Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord VI 1.8 136KM 2002 Ciężko pali

ciężko pali odpalanie szarpie na postoju szarpanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cjapek

Cjapek
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Dolnoslaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Poszukuję odpowiedniej
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 10.03.2014

Witam,

Kupiłem Accorda 2 dni temu, jak na razie mam z nim trochę problemów, ale liczyłem się z tym, że to nie jest nówka :P

Więc jeden z mniejszych problemów to taki, że autko dziwnie ciężko pali. Tzn, nie kręci długo, za 2 obrotem już silnik chodzi, ale dźwięk jest jak w Dieslu, taki ociężały, wolny, głośny, po odpaleniu wszystko ok poza szarpaniem na postoju na biegu jałowym ... Autko po prostu rzuca.

Czym to może być spowodowane? Od czego zacząć? To mój pierwszy Accord i w ogóle produkcja JAP więc nie za bardzo się orientuje gdzie szukać a czasu też nie za wiele :/

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:05, 10.03.2014

nagraj jak to wygląda, w wielu przypadkach nagranie i zachowanie pomaga ocenić co i jak


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Cjapek

Cjapek
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Dolnoslaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Poszukuję odpowiedniej
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 10.03.2014

Wrzucam filmik. 

http://www.sendspace...3d1d981c914b2ee

 

Pomińmy temat piszczącego paska wielorowkowego, w czwartek idzie na odstrzał :P

 

 

I jeszcze pytanko: Co może być przyczyną tego, że autko szarpie podczas jazdy na 1 i 2 biegu bez gazu, tzn podczas toczenia się ?

Tak jakby nie trzymał obrotów, czasami nawet spadną do 500 (?) [pierwsza mała kreska od 0 :D ]


Użytkownik Cjapek edytował ten post 18:20, 10.03.2014

  • 0

#4 MaroSPSaccord

MaroSPSaccord
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Pszczyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 10.03.2014

Hm... lista co prawda drobiazgowa ale napewno zmieni pracę twojego silnika w szwajcarski zegarek:

Po kupnie hondy zrobiłem następujące rzeczy:

1 Regulacja luzów zaworowych+ ewentualnie nowa uszczelka pod pokrywą klawiatury zaworów i uszczelki szpilek( nie konieczne gdy Ci się nie poci z wymienionych miejsc ale warto bo masz pewność że bedzie szczelnie) Mechanik specjalizujący się w Hondach skasował mnie za usługę 70 zł ceny uszczelek nie pamiętam ale bez tragedii)

2 Napewno nowe świece zapłonowe nie inaczej tylko NGK koszt też bez tragedii koszt jednej nie oriętuje się ale nie powinien przekroczyć 15 zł

3 Wymieniłem również filtry no kurcze podstawa i drobne pieniądze.

4 Czyszczone miałem przepustnice, zawór EGR, krokowy. Nie pamiętam ale ok 70 zł

5 Przewody wysokiego napięcia+ kopółka i rozdzielacz- Dobre zamienniki cen nie pamiętam

 

Kultura pracy zmieniła się znacząco na wielki + Przebieg wymian to 180000 obecnie 216000 i co kolejne 10000 była przeprowadzana regulacja luzów zaworowych ze względu na LPG. Wydaje mi się że niczego nie pominołem ale zapewne koledzy mają jeszcze jakieś ciekawe propozycje( niestety kolejne koszty) Ja Wydałem kilka stówek i satysfakcja bez granic.

 

Na twoim filmiku nic dziwnego nie zauważyłem prócz usterki która już jest Ci znana. Zapalanie było na zimnym?


Użytkownik MaroSPSaccord edytował ten post 18:49, 10.03.2014

  • 0

#5 Cjapek

Cjapek
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Dolnoslaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Poszukuję odpowiedniej
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 10.03.2014

Super

Będę działał, dam znać czy coś się zmienia po kolei :)

 

Nie był zupełnie zimny. Jakieś 3 godziny stał na parkingu po trasie około 60km

W sumie mam jeszcze pytanie, w Accordzie krokowiec i przepustnica stanowią całość? To jest ten moduł, którego nazwy nie pamiętam ? :D Bo nie mogę go zlokalizować, tzn przy dolocie jest coś co na moje oko pasuje, ale nie jestem pewien :P

 

Btw, ja mam 133 tys km przebiegu  - udokumentowane 0.0 :D


Użytkownik Cjapek edytował ten post 21:46, 10.03.2014

  • 0

#6 MaroSPSaccord

MaroSPSaccord
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Pszczyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 12.03.2014

Super

Będę działał, dam znać czy coś się zmienia po kolei :)

 

Nie był zupełnie zimny. Jakieś 3 godziny stał na parkingu po trasie około 60km

W sumie mam jeszcze pytanie, w Accordzie krokowiec i przepustnica stanowią całość? To jest ten moduł, którego nazwy nie pamiętam ? :D Bo nie mogę go zlokalizować, tzn przy dolocie jest coś co na moje oko pasuje, ale nie jestem pewien :P

 

Btw, ja mam 133 tys km przebiegu  - udokumentowane 0.0 :D

W dziale Zrób to sam jest przedstawione w formie zdj czyszczenie przepustnicy korkowca więc zlokalizujesz potem to u siebie bez problemu. Chociarz ja sam tego nie robiłem z uwagi na możliwość uszkodzenia czegoś przez przypadek a wtedy koszta naprawy lub wymainy mogą nie mile zaskoczyć. Pozdrawiam i czekamy na efekty.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ciężko pali, odpalanie, szarpie na postoju, szarpanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq