Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nagły wzrost zużycia LPG po błędzie 170 i 171 w 1.8 VI gen

VI lpg zużycie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 darecki74

darecki74
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:htb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 16.03.2014

Witam. Jakiś czas temu w czasie jazdy po mieście z 5 osobami na pokładzie zaświecił mi się CE. Obroty jałowe bardzo spadły i były nierówne. Jechałem na LPG.

Podpiąłem Elma i sczytałem błąd p170 i p171

Wiem że to błędy związane z mieszanką . Skasowałem je i więcej się nie zaświeca CE ale...

Od tej pory jak mi spalała 11.2 -12.5 to teraz w mieście nawet 15 / 100km. Byłem u gazownika na sprawdzenie.Zrobiliśmy z 15km z kompem podpiętym pod LPG, coś tam skorygował w ustawieniach ale dało tyle że spala 14. Czy wpływ może mieć na to np coś z poza instalacji LPG ?  Może lambda? Czy ktoś ma jakieś sugestie lub doświadczenia ?

 

 

Dodam że z 700 km temu zawory regulowane w autkopexie w Katowicach, świece i kable nowe, olej i filtry też.


Użytkownik darecki74 edytował ten post 20:00, 16.03.2014

  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:28, 16.03.2014

Stara ta instalka? Moze wtryski juz swoje zrobily i zaczely lac. Wszystko zalezy ile wiosen ma za soba Twoje LPG.


Z tego co mi wiadomo, jak jest problem z jalowymi to czesto wtryski sa winowajcami.


  • 0

#3 darecki74

darecki74
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:htb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:35, 17.03.2014

Stara ta instalka? Moze wtryski juz swoje zrobily i zaczely lac. Wszystko zalezy ile wiosen ma za soba Twoje LPG.


Z tego co mi wiadomo, jak jest problem z jalowymi to czesto wtryski sa winowajcami.

Instalka ma 5 miesięcy stag + hana jak zaleca forum - przejechane ok 6 tys km


  • 0

#4 wrona

wrona
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:2004
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 17.03.2014

Kolego, obstawiam coś z LPG lub sondą. Czy ten gazownik zna się na rzeczy,jakiś zaufany gość czy z łapanki? 

Proponuje pojeździć 30-40 km (albo lepiej 100km) na samej benzynie i obserwować zachowanie auta jeśli będzie normalne to udajemy się do DOBREGO gazownika na regulację. Jeśli na samej benzynie też wyskakuje błąd lub więcej spala, łapie chwilowe zamuły itp. to na 90% będzie sonda. 


  • 0

#5 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:16, 17.03.2014

Dobry gazownik to podstawa. Sam mialem duze problemy z LPG i wiem co to znaczy. Na szczescie teraz jest spokoj, mam kabelek i sam sobie ogarniam.


  • 0

#6 darecki74

darecki74
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:htb
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 21.03.2014

Dobry gazownik to podstawa. Sam mialem duze problemy z LPG i wiem co to znaczy. Na szczescie teraz jest spokoj, mam kabelek i sam sobie ogarniam.

Gazownik dobry i znany - od 15 lat to robi i w dodatku mój znajomy ;)

A jeśli chodzi o sondę to rozumiem że ta bliżej kolektora a nie ta za . Wiem że uniwersalne NGK podobno się sprawdzają ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lpg, zużycie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq