XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Opony 215 zamiast 225 pomoże coś ?
#16
Napisano 13:33, 20.06.2017
.... i im mniejsze ET tym bardziej ciągnie po koleinach ...no alo coś za coś
#17
Napisano 19:03, 21.06.2017
Szersza opona = bardziej szarpnie ciągnie i znosi w koleinach.
Wyższa opona = większy komfort.
W accord 205 szerokość nie ciągnie po koleinach w cale... im więcej tym będzie ściągać.
Na obniżonym ciągnie, inni już o tym pisali. Również moja Hanka z 205 jest tego przykładem
Użytkownik Miami edytował ten post 19:03, 21.06.2017
#18
Napisano 19:45, 21.06.2017
Użytkownik lukasrz edytował ten post 19:45, 21.06.2017
#19
Napisano 10:46, 23.06.2017
W poprzednim aucie ( Vectra C) oryginalnie miałem 215 55 16 później zmieniłem na 215 na 50 na 17. Komfort jazdy zmniejszył sie dosłownie minimalnie ale co to sciągania po koleinach... praktycznie go nie było, bez różnicy czy na 16 czy 17. Nie wiem jak w Accordzie bo jezdze na 205 na 55 na 16 i narazie nie bede zmienial bo ładnie na nich wygląda,
#20
Napisano 09:34, 26.06.2017
To czy opona ciągnie w koleinach nie ma głównie wpływu przez jej szerokość, głównie rodzaj i konstrukcję barków opony.
#21
Napisano 11:01, 27.06.2017
To czy opona ciągnie w koleinach nie ma głównie wpływu przez jej szerokość, głównie rodzaj i konstrukcję barków opony.
Nie ma czegos takiego jak bark opony. Jest tylko pasek barkowy bieznika, ktory to nawiasem mowiac jest jednolitym paskim gumy wtlaczanej razem z bieznikiem.
Moze chciales powiedziec bok opony ?
#22
Napisano 11:58, 27.06.2017
Przy zakupie auta miałem założone opony Michelin Pilot Sport (chyba 2), , ale wytarte do znacznika. Nie dało się jeździć, ciągnęło w koleinach, na dołach wyrywało kierownicę. Żona nie chciała w ogóle jeździć. Z duszą na ramieniu kupiłem taki sam rozmiar 225/45/17" ale nowiutką Fuldę Sport Control 2 i od tamtej pory mega zmiana. Nie zwracam już uwagi na ciągnięcie w koleinach (pewnie jest, ale dużo mniejsze), a żona (mój eksper) jeździ bez problemu. Dodatkowo przestało mi telepać kierownicą przy 110-130. Nie wiem skąd taka duża różnica- może budowa opony, może fakt że nie jest wzmacniana, może dlatego że ma cały bieżnik, ale jeździ się teraz elegancko.
#23
Napisano 19:20, 27.06.2017
Nie ma czegos takiego jak bark opony.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#24
Napisano 20:56, 27.06.2017
najwidoczniej dla obrazowego wytłumaczenia użyto okreslenia bark opony
co nie zmiania faktu, że chodzi o pasek barkowy bieznika
w prosty sposób mozna sobie to wyobrazić tak
z bardzo dużej maszynki do miesa, która składa sie z czterech mniejszych maszynek połączonych jednym wylotem
wychodzi jeden bieznik, który składa sie z trzech lub czterech elementów
- bieznik główny
- prawy i lewy pasek barkowy
- kapa pod bieznikiem
he
potęga internetu ...
we wszystkich tych opisach chodzi o skrajne częsci bieznika - tzw pasek barkowy i nie udowadniajmy sobie racji bo nie o to w tym chodzi
#25
Napisano 22:15, 27.06.2017
nie udowadniajmy sobie racji bo nie o to w tym chodzi
Ale to Ty próbujesz udowodnić, że:
Nie ma czegos takiego jak bark opony.
więc, skoro tak, to daj choć jeden przykład, że 'bark opony' to BŁĄD.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#26
Napisano 11:32, 28.06.2017
Z technicznego punktu widzenia może i nie. Tak samo jak nie ma świateł krótkich i długich, bo fachowo nazywa się je mijania i drogowe, tak może nie ma barku tylko pasek barkowy opony.
Nie ma też cukru waniliowego, o którym mało kto wie
http://www.fulda.com...tires-are-made/
Bark: Bark opony to niewielka fazowana krawędź między bieżnikiem a ścianą boczną. Odgrywa ważną rolę podczas pokonywania zakrętów.
Użytkownik AntonioPL edytował ten post 11:34, 28.06.2017
#27
Napisano 11:39, 28.06.2017
Nie ma też cukru waniliowego, o którym mało kto wie
https://kuchnia.wp.p...54909406794881a
Fakt, że prawie każdy mając w ręku cukier wanilinowy myśli, że to waniliowy
#28
Napisano 09:05, 29.06.2017
Tak jest jak ktoś tłumaczy z angielskiego na polski nie zastanawiając się nad określeniami w jez.pl
#29
Napisano 09:23, 29.06.2017
#30
Napisano 10:07, 29.06.2017
Panowi, dajmy juz spokój tym dywagacjom na temat barku, paska barkowego, ramienia itp
bo jesli tak dalej pójdzie to bedziemy mogli napisac doktorat na ten temat.
Konstrukcje opon zmieniaja sie stosunkowo często i na rysynkach - przekrojach dostępnych w internecie i tak nie ma aktualnych, a zwłaszcza polskie tłumaczenia ich nazw często bywaja zupełnie odmienne od rzeczywistej nawy konstruktora opony.
Powiem tylko dla przykładu, że ostatnio były uruchamiane automaty tzw nakładarki wypełniacza gdzie jeden z komunikatów błędu brzmi
zerwane futro wytłaczarki a powinno być mniej wiecej - brak / zerwany pasek zasilajacy wytłaczarkę tak jest jak tłumacz nie ma pojęcia o kwestiach technicznych maszyny, urządzenia i nie dostosuje tłumaczenia- jego sensu do kontekstu całości.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 215/45r17 czy 225/45r17, Co na to koleiny ?
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych