Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord 7 2.2 cdti czy 2.4Vtec

VII 2cdti czy 2.4 Diesel benzyna diesel lub benzyna

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:17, 19.03.2014

WItam ,jak w temacie . Stoje przed wyborem silnika . 

Accord w wersji sedan - executive lub tez type - S . 

Accord w dieslu ? czy accord 2.4 w gazie ? 

Samochód będzie wykorzystywany jako firmowy oraz prywatny . 


  • 0

#2 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:57, 19.03.2014

Jak lubisz piłować biegami podczas wyprzedzania to 2.4 jak lubisz dobra elastyczność to diesel :) Acco 2.4 bardzo dobra jednostka do sprawnego przemieszcania jednak paliwożerna w mieście, spory zapas mocy niemniej jak mówiłem trzeba dość wysoko kręcić by tą mocą sie cieszyć :) Na codzien do "posuwania sie "po drodze ma tez spora elastyczność wiec dosc szybko mozna przelacac biegi na wyzsze bez zbednego krecenia.

Diesel wiecej komponentow do popsucia niemiej po Chipie zapewne niwiele jesli wogole odstaje od 2.4 jesli nie zbieg okoliczności i mialbym kupować Accord z przekonania to po doswiadczeniach jazdy dieslem bralbym wlasnie turbognojka :) niemniej mam co mam ladnie to jezdzi niemiej zeby to po kieszeni nie szarpalo inwestycja  LPG konieczna w innym przypadku w miesie typu Warszawa szykuj sie na 13 litrow spalania...


  • 0

#3 kowalski19

kowalski19
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 19.03.2014

Rodzicie mają diesla ;) Pięknie sie jezdzi :P Mam teraz 1.8 6 generacje ii chce coś mocniejszego :) na autko miałbym 35 tyś.


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:56, 20.03.2014

Każdy kupuje to co uważa ,że bardziej mu leży.

Ja osobiście i tak wziąłbym 2.4 .pewniejsza jednostka niż diesel

Jak mało mocy to za stosownie nieduże pieniądze reflash......a jak jeszcze trochę poprawić elastyczność to kolektor .


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:47, 21.03.2014

  • 0
                       

#5 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:45, 21.03.2014

Każdy kupuje to co uważa ,że bardziej mu leży.

Ja osobiście i tak wziąłbym 2.4 .pewniejsza jednostka niż diesel

Jak mało mocy to za stosownie nieduże pieniądze reflash......a jak jeszcze poprawić elastyczność to kolektor .

co kto lubi jazda benzą duza frajda co raz to bardziej poodba mi sie te 2.4 niemniej koszt wyspawania kolektora jaki orientacyjnie jest ? co by te niuty polepszyc ?


  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:18, 21.03.2014

Wszystko jest na forum. Poszukaj.


  • 0

#7 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:26, 21.03.2014

Ok
  • 0

#8 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 12:39, 21.03.2014

Patrząc na to, że ciężko kupić dobre 2.4 brałbym diesla, choć za nimi nie przepadam. Ale dochodzi możliwość chipowania itp i zaczyna się robić nawet fajnie. :)


  • 0

#9 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:07, 21.03.2014

Silnik 2.4:

+ nie do zajechania

+ bezawaryjny

+ zawsze można zwiększyć moc (reflash, kolektor, dolot, wydech itd.)

+ brak EGR (czyli nie syfi silnika jak w 2.0)

- pali ciut sporo (no ale accord swoje waży)

 

Silnik 2.2:

+ oszczędność w jeździe

+ możliwość szybko i tanio podniesienia mocy (program, większy intercooler itd.)

- awaryjny troszkę (pękający kolektor wydechowy, pękające łańcuchy rozrządu - było sporo przypadków, ślizgające sie sprzęgło)

 

Podsumowując albo będziesz jeździł bezawaryjnie ale płacił więcej na wahę i za każdym razem ciesząc sie mocą albo będziesz jeździł tanio ale z lekką obawą że może coś sie posypać (chyba że po kupnie wymienisz łańcuch i obejrzysz dokładnie kolektor + sprawdzisz sprzegło pożądnie lub wymienisz je odrazu)


  • 0

#10 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:28, 10.04.2014

a tam możliwe że tak jest jak kolega pisze ale bez przesady nie jest tak źle z tymi 2,2 sam posiadam i sobie chwalę.... przesiadłem się z a6 2,4 165KM i powiem tylko tyle że zbiera się o niebo lepiej.Moja opinia jest taka że albo turbo benzynka albo turbo diesel chyba że cię stać na kosztowne i mało efektywne zabiegi w wolnossącej benzynce lub chcesz poprostu auto w którym nic nie będziesz "dłubał".2,2 daje tak jak tutaj piszą możliwość chipa co jak niektórzy z tego forum piszą osiągnięcie 200KM i 400Nm jest błachostką przy tym silniku obawa przypada wtedy na to że sprzęgło zacznie się ślizgać a do całego efektu należało by wrzucić większy "intercoolerek" co wydaje mi się stosunkowo tanimi zabiegami w przełożeniu na efekty.Nie kieruj się tym co piszę najlepiej było by gdybyś przejechał się jednym i drugim i sam zdecydował co bardziej kręci Ciebie osobiście 2,4 czy 2,2 każdy kto tutaj będzie pisał w jedną czy drugą stronę przychylniej będzie poprostu wyrażał swoje zdanie które u każdego możę być inne a jedna i druga jednostka moim zdaniem jest godna polecenia .Na koniec napiszę że pewnie i tak zdecyduje za Ciebie los czyli kupisz ten który będzie bardziej zadbany, oby to nie było 2,0 bo ja uważam że to "dziadkowóz" ....Powodzenia


  • 0

#11 vifvaf

vifvaf
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wittmund
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 19.04.2015

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu. Wszystko co jest tutaj napisane o 2.2 dieslu i 2.4 benzynie dotyczy też silników w VIII gen.?? Czy są jakieś kolosalne różnice??
  • 0

#12 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:05, 19.04.2015

Diesle VIII gen roznia sie od VIIgen:

-silnik przekrecony o 180' tj. w VIIIgen turbo jest od strony zderzaka

-w VIIIgen wszystkie diesle maja dpf

-VIIIgen wtrysk jest piezoelektryczny a w VII elektromagnetyczny

-VIIIgen ma 10KM i 10Nm wiecej niz VII

Co do benzyny w VIIIgen. 2,0 i glowica z jednym walkiem w VII gen dwa walki. Silniki w VIIIgen. maja troche lagodniej poprawdzona moc i moment i daje wrazenie wolniejszych niz VIIgen. Ogolnie benzyny w hondach sa bezawaryjne i nie ma co sie bac czy to VII czy VIIIgen


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#13 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 19.04.2015

Roznice po miedzy 7 a 8gen sa istotne z pukntu widzenia awaryjnosci. Mimo ze oba silniki maja po 10hp wiecej nie oznacza, ze sa lepsze. 2.2 idect posiada filtr dpf co zacznie podnosi koszty serwisu w razie jego awari. Jednostka benzynowa 2.4 ma plastikowy kolektor, dodany przeplywomierz slabsze korby I wal. Ogolem widac, ze oszczedzono na materialach i dodano wiecej *cenzura* mogacych sie posypac. Wszystko znajdziesz na forum.

Osobiscie jesli teraz mialbym wybierac po miedzy benzyna a dieslem. Dalej wybralbym benzyne. 154k mil I jak narazie zadnych problemow :)
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#14 vifvaf

vifvaf
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wittmund
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 19.04.2015

Chyba też rzucę się na benzynowego 2.0, bo o 2.4 kombi w fajnym stanie jest cieżko, a z fobii do diesla chyba nigdy się nie wylecze :-P
  • 0

#15 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:15, 19.04.2015

a z fobii do diesla chyba nigdy się nie wylecze :-P

to tak samo jak ja z fobii do LPG :hehe


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2cdti czy 2.4, Diesel, benzyna, diesel lub benzyna

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq