Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Tarcze i klocki VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:23, 23.06.2014

Prosiłbym o podesłanie nr VIN na PW :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#32 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:50, 23.06.2014

Prosiłbym o podesłanie nr VIN na PW :)

JHMCL75408C206034

ZDRÓWKO !

 

A i orientuje się ktoś czy przy zdejmowaniu starego ścierwa z tyłu,  żeby ładnie odświeżyć zaciski trzeba zlewać płyn ham. , odłączać przewody żeby sobie odnowić zaciski i je ew. pomalować żeby milusio było ? Jakaś farba polecana do ham. żeby też  była szybkoschnąca ?


  • 0

#33 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:49, 23.06.2014

Oferta poleciała na PW. 

Co do zacisków to jeżeli nie będziesz wyciągał tłoczka to nie trzeba rozłączać zacisków - choć z naszej strony polecamy je rozebrać i dobrze przesmarować :) Do lakierowania nie trzeba rozpinać zacisków


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#34 Slaw

Slaw
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Lubsko
  • Silnik:2,2
  • Wersja:D-tec
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 05.07.2014

Cześć, chciałbym się przy okazji klocków przyłączyć do tematu i zapytać, kiedy należy wymienić klocki? W ASO powiedzieli że za jakieś 1500 km będą do wymiany, natomiast na tyle mam jakieś 3 mm a na przodzie 5 mm, czy to już faktycznie czas na wymianę?


Użytkownik Slaw edytował ten post 13:51, 05.07.2014

  • 0

#35 Koniu82

Koniu82
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 25.03.2022

Automat ma taki sam rozmiar tarcz jak manual?


  • 0

#36 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:31, 25.03.2022

Tak


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#37 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:21, 07.05.2022

pytanko mam do Was odnośnie tylnych tarcz do 8 gena wersja tarczobęben, kupiłem sobie nowe hamulce od pawpora, dziś zabrałem się za wymianę no i mam problem, w tej części gdzie jest bęben ale po jego zewnętrznej stronie mam na obu tarczach bicie 2 mm, wygląda to tak jakby ktoś wziął odlew zamontował w tokarkę i obrobił nie w osi odlewu, a więc powstało coś w rodzaju mimośrodu po zewnętrznej stronie bębna, wszystkie powierzchnie cierne równe proste, jedynie tam gdzie nieobrobiony odlew jest jajo, no i teraz pytanie - o ile na hamowanie nie ma to żadnego wpływu, bo nie lata tam ani klocek ani szczęką, to na wyważenie tarczy już chyba tak? nie rozwali mi łożysk? bęben po zewnętrznej stronie ma około 20 cm, dużo i niedużo, w mieście nie będzie miało wpływu, ale na autostradzie?... stary oryginał jest "prosty" w tym miejscu, nowe tarcze to zimmermann, wszystkie są takie !^&*&$# czy mi się takie trafiły?


  • 0

#38 RdQ

RdQ
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:SRC
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +NAVI + LKAS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:06, 08.05.2022

wymień dla własnego spokoju. ja bym takich nie zakładał 


  • 0

#39 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:57, 08.05.2022

też się skłaniam ku temu, koła się wyważa do 5g, a taka niedokładność wykonania tarczy jak w tym moim przypadku, to chyba trochę więcej będzie, wiadomo że na feldze jest dłuższe ramię względem osi a wiec działają większe siły, ale tu z kolei raczej będzie więcej niż te 5g... najgorsze jest to że nie mam czym zmierzyć tego bicia, w sensie ile to będzie N przy tych 150 km/h

 

inne wyjście to pójść do wulkanizatora po dwa ciężarki 5g (po jednym na tarczę) i przykleić po przeciwnej stronie jaja  :DD

muszę jutro pogadać ze sprzedawcą :)


  • 0

#40 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 09:41, 08.05.2022

Jeśli materiał jest w jednym miejscu grubszy a w drugim cieńszy, to bedzie miał rożną rozszerzalność cieplną, a to może prowadzić do krzywienia tarczy w trakcie jej rozgrzewania przy hamowaniu.
  • 0

#41 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:15, 09.05.2022

pytanko mam do Was odnośnie tylnych tarcz do 8 gena wersja tarczobęben, kupiłem sobie nowe hamulce od pawpora, dziś zabrałem się za wymianę no i mam problem, w tej części gdzie jest bęben ale po jego zewnętrznej stronie mam na obu tarczach bicie 2 mm, wygląda to tak jakby ktoś wziął odlew zamontował w tokarkę i obrobił nie w osi odlewu, a więc powstało coś w rodzaju mimośrodu po zewnętrznej stronie bębna, wszystkie powierzchnie cierne równe proste, jedynie tam gdzie nieobrobiony odlew jest jajo, no i teraz pytanie - o ile na hamowanie nie ma to żadnego wpływu, bo nie lata tam ani klocek ani szczęką, to na wyważenie tarczy już chyba tak? nie rozwali mi łożysk? bęben po zewnętrznej stronie ma około 20 cm, dużo i niedużo, w mieście nie będzie miało wpływu, ale na autostradzie?... stary oryginał jest "prosty" w tym miejscu, nowe tarcze to zimmermann, wszystkie są takie !^&*&$# czy mi się takie trafiły?

Hej, podeślij nam je na reklamacje. Jakie bicie wyszło przy montażu? Wrzucimy na maszynę do pomiaru i sprawdzimy czy wszystko ok. Na PW podaj dane to przygotuje list przewozowy, żebyś nie musiał płacić za reklamację. 

Gdybyśmy mieli problemy jakościowe z Zimmermannem to już dawno byśmy się rozstali z tą firmą. Jeżeli faktycznie występuje wada po stronie tarcz to jest to jakaś pojedyncza wada. 


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#42 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:17, 09.05.2022

Jeśli materiał jest w jednym miejscu grubszy a w drugim cieńszy, to bedzie miał rożną rozszerzalność cieplną, a to może prowadzić do krzywienia tarczy w trakcie jej rozgrzewania przy hamowaniu.

Jeżeli tarcza ma nierówną grubość (ponad 0,01mm) to występuje problem z wibracjami. Raczej skrzywienie tarczy prowadzi do nierównomiernego wycierania tarcz niż na odwrót


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#43 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:28, 09.05.2022

Miałem na myśli nierówomierne rozszerzanie się tarczy w trakcie jej nagrzewania spowodowane niesymetrycznymi wymiarami w jej przekroju w miejscu gdzie kolega wskazuje na 2mm różnicę (jest to poza obszarem styku z klockiem).
  • 0

#44 Mateusz Byczek

Mateusz Byczek
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:10, 01.08.2022

Witam, co polecacie do spokojnej jazdy głównie trasy VIII gen type S 2,4 ? 

kupiłem:

 

- na przód ATE 24.0132-0172.1

- na tył ZIMMERMANN COAT Z 280.3179.20 

 

tarcze od samego początku biją. Na dotarciu były bardzo delikatnie traktowane. Już raz były przetoczone i po bardzo krótkim czasie znowu bicie. Zmienione piasty przód i tył..... 

 

Jakie macie doświadczenia z reklamacjami tarcz? Można to reklamować, bo nie mam już siły do tego... wyszło do tego że ZIMMERMANN ma dodatkowo bicie góra dół... jakaś tragedia.

 

Zastanawiam się nad nowymi tarczami a te do reklamacji - czy jest coś lepszego na przód niż OEM w cenie do 650 zł ?  


  • 0

#45 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 23:33, 01.08.2022

Ate i Zimmermann biją??
Skąd kupowałeś tarcze?? Allegro / olx czy breakparts?

Zimmermanna montowałem u siebie, w Accordzie dwa razy przód/ tył , teraz civic, we wszystkich autach u rodziców/ siostry, problemów brak, do tego jak policzę ilość sprzedanych zestawów, gdy jeszcze mieszkałem w Polsce, to winy bym szukał w: złym montażu, podrobionym produkcie czy samym aucie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq