Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Pękający mieszek lewarka zmiany biegów

VIII pękający mieszek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#16 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:48, 20.01.2015

Mój mieszek chyba się jeszcze trzyma - nie zwracałem uwagi…ale już piąty rok leci więc pewnie niebawem pęknie.

A pierścień faktycznie chyba zostaje stary podczas wymiany mieszka - u mnie jest jest już obdrapany.


  • 0

#17 Łukasz Nowak

Łukasz Nowak
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 21.01.2015

hmm... a może ten pierścień po prostu pomalować na nowo? ;P trochę podkładu, papieru, farby, klaru i pierścień jak nowy ;) a co do mieszka to kol. żuraw obszyje i będzie super :)

 

To jest dobry pomysł. Rozważam taką opcję właśnie, żeby go pomalować i będzie jak nowy. Wytarty wygląda okropnie.


  • 0

#18 Łukasz Nowak

Łukasz Nowak
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 27.01.2015

To jest dobry pomysł. Rozważam taką opcję właśnie, żeby go pomalować i będzie jak nowy. Wytarty wygląda okropnie.

 

Mieszek zamontowany. Wytarty pierścień przemyłem acetonem - jest teraz idealnie czarny, więc problem z wycieraniem nie będzie już występował.


  • 0

#19 grzesiuj@onet.eu

grzesiuj@onet.eu
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.O
  • Wersja:execuyive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 28.01.2015

nie wiem koledzy ile wy macie na tych swoich nypelkach przebiegu że tak wam te mieszki padają ja mam na swoim accordzie 120 tysi i nic się nie dzieja i tu pononie ma zastosowanie moja teoria lepiej po niemczech w 2 LATA 120 TYSI NIŻ PO POLSCE OD BRANY DO BRANY W 5 LAT 50 TYS. KM :gitara:


  • 0

#20 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:31, 01.02.2015

nie wiem koledzy ile wy macie na tych swoich nypelkach przebiegu że tak wam te mieszki padają ja mam na swoim accordzie 120 tysi i nic się nie dzieja i tu pononie ma zastosowanie moja teoria lepiej po niemczech w 2 LATA 120 TYSI NIŻ PO POLSCE OD BRANY DO BRANY W 5 LAT 50 TYS. KM :gitara:

A jak ma się to do problemu poruszonego w tym wątku?

Gdybyś czytał ze zrozumieniem, to na poprzedniej stronie ktoś podawał, przy jakim wieku i przebiegu mieszek wyglądał jak stara szmata.

U mnie było to po 2,5 roku czyli coś około 80tyś km.


  • 0

#21 grzesiuj@onet.eu

grzesiuj@onet.eu
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.O
  • Wersja:execuyive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 03.02.2015

A jak ma się to do problemu poruszonego w tym wątku?

Gdybyś czytał ze zrozumieniem, to na poprzedniej stronie ktoś podawał, przy jakim wieku i przebiegu mieszek wyglądał jak stara szmata.

U mnie było to po 2,5 roku czyli coś około 80tyś km.

no i spoko a inny przez 2 lata zrobi 160 tys i mieszek będzie cały


  • 0

#22 Nec

Nec
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 20.01.2016

Mieszek zamontowany. Wytarty pierścień przemyłem acetonem - jest teraz idealnie czarny, więc problem z wycieraniem nie będzie już występował.


Cześć chcę wymienić mieszek w moim acco i nie wiem jak sie do tego zabrać może jakaś pomoc
Pozdrawiam Nec
  • 0

#23 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:34, 20.01.2016

Ja kupiłem nowy mieszek z alcantary na alle za 25 zeta, uszyte idealnie na miarę. Gość oferuje różne odcienie alcantary i skóry w tej samej cenie, z różnymi nićmi do wyboru. Kupowałem już do Civica EU7 i teraz do Acco. Mój też był dość sfatygowany po 5 latach i 160kkm.

 

W kwestii wymiany


Użytkownik lajsta edytował ten post 21:43, 20.01.2016

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#24 Nec

Nec
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:42, 21.01.2016

Dziękuje za info, ta firma jest z Poznania to pojadę do nich bezpośrednio.

Pozdr.... Jerzy
  • 0

#25 shox82

shox82
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:163000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 10.03.2016

Ja kupiłem nowy mieszek z alcantary na alle za 25 zeta, uszyte idealnie na miarę. Gość oferuje różne odcienie alcantary i skóry w tej samej cenie, z różnymi nićmi do wyboru. Kupowałem już do Civica EU7 i teraz do Acco. Mój też był dość sfatygowany po 5 latach i 160kkm.

 

W kwestii wymiany

mógłbyś podesłać instrukcje jak wymienić,

 

dzięki


  • 0

#26 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:54, 10.03.2016

No przecież podałem instrukcję wymiany."W kwestii wymiany"


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#27 shox82

shox82
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:163000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:57, 10.03.2016

No przecież podałem instrukcję wymiany."W kwestii wymiany"

tak i jest error 403 :(


  • 0

#28 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:11, 10.03.2016

Nie rozumiem, u mnie na dwóch róznych kompach się otwiera - spróbuj tutaj 


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#29 shox82

shox82
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:163000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:15, 10.03.2016

Nie rozumiem, u mnie na dwóch róznych kompach się otwiera - spróbuj tteraz jest ok

teraz jest ok

 

dziękuję


  • 0

#30 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:23, 10.03.2016

Poza tym kolega HEKA się napracował i zapodał manual zdjęciowy, który jest w TYM TEMACIE do tyczy wprawdzie panelu z AT ale jak wyciągniesz już panel z MT to reszta jest jak wymiana rolki papieru w kiblu. 


Użytkownik lajsta edytował ten post 11:26, 10.03.2016

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, pękający, mieszek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq