Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przekładka silnika 2.0 w miejsce 1.8

VI przekładka swap f18b2 zamiana silnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 26.03.2014

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem anglika w celu przełożenia z niego silnika. Anglik sprawny, 200000. Problem jest tego typu, że u siebie mam silnik 1.8 f18b2, a w angliku jest 2.0. Czy jest możliwość przełożenia go do mnie? Rozumiem że nie podejdzie PnP, ale czy można zrobić to z całym osprzętem, i elektryką, tak by działało wszystko? 

Czekam na pilne odpowiedzi, bo anglik gorący, może uciec :)


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:09, 26.03.2014

podejdzie całkowicie PnP, to te same silniki, ten sam osprzęt, łożyska skrzynie - wszystko to samo tylko różnica średnicy tłoka stąd Twój ma 1.8 a tamten 2.0, poza tym masz na forum kilka silników i 1.8 i 2.0 i nie wiem czy Ci się bardziej nie opłaca brać forumowego bardziej pewnego motoru.


Użytkownik skubiszek edytował ten post 12:10, 26.03.2014

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 26.03.2014

podejdzie całkowicie PnP, to te same silniki, ten sam osprzęt, łożyska skrzynie - wszystko to samo tylko różnica średnicy tłoka stąd Twój ma 1.8 a tamten 2.0, poza tym masz na forum kilka silników i 1.8 i 2.0 i nie wiem czy Ci się bardziej nie opłaca brać forumowego bardziej pewnego motoru.

 

Wiesz, jest kwestia dobrej ceny tego anglika, i reszta by poszła na części. To po 1. Po drugie tamten jest cały czas jeżdżący i wiem co kupuję, i w jakim stanie jest silnik.

A moje wątpliwości pochodzą stąd, że w serwisie jak dzwoniłem to powiedzieli, że kompletnie ten motor nie podejdzie, bo jest inna elektryka, komputer, wiązki i ODB, a w moim nie ma. Czy to serio tak źle wygląda??


  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:54, 26.03.2014

ale angol rozumiem, że też VI gen i silnik F20B6? to jaki serwis takie info podaje ? :-D cuda jakieś...


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:05, 26.03.2014

ale angol rozumiem, że też VI gen i silnik F20B6? to jaki serwis takie info podaje ? :-D cuda jakieś...

 

Angol - dawca VI gen 2.0. CG8 

Mój accord - biorca VI gen. 1.8. CG8

 

Serwis hondy CRH w Lublinie dał info, że niemożliwe.

To jak w końcu?


  • 0

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:13, 26.03.2014

wkladasz jeden w miejsce drugiego bez pierdniecia, olej ten serwis tylko sprawdz na jakims lokalnym forum 'hondziarzy' kto najlepiej ogarnia swapy


Użytkownik frajcik edytował ten post 13:14, 26.03.2014

  • 0

#7 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 26.03.2014

Wiesz, dobrze by było. Bo ten dawca to dość dobry okaz. Jednak jest niepewność, bo niby to samo, ale mówił facet, że elektryka zupełnie inna i żę dużo drutowania co czyni całą operację nieopłacalną...

Dlatego potrzebuje rzetelnych informacji, najlepiej kogoś kto to robil :)


  • 0

#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:06, 26.03.2014

no bez jaj, mówię Ci przecież że to jest identyczny silnik tylko skok tłoka inny a wszystko inne to to samo, półosie, elektryka no dosłownie wszystko to samo


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:34, 26.03.2014

nie do końca jest to to samo.... kilka rzeczy jest inaczej zmontowanych. Wolek dokładnie by musiał napisać, ale bodajże czujniki położenia wału i spalania stukowego są inaczej rozmieszczone - dokładnie nie pamiętam. Sondy są inne i inaczej położone, więc trzeba dociągnąć przewody lub zrobić inaczej manewr z kolektorem i sondami. Ale przekładka nie jest jakaś specjalnie skomplikowana w gruncie rzeczy.

 

Fakt faktem - serwis zdecydowanie przesadza.


  • 0

#10 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:58, 26.03.2014

Więc proszę Wolek'a o wypowiedź co i jak konkretnie :) Wiadomo, wszystko da sie zrobic, tylko kiedy konczy się opłacalność takiego swapu? 


  • 0

#11 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:01, 26.03.2014

wkładasz jeden zamiast drugiego i tylko czujnik położenia wału z pod rozrządu z 1,8 wsadzasz do 2.0 i ot tyle *cenzura*enia...

nie zmieniasz żadnych sond żadnych kolektorów nic... sam słupek i koniec


  • 0

#12 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:03, 26.03.2014

i o tym właśnie mówiłem a serwis w Lublinie... no comment


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:08, 26.03.2014

 

nie zmieniasz żadnych sond żadnych kolektorów nic... sam słupek i koniec

 

a ECU i immo?


  • 0

#14 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:11, 26.03.2014

ja widziałem że jeżdża z 2.0 na kompach od 1.8


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#15 ironmanyou

ironmanyou
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 26.03.2014

WOLEK a podjąłbyś się przekładki?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, przekładka, swap, f18b2, zamiana silnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq