podkręcić silnik o parę kucyków ?

Autko Accord 2.4 VIII 201KM .

Jakieś rady tutoriale ?

Czy i ile da zwykła wymiana filtra i chip?

Pozdrawiam

P.

 


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:04, 02.04.2014

http://www.accordklu...-now-in-poland/


  • 0
                       

#3 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:17, 02.04.2014

Z tym kolektorem 4-2-1 może być problem :/ z tego co kojarzę w tym silniku.


  • 0

#4 41m4r

41m4r
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 02.04.2014

Myślę też o LPG ... i obecnie reflesh ECU najbardziej mi zaczyna pasować do układanki.


  • 0

#5 Spikeeltorro

Spikeeltorro
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:Sokolniki Małe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:56, 16.04.2014

Z tym kolektorem 4-2-1 może być problem :/ z tego co kojarzę w tym silniku.

A dlaczego jest kłopot z tym kolektorem Gilotyn@? w przyszłości będę miał ten sam problem co autor tematu i przynajmniej będę miał już odpowiedź ;)


  • 0

Cogito ergo sum.

Mój wóz:

http://www.accordklu...p=441904#441904

rumcajsmobile.jpg


#6 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 08:36, 17.04.2014

bo to auto dość swieże i jeszcze za dużo firm nie ma w swojej ofercie kolektorów do niego :)


  • 0

#7 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:47, 17.04.2014

bo to auto dość swieże i jeszcze za dużo firm nie ma w swojej ofercie kolektorów do niego :)

 

Problem jest o wiele bardziej "powarzniejszy" :)

W tym silniku poprostu nie ma kolektora wydechowego w tradycyjnym znaczeniu tego slowa.

 

Kolektor jest wewnatrz glowicy. Czyli katalizator przykrecasz bezposrednio do jeden duzej dziury w glowicy silnika i juz.

Nic nie wymienisz bez zmiany glowicy. A jak zmienisz glownice nie bedzie miejejsca na tradycyjny kolektor zewnetrzny pewnie.


  • 0

#8 Spikeeltorro

Spikeeltorro
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:Sokolniki Małe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:29, 17.04.2014

A to skubańce.czyli nici z planów. Myślałem w sumie,że ten nowy k24 jest bardzo zbliżony do tego poprzednika z cl9... Dzięki za odp.
  • 0

Cogito ergo sum.

Mój wóz:

http://www.accordklu...p=441904#441904

rumcajsmobile.jpg


#9 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:12, 17.04.2014

A to skubańce.czyli nici z planów. Myślałem w sumie,że ten nowy k24 jest bardzo zbliżony do tego poprzednika z cl9... Dzięki za odp.

 

Ogolnie sa z tej samej serii i sporo elementow jest podobnych.

 

Jednak kilka zmian jest jak przykladowo wydech czy dolot - nie jest to juz aluminium a czarne tworzywo sztuczne.

Inne tez jest wspomaganie gdyz zastosowano wspomaganie elektryczne.

 

Z pasujacych elementow - uszczelniacz walu od strony rozrzadu. Jest ten sam co w straszej wersji. Co ciekawe nawet w Dieslu jest taki sam gdyz ja u siebie mam wlasnie od ropniaka :)


Użytkownik hangie edytował ten post 12:14, 17.04.2014

  • 0

#10 Spikeeltorro

Spikeeltorro
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:Sokolniki Małe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:04, 17.04.2014

Ciekawe jak się sprawuje to elektryczne wspomaganie?
  • 0

Cogito ergo sum.

Mój wóz:

http://www.accordklu...p=441904#441904

rumcajsmobile.jpg


#11 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 17:49, 17.04.2014

Ja bym pojechał klasycznie, dolot, wydech, reflash i cieszyć się z tego co bozia dała. Mało inwazyjny sposób i nie kosztujący wiele $.


  • 0

#12 Spikeeltorro

Spikeeltorro
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:Sokolniki Małe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:23, 17.04.2014

Ja bym pojechał klasycznie, dolot, wydech, reflash i cieszyć się z tego co bozia dała. Mało inwazyjny sposób i nie kosztujący wiele $.

taki był plan ale do tego kolektor był przewidziany. najwyżej będzie taniej  :-P  :)


Użytkownik Spikeeltorro edytował ten post 18:24, 17.04.2014

  • 0

Cogito ergo sum.

Mój wóz:

http://www.accordklu...p=441904#441904

rumcajsmobile.jpg


#13 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:27, 30.04.2014

zawsze można wywalić kat i dać dobry wydech


  • 0

#14 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 03:14, 01.05.2014

Ciekawe jak się sprawuje to elektryczne wspomaganie?


Zarombiscie, jest duzo 'wrazliwsze'od hydro i dokladniejsze, no i dziala na wylaczonym silniku tylko z zaplonem ;p. Duzo latwiej tez wymienic maglownice i roznice skrajnego skretu reguluje sie kompem w 3 minutki
  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#15 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:52, 01.05.2014

...no i zawsze to lżej dla silnika bez kręcenia pompą. Ciekawe jak z awaryjnością ?


  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq