Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przyspieszenie VI gen

VI przyspieszenie vi gen vtec 2 bieg zwiecha

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#16 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:40, 02.11.2014

Po pierwsze - temat przyspieszenia trochę nie pasuje do Twojego problemu. Wrzuć go więc do innego tematu, o stukaniu - jest ich kilka. Poza tym - informacje o wartościach dla zaworów rowniez są na forum, ale również w instrukcji obsługi. I są to wartości od... do... Bo taka tolerancję podaje producent. A tak na koniec - nagraj filmik jak pracuje Twój silnik. Nikt z fusów tu nie wróży.

Dokładnie w dziale zrób to sam - regulacja zaworów : http://www.accordklu...-zaworów-vigen/ znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie  ;-)


  • 0

#17 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 02.11.2014

Ok przepraszam :D dzis to ustawie tylko wydaje mi sie ze to troche duzy luz... przy nowym silniku jak go składali ok zgadzam sie ale jednak wszystkie elemnty sie zuzywają. Ja bym ustawił 0,15 mm ssący 0,20 wydech ale posłucham was i ustawie według ksiązki. Dziękuje i dam znac co i jak jesli chcecie. Pozdr :)


  • 0

#18 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:16, 02.11.2014

Czyli chcesz powiedzieć że wiesz lepiej od konstruktorów? :D są to wartości podane w esm, i taki a nie inny luz na być za każdym razem, nawet gdy będziesz miał milion przebiegu :)
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#19 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 02.11.2014

nie no to tylko moja propozycja kolego :) wiec juz wiem co go boli. Chciałem ustawic zaworki i przy kreceniu wałkiem zauwazyłem ze 4 zawory ssące nie otwierają sie...krzywki są prawie okrągłe na tych 4 zaworkach


  • 0

#20 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 02.11.2014

ma ktos może z was taki wałek?


  • 0

#21 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:38, 03.11.2014

ja w swoim zauwazyłem takie dziwne zachowanie, jakby vtec włączał się przy 3,8tys. obrotów a potem drugi raz przy 4,4tys. przy przyspieszaniu własnie widac trochę jakby lekki psadek mocy po czy następuje juz ciąg w górę. i też chętnie bym się dowiedział o co kaman. dodam jeszcze że to przy wyłączonej klimie się dzieje, bo na włóczonej to rozumiem takie lekkie spadki jak się sprężarka załącza. a jak wyłączę klimę to podobnie się dzieje ale właśnie przy tych poziomach co napisałem. oczywiście rozumiem że przy załąćzaniu się vteca to jest normalne, chyba, ale wcześniej?
 


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, przyspieszenie, vi gen, vtec, 2 bieg, zwiecha

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq