Witam czy ktoś z was wymieniał całe zawieszenie w VI? Chodzi mi o sworznie tuleje itp, nie całe elementy. Wymienialiście na oryginalnych częściach czy zamienniki? Jaka firme polecacie?
Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:20, 03.03.2014
Witam czy ktoś z was wymieniał całe zawieszenie w VI? Chodzi mi o sworznie tuleje itp, nie całe elementy. Wymienialiście na oryginalnych częściach czy zamienniki? Jaka firme polecacie?
Pozdrawiam
Napisano 21:47, 03.03.2014
Cześć,
ostatnio wymieniałem sworznie wahacza dolnego przód - kupiłem YAMATO, od razu odradzam. Sworzeń od strony którą się wbija ma wybrzuszenie które zawadza o ABS (zęby na obudowie przegubu) wbiłem na maxa a i tak na zakrętach lekko zawadzało (już się wyrobiło ).
Wymieniałem też łączniki stabilizatora przód i sworznie wahacza górnego przód też YAMATO, zrobiłem na nich dopiero 10k km i jak na razie jest ok (YAMATO nie należy do najlepszych ale jest cenowo dobre xd)
Użytkownik TomekVI edytował ten post 21:52, 03.03.2014
5,6,7
Napisano 23:13, 03.03.2014
U mnie były wymieniane sworznie wahaczy górnych przód.Kupiłem OYODO,koszt 2 sworzni 100zł + robocizna znajomego mechanika też 100zł.Wcześniej zaraz po zakupie auta wymieniłem prawy przedni łącznik stabilizatora.Wybór padł na pierwszy lepszy dostępny w pobliskim sklepie motoryzacyjnym DENCKERMANN koszt ok 35zł sztuka.Na łączniku zrobiłem 8 tys km a na sworzniach 4 tys i jak na razie wszystko jest ok
Użytkownik gość198777 edytował ten post 23:21, 03.03.2014
Napisano 07:28, 05.03.2014
Za same tuleje na cały zawias musisz liczyć c.a. 1000 PLN, nie ważne czy OEM, czy POLI. Można szukać ew. jakichś zamienników, ale znajdziesz tylko kilka elementów - wszystkich na pewno nie. Do tego robocizna z przełożeniem. Ceny łączników, gum, sworzni, końcówek drążków, poduszek itp - to już możesz sobie sprawdzić w katalogach, np. IC lub na allegro. Tak czy siak - ok 2k PLN trzeba liczyć minimum.
Napisano 22:46, 19.03.2014
Yamato i Oyodo to jedna lipa - cena dobra ale jakośc porażka - tzn raz się trafi ok a raz kupa totalna i po 5-10 tys km pada
Napisano 11:50, 20.03.2014
Należy jeszcze zobaczyć jak wygląda sprawa zabezpieczenia antykorozyjnego na wysokości sanek tylnych a dokładniej nad nimi. Trzeba się liczyć z ewentualnym zakupem odrdzewiacza i puszki farby podkładowej i zabezpieczającej . Wózka tylnego zawieszenia nie demontuje się prawie wcale ( duży koszt robocizny+ czas). Wzdłuż osi pojazdu po lewej i prawej stronie biegną podłużnice tylne które mogą posiadać ślady korozji. W moim przypadku w opisanym wyżej miejscu po zdemontowaniu wózka zobaczyłem brak zabezpieczenia antykorozyjnego na całej i ogniska rdzy a jestem 1 właścicielem pojazdu.
Napisano 13:02, 20.03.2014
Należy jeszcze zobaczyć jak wygląda sprawa zabezpieczenia antykorozyjnego na wysokości sanek tylnych a dokładniej nad nimi. Trzeba się liczyć z ewentualnym zakupem odrdzewiacza i puszki farby podkładowej i zabezpieczającej . Wózka tylnego zawieszenia nie demontuje się prawie wcale ( duży koszt robocizny+ czas). Wzdłuż osi pojazdu po lewej i prawej stronie biegną podłużnice tylne które mogą posiadać ślady korozji. W moim przypadku w opisanym wyżej miejscu po zdemontowaniu wózka zobaczyłem brak zabezpieczenia antykorozyjnego na całej i ogniska rdzy a jestem 1 właścicielem pojazdu.
masz jakieś foto story ? Mogłeś zrobić faq do działu zrób to sam
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Napisano 21:35, 20.03.2014
Foty wykonam i opisze całą akcje łącznie z przygodami zakupu drugiego wózka na alegro który okazał się złomem . Auto mam rozkręcone w garażu
Napisano 21:42, 20.03.2014
jak zamiennik to tylko CTR. Moje sworznie i łączniki mają już 50 kkm i dalej cisza. Nie mam zamiaru nawet próbować innych wynalazków.
Polecam w tym celu kontaktować się z wolkiem lub baeer.pl
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 21:43, 20.03.2014
Napisano 09:45, 21.03.2014
ccubas rób ładne foto story... !jak zamiennik to tylko CTR. Moje sworznie i łączniki mają już 50 kkm i dalej cisza. Nie mam zamiaru nawet próbować innych wynalazków.
Polecam w tym celu kontaktować się z wolkiem lub baeer.pl
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych