Witam. Postaram się opisac problem jaki ostatni pojawił się w moim i-ctdi. Czasem słyszę gwizd z lewej strony jakby turbiny ale to raczej nie turbo. Najlepiej slychać to przy okolo 1,5-2,5 tys. obrotów. Przy przyspieszaniu powyżej 2,5 tys. gwizd jest zagłuszany przez pracę silnika. Słychać to również jak puszczę gaz i obroty swobodnie spadają. Jak zejdą poniżej 1 tys. dźwięk zanika ale jak dodam gazu na postoju to słychać ten gwizd (dlatego wykluczyłem turbo). I najlepsze że za moment gwizd samoczynnie znika i za jakiś czas w czasie jazdy znów się pojawia. Czy może to byc np. przycinający się zawór EGR, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dodam jeszcze że jak zrobię głośniej radio (gdzieś około 13 w skali) to praktycznie nie słyszę tego dźwięku (chciałem mniej więcej zobrazować jego głośnść. Nie wiem jak głośno gwiżdże umierające turbo (i czy może raz gwizdać a raz nie) ale chyba na postoju nie byłoby wtedy tego słychać w przypadku turbo bo nie pompuje. Miał ktoś podobny problem?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:20, 12.03.2014
#2
Napisano 11:25, 12.03.2014
pamiętaj, że turbina kręci się cały czas a nie tylko jak jedziesz, więc nie wykluczał bym tak od razu turbo, po prostu czujesz ciąg przy wyższych obrotach bo turbo osiaga swoje nominalne parametry co nie znaczy, że w dolnym zakresie nie pracuje bo wirnik się kręci.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#3
Napisano 13:15, 12.03.2014
Hmm w zasadzie tak ale czy możliwe że raz gwiżdże a raz nie. Jakby miała luzy na wirniku lub nieszczelność na dolocie to chyba cały czas by gwizdało?
#4
Napisano 13:33, 12.03.2014
czy gwizdze bez wzgledu na temp silnika? u mnie i z tego co kojarze to u wszystkich turbo gwizdze jak zimne i juz to bylo poruszane na forum ze nawet po regeneracji gwizdze, jak sie silnik nagrzeje to przestaje, cizezko zgadywac, nie slyszac tego, ale jak by sie turbo konczylo to raczej bys to odczul na mocy silnika, co do EGR to raczej on nie gwizdze, jak sie przytnie to sie przytnie, moze wyskoczyc check i silnik nie bedzie pracowal tak jak powinien, ja bym obstawial jakies lozysko, czyli pompa wody, wspomaganie albo altek lub tez roka napinajaca, wymianiales juz pasek wielorowkowy? zeby wykluczyc ktore z tych rzeczy, sciagnij pasek i odpal na chwile, jak gwizd jest to trzeba szukav dalej, jak nie to znaczy ze cos co jest napedzane paskiem, jak bys zmienail pasek, zaloz ten krotszy, poszukaj na forum gdzies jest DIY i nr czesci
Tuned by Cinsoft
#5
Napisano 13:59, 12.03.2014
Gwiżdże na zimnym i na ciepłym i jak mu się zachce. Pasek wymieniałem z usunięciem rolki wg schematu serwisowego, jakieś 60 tys. temu łozyska w rolkach od paska (i wtedy to był zupełnie inny dźwięk a teraz jakby powietrze gdzieś uciekało). No nic pozostało poobserwować ale na postoju to występuje tylko przez chwilę i zaraz cichnie także ciężko na razie będzie coś ustalić dopóki bardzie się nie spieprzy.
#6
Napisano 17:00, 12.03.2014
kopci mocniej? jak tak to by wskazywalo na jakis przeciek w ukladzie dolotowym skoro mowisz, ze tak jak by powietrze uciekalo
Tuned by Cinsoft
#7
Napisano 19:23, 12.03.2014
Moze masz puchę z filtrem źle zamknięta? Lub przytrzaśnięty filtr powietrza?
#8
Napisano 20:36, 12.03.2014
Jak będę miał chwilę to popatrzę na dolot. Właśnie nie kopci i nie czuje spadku mocy, odpala normalnie. Poza ślizgającym się sprzęgłem (jeszcze nie wymieniane od nowości) od czasu do czasu nie zauważyłem żadnych problemów.
#9
Napisano 21:47, 03.11.2016
Jak będę miał chwilę to popatrzę na dolot. Właśnie nie kopci i nie czuje spadku mocy, odpala normalnie. Poza ślizgającym się sprzęgłem (jeszcze nie wymieniane od nowości) od czasu do czasu nie zauważyłem żadnych problemów.
Czołem
Czytam sobie już dość stary wątek, jednak mnie coś podobnego dotknęło w moim accordzie. Czy może rozwiązałeś ten problem mechanicznie? Jeśli tak to jaka była przyczyna? U mnie jest specyficzny świst podobny jak u ciebie z lewej strony silnika. Też zdejmowałem pasek wielorowkowy i jest bez zmian. Na wolnych obrotach jest specyficzne ćwierkanie na wyższych świst i nie ustaje
pozdrawiam
#10
Napisano 20:23, 08.07.2019
#11
Napisano 22:31, 08.07.2019
Witam, mam podobny problem, czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu?
Sprawdzałeś dolot czy jest szczelny ? Miałem coś takiego akurat u mnie była pęknięta rura łącząca obudowę filtra z turbo . Trzeba dokładnie obejrzeć
#12
Napisano 21:58, 23.07.2019
Wysłane z mojego S55_Lite przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych