Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tryb awaryjny po przekroczeniu 3200 obrotów, P1065 P0087

VII Silnk pompa paliwa wtryskiwacze tryb awaryjny niskie ciśnienie paliwa P1065 P0087

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#16 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:15, 13.03.2014

Pompa wchodzi na wałek w jednej pozycji i trzyma sie na trzech srubach. Nic sie nie ustawia przy tej czynności. Wałek napedza pompe a calym ciśnieniem steruje zawor regulujący który jest w pompie. Jesli chodzi o ten znak do ustawiania wałka to jest on gdzieś pod walka m i rozrządu. Tak mi powiedziano. Prawdopodobnie podczas wymiany łańcucha i ustawiania rozrzadu trzeba ustawic wałek napedzajacy pompe odpowiednio do znaku. Byc może jeśli ustawi sie to dobrze to później samą pompe mozna wkladac i zdejmac ile razy sie chce bo nie ma możliwości żeby ja źle założyć. Takie sa moje przypuszczenia odnośnie tego znaku. Ja swoja pompe zakładałem sam dwa razy i wiem ze nie ma jak jej zle założyć.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#17 tomikk81

tomikk81
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 14.03.2014

A więc tak, u mnie ok auto naprawione dzisiaj odebrałem przy okazji 40KM wiecej :-).Problem vyl z pierwszym wtryskiwaczem ale zostal naprawiony auto schamowane i przy okazji zrobiony program.Jinxior ja bym u Ciebie zaczal od testu wtryskow bo tak wlasnie bylo w moim przypadku.Auto przed wymiana filtra jezdzilo okej ale tracilo moc tak jak u ciebie.Po wymianie filtra przedyal pracowac ma 4 cylindrach przyczyna bylo prawdopodobnie syfiaste paliwo tylko dziwne bo odrazu po wyjezdzie z garazu po wymianie filtra zaczął chodzic na 3 cylindrach i dopiero wtedy dolalem do pelna.2.2 silnik to b udana konstrukcja lecz podatna na chu... paliwo ale tunerzy bardzo zachwalaja trn silnik.Ma naprawde spory potencjal.
  • 0

#18 danieltc

danieltc
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:24, 17.02.2015

Witajcie od dwóch lat zmagałem się z problemem zanikającej mocy, które zdarzało się przy nagłym przyspieszaniu. Od dwóch tygodni efekt dławienia się nasilił sprawdzałem kompem nic zero błędów. Pewnego dnia mocno wku....ny na Hanię w momencie zadławienia pedał w podłogę i samochód zgasł, przy próbie uruchomienia tryb awaryjny migotanie kontrolki świec żarowych, po sprawdzeniu kompem błędy P1065 P0087 nareszcie!!!  Przeczytałem post Tomikka81 o podniesieniu mocy i nagłe olśnienie CZUJNIK na listwie wtryskowej. Odpaliłem  Allegro znalazłem czujnik za 50 zł. ( są od 50 do 140 zł ) dziś zmieniłem i cud żadnego dławienia wszystkie objawy jak ręką odjął.


  • 0

#19 allol

allol
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Myszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 26.02.2016

Mam podobny problem jak powyżej.

 

Błąd P1065 przy 3200 obrotów z mocno wciśniętym gazem.

 

Filtr paliwa wymieniony jakieś 2 miesiące temu (na krótką metę pomogło)

Filtr powietrza wymieniony tydzień temu

Wczoraj mechanik przeczyścił czujnik na listwie - nie pomogło.

 

U mnie jest trochę nietypowo tzn.

 

Problem nie występuje gdy samochód jest zimny (czyli jak postoi z kilka godzin). Auto jest żwawe, na każdym biegu ładnie przyspiesza do czerwonego.

Problem za to powstaje po przejechaniu około 5km, z każdą minutą jest gorzej.

Najpierw traci moc, potem zaczyna odcinać dopływ paliwa, następnie kontrolka świec żarowych i obroty ograniczone do 2200.

Później jest tylko gorzej, auto gaśnie na luzie jak i na biegu jałowym, szarpie autem non stop - tragedia.

 

Co może być przyczyną ? Zawór EGR ? Listwa ? Czy wtryski ? Może świece żarowe nie dogrzewają paliwa ?


  • 0

#20 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2907 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 32
Super

Napisano 20:27, 26.02.2016

Podmień czujnik na listwie paliwowej jak nie pomorze to pompę paliwa .....
PS: ile masz przejechane i jak pali auto ?


  • 0

#21 allol

allol
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Myszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 26.02.2016

240 tyś

Ostatnio trochę gorzej, a poniżej zero już trochę muszę czekać zanim odpali.

 

Ciekawe jest to, że gdy auto jest zimne to nie ma problemu (oprócz lekkich trudności z odpaleniem),

Dopiero gdy się już nagrzeje to szwankuje :/


Użytkownik allol edytował ten post 20:53, 26.02.2016

  • 0

#22 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:16, 27.01.2017

Miałem identycznie na zimnym tylko z plaka wymieniłem pompę...
  • 0

#23 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7270 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 21:48, 27.01.2017

allol - robiłeś próbę przelewową?


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#24 mariuszm

mariuszm
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 27.10.2017

A macie moze jakies pomysly na przyczyne "czknięcia" silnika ale tylko w jednej sytuacji czyli:
Jade na dwójce - pedal w podloge, idzie bez zajakniecia do czerwonego, zmieniam na trójkę, pedal w podloge i w okolicy 3 tys obr robi kangura tak jakby mu na sekunde ktos paliwo odciął. Tylko w takim dokladnie scenariuszu to sie dzieje. Jak np jade spokojnie na trójce i dam w palnik od 2 tys obr to idzie do czerwonego bez zajakniecia.
Podmienilem juz czujnik cisnienia paliwa ale bez zmian.
  • 0

#25 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 25.11.2017

MARIUSZM ja miałem identycznie najpierw raz na ruski rok jakby odcinka na sekundę ze 3 razy to mi zgasła przy wyprzedzanu strasznie nieprzyjemne błąd 1086 lub 87 już nie pamietam generalnie chodziło o zbyt niskie ciśnienie na listwie... po roku to już jak długo za kimś leciałem i czaiłem się do wyprzedzania identycznie jak Ty na 2 i repeta na 3 nagle szarpanie i brak mocy nie za każdym razem .Czasem specjalnie tak cisnąłem jak szarpało by zobaczyć co będzie zauważyłem tylko że dymi w tym momencie jak dłużej cisnąłem to czasem nie od razu było dobrze czasem na kilka sekund musiałam odpuścić gaz zanim wróciło do normy. Ostatnio jak jeździłem z małą ilością paliwa i zatankowałem 20l. To mi wywalało za każdym razem jak cisnąłem i jak przeciagalem dłużej brak mocy przy 3 tysiącach czasem szło wyżej a czasem tryb serwisowy i migająca swieca żarowa błąd p1065 ciśnienie na listwie niższe niż oczekiwane... Dziś wizyta w intercarsie zakupiony filtr bosha 114 zł plus filtr powietrza. Najpierw jednak dobrałem się do baku pod kanapą wyjąłem smok rozebrałem co się dało trzeba pamiętać że jest tam oring i taka mała tulejeczka na rurce jak się już smoka odepnie łatwo to zgubić. Smok wpakowałem w rozpuszczalnik nitro zacząłem kąpiel na przemian z wydmuchiwaniem powietrzem pod ciśnieniem na 100% mi się to nie udało bo jeszcze jakieś tam niegroźne farfocle zostały niestety nie idzie tego zozebrać a raczej w intercarsie na miejscu tego nie mają. Potem po kolei wymiana filtra paliwa potem powietrza pry okazji przedmuchałem przepływomierz poskładałem wszystko do kupy i jak na razie smiga super nawet cisnienie na moim mini kompie obd widać jakby wyższe na wysokich obrotach. Zobaczymy co będzie dalej jak na na razie jest ok. Tak poza tym to ostatnio zajrzałem pod lewe zakole i zauwazyłem że mam strasznie za*cenzura*y intercooler więc dużo nie mysląc jazda na myjnię aktywna piana plus spłukiwanie po szotach i zauważyłem że auto jest o wiele żwawsze i jakby dół lepszy więc z czystym sumieniem polecam ten ostatni zabieg...
  • 0

#26 TomaszP

TomaszP
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Strzałkowo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 04.12.2017

Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?


  • 0

#27 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 06.12.2017

W tym tyg. Raz przerwało przy mocnym butowaniu . Tak poza tym ok. Ale mam plan jeszcze raz dobrać się do zbiornika i spuścić całe paliwo zalewajac na przemian nowym czystym tak by zadnego syfu nie było w zbiorniku i jeszcze raz czyszczę smok. Filtr bosch w intercarsie 114 zł
W tym tyg. Raz przerwało przy mocnym butowaniu . Tak poza tym ok. Ale mam plan jeszcze raz dobrać się do zbiornika i spuścić całe paliwo zalewajac na przemian nowym czystym tak by zadnego syfu nie było w zbiorniku i jeszcze raz czyszczę smok. Filtr bosch w intercarsie 114 zł
  • 0

#28 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 377 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:51, 07.12.2017

Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?

Są to błędy wskazujące na niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Przerabiałem temat u siebie. Gasł czasami podczas jazdy razem z zapaleniem się check engine. Wymiana filtra paliwa nie pomogła.

Problemem był zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie.

Sęk w tym, że w ASO go nie kupisz, bo jest jest razem z pompą, ale w sieci bez problemu znajdziesz sam zawór za ok 300 zł. Dokładnie taki sam, jaki Honda montuje. (Bosch i te same numery)

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 13:57, 07.12.2017

  • 0

#29 madhax

madhax
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Stockholm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:MPV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 09.12.2018

Witam.

Podpinam się do tematu. Gdyż mam podobny problem... Z tym że u mnie sytuacja jest trochę inna. Mianowicie, jakieś 2 miesiące temu kupiłem Accorda VIII 2.2 i jak należy odwiedziłem od razu mechanika w celu wymiany olejów i filtrów. W krótkim czasie po serwisie zaczęły się problemy. P1065 i P0087 - wyskoczyły te 2 błędy wskazujące na zbyt niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, do tego zaczęła dziwnie pracować pompka paliwa w zbiorniku ( głośniej i czasami trykocze) . Mechanik wymienił pompkę i było ok, dojechałem do domu bez problemu. Natomiast następnego dnia znowu wszystko wróciło. Ciśnienie 500 - 800 kPa przed odpaleniem. po odpaleniu w granicach 450000 - 600000 kPa. Auto pali na dotyk nie dymi i chodzi równo przez chwilę, a po chwili gaśnie. Nawet na wolnych obrotach. Niestety urządzenie diagnostyczne dostałem już po awarii więc nie wiem jakie ciśnienie dokładnie powinno być, a na necie nic nie mogę znaleźć :-( . Mechanik stwierdził że pewnie i zawór zwrotny padł, gdzie koszt to 7500 sek jakieś 3000 zł. Ponieważ nie jest dostępny od ręki  i tylko przez serwis Hondy można zamówić i czekać 2 tygodnie. Podobnie było z pompą pomocniczą którą wymienił, tyle że przyszła po tygodniu i kosztowała 3200 sek, czyli jakieś 1500 zł. Zaznaczę że u mnie filtr paliwa jest z tyłu pod zbiornikiem i ponoć zawór zwrotny jest przy filtrze i trzeba wymieniać wszystko, stąd taki koszt. 

Ciekaw jestem jak sobie koledzy poradzili z tym problemem, czy powodem był faktycznie zawór ciśnienia czy jeszcze coś innego. 

 

Z góry dziękuję za pomoc. 


  • 0

#30 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2233 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 91
Super

Napisano 22:50, 12.12.2018

Zawór zwrotny na pompie wtryskowej lub sama listwa wtryskowa. 

Graty znajdź na allegro, paczkę ktoś Ci wyślę do Ciebie żeby nie zbankrutować z cenami w koronach. 


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnk, pompa paliwa, wtryskiwacze, tryb awaryjny, niskie ciśnienie paliwa, P1065, P0087

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq