XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
cieżko odpala oraz accord VI
#16
Napisano 13:20, 26.01.2018
Jak rano odpali normalnie to reduktor puszcza podciśnieniem albo wtryski przepuszczają.
#17
Napisano 18:15, 24.02.2018
Po zakręceniu zaworu ten sam objaw , sprawdzony rozrząd, jest ok.
przyczyną może być zbyt słaba kompresja?
#18
Napisano 18:46, 24.02.2018
Zakręciłeś zawór i wypaliłeś gaz do przełączenia na benzynę?
Do zobaczenia na trasie.
#19
Napisano 19:40, 24.02.2018
Użytkownik MCM edytował ten post 19:40, 24.02.2018
#20
Napisano 15:04, 20.04.2018
Mnie też to teraz dopadło...
Niekiedy auto stoi parę dni i nic mu nie ma. Jeden obrót silnikiem i chodzi. A nie raz ma tak, że po nocy muszę kręcić 7 sekund i słychać jak każdy cylinder powoli zaczyna łapać.
Zauważyłem, że czasami silnik lubi sobie powibrować na postoju ale nie zawsze.
Gazownik wyregulował instalacje, następnie wyregulowałem zawory, zrobiłem reset kompa i było idealnie ale po jakimś czasie objawy znowu powróciły.
#21
Napisano 15:45, 20.04.2018
mialem podobna sprawe w acc v, zauwazylem ze dzialo sie to tylko jak bylo malo benzyny w baku, juz gdzies w okolicach rezerwy, nie wiem listwa nie trzymala cisnienia czy cos z pompka paliwa, ale wystarczylo dolac z 10litrow i cykal nawet w zimie z pierwszego, z racji ze bylo lpg, to nawet nie zaprzatalem sobie tym glowy, wystarczylo miec minimum 1/3 baku benzyny i problemu nie bylo
#22
Napisano 19:25, 22.04.2018
Rozwiązałem sprawę.
crony dałeś mi dobrą wskazówkę ale nie do końca jest tak jak piszesz. Rozchodzi się właśnie o bak i paliwo, ale ile tego paliwa tam jest, to nie tak do końca jest to przyczyną.
Samo dolanie benzyny do baku nic nie daje, poziom paliwa zwiększy się może o kilka centymetrów. A to żadnego logicznego wytłumaczenia nie ma dlaczego te kilka centymetrów benzyny robi taką różnicę podczas odpalania silnika.
Zwykle jak odkręcamy korek wlewu paliwa to tankujemy dlatego kojarzyć się to będzie z ilością paliwa. A tym czasem chodzi tylko i wyłącznie o te 'tsssssss' przy odkręcaniu korka.
Jak wypalimy te 10 litrów benzyny, to w baku robi się spore podciśnienie, które będzie zawsze chciało zasysać z powrotem do baku paliwo, które pompka pocisnęła do silnika. I też się tak działo w moim przypadku, jak auto stało przez całą noc. Jakaś nieszczelność na oringu lub w pompce sprawia, że przez noc paliwo jest zasysane z powrotem do baku.
Już któryś dzień z rzędu auto kręciło niemiłosiernie długo, ale zrobiłem test. Wczoraj tylko odkręciłem korek wlewu, nie tankowałem. Oj długo syczało zanim ciśnienia się wyrównały. Dzisiaj odpaliłem silnik z pół obrotu.
Swoją drogą ciekawe jest to, co sprawia, że paliwo schodzi z powrotem do baku...
#23
Napisano 07:02, 23.04.2018
Nie rozpisujac się za wiele rozwiązanie przyniosła procedura resetu i adaptacji ecu na benzynie. Kilkanaście km. na benzynie plus oczywiście nauka jałowych na postoju. Procedury tej przestrzegam do dziś gdy zachodzi potrzeba np. odpiecia akumulatora. Pompa oczywiście buczy, raz ciszej, raz głośniej, czasami wcale i im więcej paliwa tym ciszej. Kupiłem na podmianę, ale zostało jak jest.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 07:41, 23.04.2018
no u mnie to ewidentnie zalezalo od poziomu paliwa, bo majac pol baku jezdzilem powiedzmy 3-4 miesiace i odpalala od strzala, a gdy poziom schodzil prawie ze do poziomu rezerwy, to zaczynaly sie jaja, byc moze cisnienie wtedy robilo sie wieksze, i benzyna zaczynala wracac, tak jak piszesz, ale u mnie to tylko od pewnego poziomu paliwa zalezalo, po 4 latach jazdy mialem to wyczute juz
#25
Napisano 17:37, 23.04.2018
W takim razie crony zwracam honor widze, że pod tym względem honda znów ma swoje humorki.
Zrobię reset i adaptacje, jak to nie pomoże, to może czas już zajrzeć do tego EVAPu i do pompy.
#26
Napisano 16:37, 06.06.2018
Zrobiłem reset i adaptacje ecu, bo przy okazji przeprowadzania innych robót przy silniku musiałem odłączyć aku.
Nauka ecu na wolnych, pojeżdżone na pb i gotowe. Dopiero po tym resecie długie odpalanie zniknęło bezpowrotnie.
System EVAP widocznie już działa tak jak ma i sam sobie reguluje ciśnienie, bo nie słychać syczenia z korka wlewu podczas tankowania.
Srebrny +1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych