Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Honda Accord VI CG9 2.0 SOHC problem z VTEC

VI honda accord 2.0 VTEC problem CG9

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Opium

Opium
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:WarszaWa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 03.04.2014

Jak możesz kolego stwierdzać ,że było wszystko cacy skoro razi checkiem. Jak dla mnie troszkę piszesz bajeczkę. Zaczynasz robote od tyłka strony. wali checkami po desce  i zamiast tym sie zainteresować to auto leci do lakiernika xd Wg. mnie sam sobie naważyłeś tego piwa lekcewważeniem tego lub VTEC działa, ale myślałeś ,że jak kupisz acorda w serii to będzie kopał bez turbo jak conajmniej NSX.\

 

 

napisałeś ,że trzyma serie? gdzie to sprawdziłeś na czym ? daj wykres...


  • 0

#17 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 04.04.2014

Jak możesz kolego stwierdzać ,że było wszystko cacy skoro razi checkiem. Jak dla mnie troszkę piszesz bajeczkę. Zaczynasz robote od tyłka strony. wali checkami po desce  i zamiast tym sie zainteresować to auto leci do lakiernika xd Wg. mnie sam sobie naważyłeś tego piwa lekcewważeniem tego lub VTEC działa, ale myślałeś ,że jak kupisz acorda w serii to będzie kopał bez turbo jak conajmniej NSX.\

 

 

napisałeś ,że trzyma serie? gdzie to sprawdziłeś na czym ? daj wykres...

 

 

Jakbyś dobrze przeczytał to byś wiedział, że wymieniłem sondę lambda i wygasiło check na lpg a na benzynie świeci się nadal elektryk nie wiedział dlaczego, więc przez chwilę jeździłem, VTEC pracował normalnie było słychać i czuć aż do wymiany oleju i wcale nie liczę na to, że samochód będzie nie wiadomo jak przyśpieszał bo tego nie oczekuje, stwierdzam, że trzyma serię po jego V-max i przyśpieszeniu dało radę wyciągnąć na trasie z wawy 210km/h i to całkiem sprawnie. 

 

Co do lakiernika to byłem z nim umówiony na taki termin więc samochód odstawiłem a po powrocie od lakiernika hanka wyląduje znów u elektryka ale tym razem bardziej ogarniętego.

 

A na przyszłość radzę Ci czytaj uważniej a nie sadzisz swoje wymysły i nic nie wnosisz do tematu po za mówieniem mi co mam robić ze swoim samochodem.


  • 0

#18 Opium

Opium
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:WarszaWa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 05.04.2014

Miałeś wcześniej Accorda z takim samym silnikiem ,że stwierdzasz iż trzyma serię po ocenie przyspieszenia? Tyłkohamownia? Dobry wynalazek.  V-Max z googli?

 

To co gościu piszesz jest chore. Stwierdzasz ,że trzyma serie po statach z google i byćmoże nie mając porównania oceniając tyłkiem przyspieszenie.


  • 0

#19 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 06.04.2014

Miałeś wcześniej Accorda z takim samym silnikiem ,że stwierdzasz iż trzyma serię po ocenie przyspieszenia? Tyłkohamownia? Dobry wynalazek.  V-Max z googli?

 

To co gościu piszesz jest chore. Stwierdzasz ,że trzyma serie po statach z google i byćmoże nie mając porównania oceniając tyłkiem przyspieszenie.

 

Czy ja napisałem coś o v-max z googli? Nadal nie czytasz uważnie, wyciągnąłem tyle jadąc z warszawy i tak jeździłem wcześniej takim accordem dlatego też takiego kupiłem i nie wiele odbiega od serii, radzę Ci się nie udzielać w tym temacie bo tylko go zaśmiecasz.


  • 0

#20 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:02, 07.04.2014

Czuję się ignorowany na tym Forum :-) Napisałem już chyba kilkanaście maili, że VTEC w naszych silnikach f-serii załącza się w okolicach 3000 rpm a nie po 4200. Te drugie obroty i "wspaniały" dźwięk to zmienna geometria dolotu. Podepnij sobie kontrolkę na 12V do zaworu VTEC i zobacz kiedy Ci sie zaświeci. Czy na pewno przy 4200 czy wcześniej-tak jak ja piszę.... uffff :-). Jesli świeci check to najpierw zrób, żeby samemu odczytać błąd a nie dawać zarobić "mechanikom". To w naszych autkach jest po prostu TRYWIALNE. A jak usuniesz przyczynę to zastanowimy się czy naprawdę chodzi o VTEC-a w Twoim przypadku. Podejrzewam, że wcale nie.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#21 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:15, 07.04.2014

Serie czyli 147KM trzyma bez problemów wcześniej uderzenie z VTEC'a wgniatało w fotel a V-max wahał się w granicach 210-220KM/h, zwłaszcza, że silnik ma przejechane 150tys KM auto jest z polskiego salonu odkupiłem go od pierwszego właściciela wszystkie serwisy robione w ASO, mam również całą książeczke do niego w raz z wpisami.

 

vtec zalacza się od 2,5k rpm, a vmax według producenta dla tego silnika to 210km/h

 


  • 0

#22 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:05, 08.04.2014

VTEC już działa temat uważam za zamknięty.


  • 0

#23 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:02, 08.04.2014

VTEC już działa temat uważam za zamknięty.

O, nie tak szybko Kolego :-) Napisz co było, przynajmniej dla potomnych....Każda porada i doświadczenie będą tu mile widziane !!


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#24 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 08.04.2014

Wymontowany zawór VTEC, przeczyszczony, przeczyszczone wtryski, przegonione na benzynce 98 po wysokich obrotach i można stwierdzić, że jest lepiej a nawet, że działa.


  • 0

#25 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:30, 08.04.2014

A jaki blad check sygnalizowal?

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#26 Optyk

Optyk
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Mielec/Podkarpacie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 08.04.2014

U elektryka jeszcze nie byłem, ani sam nie sprawdzałem bo nie mam kiedy ciągle mało czasu na dodatek trwają prace nad wnętrzem.


Użytkownik Optyk edytował ten post 20:37, 08.04.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, honda, accord, 2.0, VTEC, problem, CG9

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq