Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

dawkowanie smarowania zaworów w stag 4??

frm

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 frm

frm
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:18, 23.02.2014

witam zakupiłem właśnie acc VI gen 2.0 z lpg stag 4 i jest tam smarowanie zaworów przy instalacji! i moje pytanie jaki cudowny środek mam zakupić i tam zalać i jakie ma być dawkowanie , ile kropel na minute? ?? bo w papierach od gazu się tego nie doczytałem. pozdrawiam


  • 0

#2 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:13, 23.02.2014

Leje się coś takiego: http://sprzedajemy.p...ochodach,193984

Ale czy jest sens, to poszukaj tematu z "Lubryfikacja" w nazwie ;)


  • 0

#3 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:50, 24.02.2014

witam zakupiłem właśnie acc VI gen 2.0 z lpg stag 4 i jest tam smarowanie zaworów przy instalacji! i moje pytanie jaki cudowny środek mam zakupić i tam zalać i jakie ma być dawkowanie , ile kropel na minute? ?? bo w papierach od gazu się tego nie doczytałem. pozdrawiam

Daj sobie spokój z tym smarowidłem. Potrzebne ono jest jak zającowi dzwonki u jajek na polowaniu.  :tancze:


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 16:50, 24.02.2014

  • 0

#4 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:00, 24.02.2014

Daj sobie spokój z tym smarowidłem. Potrzebne ono jest jak zającowi dzwonki u jajek na polowaniu.  :tancze:

Masz autoryzację na cycat? :-P


  • 0

#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:00, 24.02.2014

dużo ważniejsza jest regulacja zaworów

no ale jak masz to lej


  • 0

#6 frm

frm
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:25, 25.02.2014

no troche jeszcze o tym poczytałem i musze się zastanowić dobrze czy opłaca się lać to cudo


  • 0

#7 Koper85

Koper85
  • Klubowicz
  • 13 postów
  • Skąd:okolice Płocka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:04, 02.03.2014

Czyli jeśli chodzi o Lubryfikację to lepiej regularnie dokonywać regulacji zaworów niż montować to cudo z instalacją gazową?


  • 0

#8 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:08, 02.03.2014

Raczej tak. Wyjdzie taniej i skuteczniej ;)


  • 0

#9 tgtomasz

tgtomasz
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.8
  • Wersja:CH6
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 02.03.2014

Ja słyszałem od znajomego gazownika, że lubryfikacja to dodatkowe wyciąganie kasy.


  • 0
tgtomasz

#10 wilczy

wilczy
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Gd
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:36, 22.08.2014

Nie wiem dlaczego jest taka fobia wobec lubryfikaora w zasilaniu lpg silnika benzynowego , gdzie nawet spalajc benzynę dodawane są do niej związki potasu jako smarowanie krawędzi zaworów.Nie kazdy zdaje sobie sprawę , że silnik zasilany gazem staje się silnikiem parowym i spalając 50 kg gazu przez silnik przechodzi conajmniej 75- 80 kg pary wodnej .To tak jakby ktoś powiedzieł ---nie smarujmy w maszynach łozysk tylko chłodzmy je wodą.


  • 0

#11 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:00, 22.08.2014

ze niby wg twojej teorii w gazie jest 60% H2O??!!

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#12 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 13:35, 22.08.2014

benzyna jest spalana w fazie ciekłej.

gaz w fazie lotnej. magiczne dodatki do gazu, są w formie oleistej.

podawane są na kolektor ssący rurą którym leci sobie gaz pod ciśnieniem.

 

 

resztę jak masz wyobraźnię sobie dopowiedz...

 

 

średniowiecze?


  • 0

#13 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:59, 22.08.2014

taaaaa . i lubryfikacja zbawi świat... i pokona zarazy na świecie i zapanuje z "poślizgiem" pokój... ale komercha musi być...


  • 0

#14 wilczy

wilczy
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Nowy Dwór Gd
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 31.08.2014

:-}} To nie teoria ,tylko reakcja chemiczna z tlenem.Propan ,butan stechiometrycznie spala się podobnie.Oleista to jest ciecz ,ale jak wszystko ma swoją temperature parowania ,a ponieważ kolektor ssący jest ciepły ,a nawet gorący ,wiec olej musi parować.Problem zoolejenia kolektora to kwestia dawkowania.Mozliwe ,że olej jest nośnikiem sustancji smarującej gładzie zaworów ,tak jak benzyna dziś związków potasu ,a kiedyś czteroetylku ołowiu.

Mi sie nie podoba sposób montazu dawkowania lubryfikatora ,może powinien być rozdzielony na cztery przewody i bliżej głowicy .Wówczas odszedłby problem z zaolejeniem kolektora .Ewentualnie trzeba znaleść jakiś sposób na umycie go podczas pracy silnika jakimś środkiem w aerozolu.

ze niby wg twojej teorii w gazie jest 60% H2O??!!

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2


Użytkownik wilczy edytował ten post 12:02, 31.08.2014

  • 0

#15 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:36, 31.08.2014

Żeby lubrykacja zaworów działała, to musiałbyś dać cztery wtryski które rozpylałby te mazidło bezpośrednio na zawory. Kiedyś dodawano czteroetylek ołowiu do benzyn żeby uzyskać liczbę oktanową i przy okazji wydłużyć żywotność gniazd zaworowych. Później jak producenci musieli bardziej dbać o ekologię i wydłużyć żywotność silników, musieli utwardzić gniazda zaworów. Kiedyś 200 tys km dla silnika bez remontu to było coś niemożliwego, dziś norma. Przecież silniki Hondy pracują na mieszankach uwarstwionych i temperatura spalin jest większa. Więc głowice muszą to znosić. To w imię ekonomii i ekologii.
A co z silnikami TSI od VW? Mają dodatkowe smarowanie? Nie słyszałem. Dajcie już sobie spokój, bo lubkrykacja zaworów to tylko wyciąganie kasy.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: frm

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq