Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

cieżko odpala oraz accord VI

ciezko ciężko odpala obroty

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 13:20, 26.01.2018

Zakręć butle na odpalonym aucie i postaw na noc.
Jak rano odpali normalnie to reduktor puszcza podciśnieniem albo wtryski przepuszczają.
  • 0

#17 MCM

MCM
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:05-660
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedes
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 24.02.2018

Po zakrÄ™ceniu zaworu ten sam objaw , sprawdzony rozrzÄ…d, jest ok. 

przyczynÄ… może być zbyt sÅ‚aba kompresja? 


  • 0

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:46, 24.02.2018

Zakręciłeś zawór i wypaliłeś gaz do przełączenia na benzynę?


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#19 MCM

MCM
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:05-660
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedes
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 24.02.2018

Tak, nawet wyjezdzilem do końca wczoraj butle z gazem i dziś rano to samo.

Użytkownik MCM edytował ten post 19:40, 24.02.2018

  • 0

#20 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • SkÄ…d:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:04, 20.04.2018

Mnie też to teraz dopadÅ‚o... 

Niekiedy auto stoi parÄ™ dni i nic mu nie ma. Jeden obrót silnikiem i chodzi. A nie raz ma tak, że po nocy muszÄ™ krÄ™cić 7 sekund i sÅ‚ychać jak każdy cylinder powoli zaczyna Å‚apać. 

Zauważyłem, że czasami silnik lubi sobie powibrować na postoju ale nie zawsze.

Gazownik wyregulował instalacje, następnie wyregulowałem zawory, zrobiłem reset kompa i było idealnie ale po jakimś czasie objawy znowu powróciły.


  • 0

#21 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:45, 20.04.2018

mialem podobna sprawe w acc v, zauwazylem ze dzialo sie to tylko jak bylo malo benzyny w baku, juz gdzies w okolicach rezerwy, nie wiem listwa nie trzymala cisnienia czy cos z pompka paliwa, ale wystarczylo dolac z 10litrow i cykal nawet w zimie z pierwszego, z racji ze bylo lpg, to nawet nie zaprzatalem sobie tym glowy, wystarczylo miec minimum 1/3 baku benzyny i problemu nie bylo


  • 0

#22 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • SkÄ…d:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:25, 22.04.2018

Rozwiązałem sprawę.

crony dałeś mi dobrą wskazówkę ale nie do końca jest tak jak piszesz. Rozchodzi się właśnie o bak i paliwo, ale ile tego paliwa tam jest, to nie tak do końca jest to przyczyną.

Samo dolanie benzyny do baku nic nie daje, poziom paliwa zwiększy się może o kilka centymetrów. A to żadnego logicznego wytłumaczenia nie ma dlaczego te kilka centymetrów benzyny robi taką różnicę podczas odpalania silnika.

Zwykle jak odkręcamy korek wlewu paliwa to tankujemy dlatego kojarzyć się to będzie z ilością paliwa. A tym czasem chodzi tylko i wyłącznie o te 'tsssssss' przy odkręcaniu korka.

Jak wypalimy te 10 litrów benzyny, to w baku robi się spore podciśnienie, które będzie zawsze chciało zasysać z powrotem do baku paliwo, które pompka pocisnęła do silnika. I też się tak działo w moim przypadku, jak auto stało przez całą noc. Jakaś nieszczelność na oringu lub w pompce sprawia, że przez noc paliwo jest zasysane z powrotem do baku.

Już któryÅ› dzieÅ„ z rzÄ™du auto krÄ™ciÅ‚o niemiÅ‚osiernie dÅ‚ugo, ale zrobiÅ‚em test. Wczoraj tylko odkrÄ™ciÅ‚em korek wlewu, nie tankowaÅ‚em. Oj dÅ‚ugo syczaÅ‚o zanim ciÅ›nienia siÄ™ wyrównaÅ‚y. Dzisiaj odpaliÅ‚em silnik z pół obrotu. 

 

Swoją drogą ciekawe jest to, co sprawia, że paliwo schodzi z powrotem do baku...


  • 0

#23 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:02, 23.04.2018

System EVAP. Miałem z nim problem, wystąpił w chwili odbioru auta od gazownika. Auto jeździło, odpalało bez problemu. Objawem była głośna praca pompy paliwa i bardzo duże podciśnienie w zbiorniku paliwa. Przy odkręcania korka zbiornika pojawiał się właśnie nienaturalnie długi syk zasysanego powietrza i pompa cichła. Po kilku km. problem powracał, odkręcenie korka itd.
Nie rozpisujac się za wiele rozwiązanie przyniosła procedura resetu i adaptacji ecu na benzynie. Kilkanaście km. na benzynie plus oczywiście nauka jałowych na postoju. Procedury tej przestrzegam do dziś gdy zachodzi potrzeba np. odpiecia akumulatora. Pompa oczywiście buczy, raz ciszej, raz głośniej, czasami wcale i im więcej paliwa tym ciszej. Kupiłem na podmianę, ale zostało jak jest.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 1

#24 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:41, 23.04.2018

no u mnie to ewidentnie zalezalo od poziomu paliwa, bo majac pol baku jezdzilem powiedzmy 3-4 miesiace i odpalala od strzala, a gdy poziom schodzil prawie ze do poziomu rezerwy, to zaczynaly sie jaja, byc moze cisnienie wtedy robilo sie wieksze, i benzyna zaczynala wracac, tak jak piszesz, ale u mnie to tylko od pewnego poziomu paliwa zalezalo, po 4 latach jazdy mialem to wyczute juz :)


  • 0

#25 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • SkÄ…d:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:37, 23.04.2018

W takim razie crony zwracam honor  :B widze, że pod tym wzglÄ™dem honda znów ma swoje humorki.

 

Zrobię reset i adaptacje, jak to nie pomoże, to może czas już zajrzeć do tego EVAPu i do pompy.


  • 0

#26 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • SkÄ…d:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:37, 06.06.2018

Zrobiłem reset i adaptacje ecu, bo przy okazji przeprowadzania innych robót przy silniku musiałem odłączyć aku.
 

Nauka ecu na wolnych, pojeżdżone na pb i gotowe. Dopiero po tym resecie dÅ‚ugie odpalanie zniknęło bezpowrotnie. 

System EVAP widocznie już działa tak jak ma i sam sobie reguluje ciśnienie, bo nie słychać syczenia z korka wlewu podczas tankowania.

 

Srebrny +1  :oki2:


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq