Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie klocki/tarcze VI gen.

VI tarcze klocki hamulcowe tarcze abe klocki abe

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2761 odpowiedzi w tym temacie

#2746 krawik

krawik
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:3.0
  • Wersja:VI Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 27.11.2018

nie zakładam ile, zakładam że ma być optymalnie.

 

Seth, w którym miejscu dałem do zrozumienia że im taniej tym lepiej? Czytajmy ze zrozumieniem ;)


  • 0

#2747 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2766 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 30
Super

Napisano 16:01, 27.11.2018

Te marki ktore wymieniles sa poprostu z nizszej polki cenowej.
A co do pogiecia... znam wiele osob z coupe i sedanami na tych zaciskach i nikt kto wlozyl tarcze 25 nie mial problemow...
Ktos jeszcze pisal ze przy tej tarczy i tych zaciakach moze dojsc do tego ze przy koncu klockow moga wypasc z jarzma.... tez o takim zajsciu bie slyszalem czy to na usa accord czy tutaj.

Nie ma co powielać mitow.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#2748 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 18:04, 27.11.2018

To jest 1.5mm na strone wiec nie ma takiej mozliwosci aby wypadly klocki, no bez jaj :D
Krawik - markami ktore podales zasugerowales ze chcesz tanio. Nie raz i nie dwa widze jak ludzie dadza sie pokroic za to ze maja najtansze klocki i tarcze i heble sa zyleta, a tlumacza to tym ze drozsze sa slabe :D

Albo ktos zadaje pytanie : jakie hebke, cena nie gra roli - po czym okazuje sie ze liczy ze udowodni sam innum ze najtansze sa najlepsze.
Optymalne klocki i tarcze tu zostaly podane ze 100razy ;) Nic nowego nie ma.
Zakladam wkolko zimmermany , rzadko ate i tylko raz mialem przypadek ze nowe tarcze byly krzywe-poszly na reklamacje , ktora zostala uznana. Przyslano nowe proste.
Nikt mi nie zglaszal do tej pory jakoby zimmermany czy ate sie krzywily. Tylko ze w 90% przypadkach zakladam nowe tarcze i odrazu zregenerowane zaciski, wiec cos w tym jest ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#2749 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 658 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:52, 27.11.2018

Panowie, 26 mm to minimalna grubość tarczy w CG2. Pakowanie tarczy 25 mm mija się z celem. Choćby dlatego, że auto jest ciężkie (V6 i AT) i ch... weźmie tarcze przy mocniejszym hamowaniu. Już seryjne 282/28 mm nie jest jakąś rewelacją i dopiero 320/32 mm hamuje jak należy. USDM-y mają 260/26 (lub 25) mm i zacisk jednotłoczkowy - zapytajcie Kondzia, jak to g... hamuje i jaka różnica jest po przejściu na porządny zestaw.

Moim zdaniem, jeśli chce się hamować, a nie tylko zwalniać w CG2 na standardowej tarczy 282/28 mm, to trzeba zainwestować co najmniej w klocki (EBC Green, Black Diamond lub inne tej klasy) i tarcze tego typu. Jeździłem wcześniej na Blueprint i klockach ATE. Nie miałem problemu z tarczami, ale lepsze klocki na pewno by się przydały. W mieście jeszcze ujdzie, ale kilka hamowań w trasie i hamulce gumowe.

...


  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001  icon2.png


#2750 TKK

TKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:666
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 15.04.2019

Witam

 

Mam pytanie jak w Accord VI zamontować spinkii blokujące klocki tylne, poki co ich nie założyłem bo nie wiem jak .

Na starych nie było - pewnie ktoś nie założył.

Wiem że są to blaszki które trzymają klocek - po jednej spince na stronie.

 

Takie spinki

https://www.autoczes...bs-7709487.html

 

 

Fajnie gdyby ktoś zdjecie zapodał 


Użytkownik TKK edytował ten post 09:16, 15.04.2019

  • 0

#2751 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5945 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 09:20, 15.04.2019

To sa znaczniki zuzycia, jak sie zetra klocki do granic mozliwosci to zacznie piszczec .
Wywal to w cholere :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#2752 TKK

TKK
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:666
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:34, 15.04.2019

A to nie bedzie klocek latać w jarzmie czy cos w tym stylu ? To tylko znacznik akustyczny ?

 

 

 

 

edita :

a terazwidze że znasz sie na hamulcach troszkę wiec wiesz co piszesz :spoko:


Użytkownik TKK edytował ten post 11:35, 15.04.2019

  • 0

#2753 Imphenzer

Imphenzer
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ślunsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 10.10.2020

Witam,

mam trochę głupie pytanie, zamawiam klocki i tarcze do Accorda VI 1.8 136KM 2002 Sedan. Wybrałem Textara, ale nie jestem pewien jaki system hamulcowy mam z przodu.

Z tyłu wiem, że zaciski Lucasa bo będę je wymieniać, pytanie czy jak z tyłu jest Lucas to z przodu może być Akebono? Nie mogę nigdzie dojść takiej informacji a teraz nie bardzo mam jak zdjąć koło :) a dla tego Accorda znajduje mi klocki dla obu systemów.

Inna sprawa to producent, czytając gdzieś forum wybrałem tarcze + klocki Textara ze względu na stosunek cena-jakość. Polecacie coś innego?


  • 0

#2754 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Moderator Junior
  • 119 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Base+
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:07, 12.10.2020

Witam,

mam trochę głupie pytanie, zamawiam klocki i tarcze do Accorda VI 1.8 136KM 2002 Sedan. Wybrałem Textara, ale nie jestem pewien jaki system hamulcowy mam z przodu.

Z tyłu wiem, że zaciski Lucasa bo będę je wymieniać, pytanie czy jak z tyłu jest Lucas to z przodu może być Akebono? Nie mogę nigdzie dojść takiej informacji a teraz nie bardzo mam jak zdjąć koło :) a dla tego Accorda znajduje mi klocki dla obu systemów.

Inna sprawa to producent, czytając gdzieś forum wybrałem tarcze + klocki Textara ze względu na stosunek cena-jakość. Polecacie coś innego?

 

Pytanie jaki styl jazdy praktykujesz? Dwa warto poszukać informacji zawartych w wątku, gdyż o polecanych zestawach było już niejednokrotnie dywagowane. Osobiście nie stawiałbym na Textar.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3-EM2-FD7-FG1-FN2-FD7 FL


#2755 ARAS 2016

ARAS 2016
  • Klubowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Tuchola, Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 07.11.2020

Witam,

 

Ktoś spotkał się z firmą Bendix? Musiałem klocki wymienić na tyle i sprzedawca polecił mi Bendix po ok 120zł/kpl. Były na miejscu więc kupiłem. 

Jak pytałem jaka to półka to powiedział, że z wyższej półki są klocki. 


  • 0

#2756 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Moderator Junior
  • 119 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Base+
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:14, 09.11.2020

Witam,

 

Ktoś spotkał się z firmą Bendix? Musiałem klocki wymienić na tyle i sprzedawca polecił mi Bendix po ok 120zł/kpl. Były na miejscu więc kupiłem. 

Jak pytałem jaka to półka to powiedział, że z wyższej półki są klocki. 

 

Nie spotkałem się z powyższą marką, a jeśli byłaby to wyższa półka to chociaż z zasłyszenia coś o niej wiedziałbym.

 

Cena 120zł/kpl nie wydaje mi się adekwatna do produktu z wyższej półki.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3-EM2-FD7-FG1-FN2-FD7 FL


#2757 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 718 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:17, 09.11.2020

Trochę o marce Bendix, jak już zakupiłes, to warto poczytać o firmie co nieco a i poszukać ewentualnych opinii o tym produkcie:

https://warsztatowie...endix-w-polsce/

Szósta generacja to wiekowe już auto więc, nie zawsze niższa cena podstawowych materiałów eksploatacyjnych musi oznaczać, że będzie to produkt gorszy jakościowo.
Podstawa to sprawne zaciski, żeby przód miał lżej również hamować i nie zużywał się nadmiernie z tego powodu.
Chociaż, 120 zl za komplet na tył w takim aucie, który był produkowany jako seryjne i który ma swoje lata już mimo wszystko, też nie jest najniższa, raczej cena ze średniej półki.

Użytkownik Heromin edytował ten post 21:39, 09.11.2020

  • 0

#2758 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 4768 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 273
Wzorowa

Napisano 22:13, 09.11.2020

Jurid, bendix tak naprawdę jedno i to samo.

Jak by ktoś się zastanawiał co wkłada Honda do "niektórych" modeli aut to widać na zdjęciu:

 

1116384900_1604956420_thumb.jpg 

 

Widać na samej górze logo producenta.

 

 

Wiek auta, do tego z jakich materiałów produkuję dane części nie ma nic do tego, materiał/produkcja będzie ta sama.

 

Czasy PRLu gdy np. części do Malucha klepał byle kowal artysta za butelkę wyborowej  dawno minęły... 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#2759 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 718 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:43, 09.11.2020

Wiek auta ma to do siebie że na początku, gdy dany model wchodził do produkcji i użytkownicy kupowali podstawowe części eksploatacyjne jak właśnie klocki hamulcowe, tarcze, to miały one swoją wysoką cenę ze względu na to, że nie było jeszcze zamienników ale z czasem, gdy zaczęły się one pojawiać (niektóre dobrej jakości jako alternatywa dla OEM za połowę ceny na przykład) i samochód spowszednial oraz w końcu wyszedł z produkcji, to ceny takich części zrobiły się jeszcze tańsze.

I taka polityka obowiązuje w zasadzie do dziś właśnie między innymi w zakresie części do układów hamulcowych. Co na początku trzymało wysoką cenę i było dobrej jakości, dziś jest nierzadko atrakcyjne cenowo w parze z przyzwoitą jakością. Jurid/Bendix można do tego właśnie zaliczyć.
  • 0

#2760 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 4768 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R18
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:153
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:FK2 Tourer
Reputacja: 273
Wzorowa

Napisano 08:17, 10.11.2020

To jest polityka cenowa producenta spowodowana brakiem dostępności zamienników, zapłacimy tyle ile żądają bo zamienników brak...
W dalszym ciągu uważam że wyprodukowanie porządnych części nikt nie robi za darmo...
Kończąc tą dyskusję bo zmierza ona znów w jednym kierunku nigdy nie będę uważał dwóch tarcz hamulcowych sprzedanych za 120 zł KPL, za dobry produkt, gdzie mamy tutaj jeszcze pięć osób ze swoją marżą produktu...

Trzeba też pamiętać że to co jest wyprodukowane przez producenta na pierwszy montaż, bardzo często różni się potem jakością dostępną na półce sklepu.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4

 

:arrow:

Ślepy "Białas" FK2:

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

:arrow:

Katalog doboru OEM części :

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, tarcze, klocki hamulcowe, tarcze abe, klocki abe

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq