Witam.
Temat stary itd. ale nie wiem co to może być. Wyczyściłem przepustnicę i IAC(rozkręciłem cały) złożyłem prawidłowo, odłączyłem aku
reset kompa, uczenie wolnych obr. do drugiego włączenia wiatraka.
Problem jest taki że jak zakręce kierownicą to obroty skaczą do 1100 obr. Jak załącz się klima to też taki objaw. Jak jadę i zatrzymuję się przed światłami to po wciśnięciu sprzęgła opada na około 800 i podnosi się do 1050 obr. Jak jadę i skręcam np. w prawo i przy skręcie wciskam sprzęgło żeby zmienić bieg na 2 obr. skaczą nawet do 1500 obr.
Plus tego to prawie nieodczuwalne wibracje po włączeniu klimy.
Przepustnicę raczej wyczyściłem dobrze chyba że szlak już ją trafił.
Czekam na jakieś sugestie.
A tak przy okazji to jest jakiś test na sprawdzenie poprawności działania czujnika temperatury powietrza dolotowego?
Pozdrawiam