Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Skaczące obroty po czyszczeniu przepustnicy

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:15, 09.03.2014

Witam.

Temat stary itd. ale nie wiem co to może być. Wyczyściłem przepustnicę i IAC(rozkręciłem cały) złożyłem prawidłowo, odłączyłem aku

reset kompa, uczenie wolnych obr. do drugiego włączenia wiatraka.

Problem jest taki że jak zakręce kierownicą to obroty skaczą do 1100 obr. Jak załącz się klima to też taki objaw. Jak jadę i zatrzymuję się przed światłami to po wciśnięciu sprzęgła opada na około 800 i podnosi się do 1050 obr. Jak jadę i skręcam np. w prawo i przy skręcie wciskam sprzęgło żeby zmienić bieg na 2 obr. skaczą nawet do 1500 obr.

Plus tego to prawie nieodczuwalne wibracje po włączeniu klimy.

Przepustnicę raczej wyczyściłem dobrze chyba że szlak już ją trafił.

 

Czekam na jakieś sugestie.

A tak przy okazji to jest jakiś test na sprawdzenie poprawności działania czujnika temperatury powietrza dolotowego?

 

Pozdrawiam


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:05, 09.03.2014

Jle po czyszczeniu zrobiłeś km ? . Na razie jeszcze pohulaj


  • 0
                       

#3 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:58, 10.03.2014

odłącz czujnik temp ( ten pog aparatem zapłonowym) odpal zresetuj błędy i podłącz - u mnie to pomogło


  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#4 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:31, 10.03.2014

Mam identyczny problem.Proszę o rady co można jeszcze zrobic?
  • 0
maniek

#5 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:41, 11.03.2014

odłącz czujnik temp ( ten pog aparatem zapłonowym) odpal zresetuj błędy i podłącz - u mnie to pomogło

 

Możesz łopatologicznie pokazać gdzie owy czujnik jest?


  • 0

#6 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:15, 11.03.2014

Jak dla mnie wygląda to na lewe powietrze - albo któreś podciśnienie (jeżeli takowe trzeba było odłączać) albo uszczelka albo sama przepustnica po wyczyszczeniu się nie domyka do końca zostawiając prześwit.


  • 0

#7 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 11.03.2014

to jest dwupinowy czujnik , jest on pod aparatem zapłonowym

nie mam teraz autka więc nie mogę zrobić fotki

podłącz tylko niech się autko zagrzac

zobacz w elektrycznym temat "czujnik pod kopułką" tam sa fotki


Użytkownik janwan edytował ten post 09:34, 11.03.2014

  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#8 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:21, 12.03.2014

Chodzi i o to:

http://www.accordklu...zujnik +kopułką

??

 

W VII genie tez tam jest?

I kiedy go odłączyć i podłączyć?

Na rozgrzanym czy zimnym?


  • 0

#9 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:11, 14.03.2014

Jak dla mnie wygląda to na lewe powietrze - albo któreś podciśnienie (jeżeli takowe trzeba było odłączać) albo uszczelka albo sama przepustnica po wyczyszczeniu się nie domyka do końca zostawiając prześwit.

A jak się może niedomykać?Przed czyszczeniem domykała się a  po czyszczeniu już nie?


  • 0
maniek

#10 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:59, 14.03.2014

Przed czyszczeniem domykała sie bo był syf w środku ktory blokowal, teraz syfu nie ma i jest szpara lekka


  • 0

#11 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:25, 14.03.2014

Przed czyszczeniem domykała sie bo był syf w środku ktory blokowal, teraz syfu nie ma i jest szpara lekka

Ciekawy jestem czy inna przepustnica na podmiankę u mnie pomoże...


  • 0
maniek

#12 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:40, 14.03.2014

Raczej to nie jest wina przepustnicy tylko IAC bo przepustnice mialem czystą i ją tylko przetarłem.
Poważnie zabrałem się za IAC i jego dobrze wyczyściłem.
Niestety po 5 dniach jeżdzenia (około 200 km) nic nie wróciło do poprzedniej formy.
Może faktycznie HDS reset kompa i nauka wolnych obrotów.
Zastanawia mnie dlaczego obroty spadają normalnie do 800 po czym skaczą 1000 i po zatrzymaniu się auta ponownie spadaja do 800. Jezeli by brało lewe powietrze to chyba obroty cały czas by skakały lub by były za wysokie. U mnie podnoszą sie jak silnik dostaje obciążenia czyli klima sie zalancza lub ruch kierownicą czyli pompa wspomagania a nawet zalaczenia wiatrakow tez ale juz mniej.
Czy odpięcie aku i naciśnięcie hamulca całkowicie zresetują kompa?
  • 0

#13 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 14.03.2014

W końcu działa to u Ciebie prawidłowo. Taki niewielki wzrost obrotów podczas dużego wzrostu obciążenia jest prawidłowy. W każdym moim benzynowym aucie do tej pory tak miałem i mam tak też teraz (a acco mam od niskiego przebiegu auta). W niektórych autach ten wzrost jest prawie niewyczuwalny a w niektórych czuć go bardziej.


iPad przez Tapatalk
  • 0

#14 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:35, 14.03.2014

Nie wydaje mi się to normalne.

Sam mam podobne objawy po czyszczeniu przepustnicy i IAC,tyle że u mnie obroty skaczą wyżej tj. 1500rpm.Resetowałem kompa już 4 razy i nic nie pomoglo.

Mam mieć inną przepustnice razem z IAC,ale niewierze że pomoże.Kolega Taryfa też miał takie objawy,wymienił przepustnice i nie pomogło.Czekamy na jakieś konkretne podpowiedzi.

Wierzę że kiedyś nastąpi przełom....


  • 0
maniek

#15 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:46, 14.03.2014

Zastanawia mnie dlaczego obroty spadają normalnie do 800 po czym skaczą 1000 i po zatrzymaniu się auta ponownie spadaja do 800.

Tak jest prawidłowo jak masz, podczas jazdy jak wysprzęglisz auto obroty spadną do 1000 a jak sie zatrzymasz to delikatnie schodzą do 800-750 i to jest idealnie.

U mnie na jałowym biegu mam 1000 obrotów, podczas jazdy na wysprzęgleniu 2000 Rpm dopiero jak stane wracają do 1000 co też za dużo.

I to na 2óch przepustnicach (czystej i brudnej)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq