witam zakupiłem właśnie acc VI gen 2.0 z lpg stag 4 i jest tam smarowanie zaworów przy instalacji! i moje pytanie jaki cudowny środek mam zakupić i tam zalać i jakie ma być dawkowanie , ile kropel na minute? bo w papierach od gazu się tego nie doczytałem. pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:18, 23.02.2014
#2
Napisano 14:13, 23.02.2014
Leje się coś takiego: http://sprzedajemy.p...ochodach,193984
Ale czy jest sens, to poszukaj tematu z "Lubryfikacja" w nazwie
#3
Napisano 16:50, 24.02.2014
witam zakupiłem właśnie acc VI gen 2.0 z lpg stag 4 i jest tam smarowanie zaworów przy instalacji! i moje pytanie jaki cudowny środek mam zakupić i tam zalać i jakie ma być dawkowanie , ile kropel na minute? bo w papierach od gazu się tego nie doczytałem. pozdrawiam
Daj sobie spokój z tym smarowidłem. Potrzebne ono jest jak zającowi dzwonki u jajek na polowaniu.
Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 16:50, 24.02.2014
#4
Napisano 17:00, 24.02.2014
Daj sobie spokój z tym smarowidłem. Potrzebne ono jest jak zającowi dzwonki u jajek na polowaniu.
Masz autoryzację na cycat?
#5
Napisano 21:00, 24.02.2014
dużo ważniejsza jest regulacja zaworów
no ale jak masz to lej
#6
Napisano 17:25, 25.02.2014
no troche jeszcze o tym poczytałem i musze się zastanowić dobrze czy opłaca się lać to cudo
#7
Napisano 10:04, 02.03.2014
Czyli jeśli chodzi o Lubryfikację to lepiej regularnie dokonywać regulacji zaworów niż montować to cudo z instalacją gazową?
#9
Napisano 17:10, 02.03.2014
Ja słyszałem od znajomego gazownika, że lubryfikacja to dodatkowe wyciąganie kasy.
#10
Napisano 05:36, 22.08.2014
Nie wiem dlaczego jest taka fobia wobec lubryfikaora w zasilaniu lpg silnika benzynowego , gdzie nawet spalajc benzynę dodawane są do niej związki potasu jako smarowanie krawędzi zaworów.Nie kazdy zdaje sobie sprawę , że silnik zasilany gazem staje się silnikiem parowym i spalając 50 kg gazu przez silnik przechodzi conajmniej 75- 80 kg pary wodnej .To tak jakby ktoś powiedzieł ---nie smarujmy w maszynach łozysk tylko chłodzmy je wodą.
#12
Napisano 13:35, 22.08.2014
benzyna jest spalana w fazie ciekłej.
gaz w fazie lotnej. magiczne dodatki do gazu, są w formie oleistej.
podawane są na kolektor ssący rurą którym leci sobie gaz pod ciśnieniem.
resztę jak masz wyobraźnię sobie dopowiedz...
średniowiecze?
#13
Napisano 13:59, 22.08.2014
taaaaa . i lubryfikacja zbawi świat... i pokona zarazy na świecie i zapanuje z "poślizgiem" pokój... ale komercha musi być...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#14
Napisano 11:51, 31.08.2014
:-}} To nie teoria ,tylko reakcja chemiczna z tlenem.Propan ,butan stechiometrycznie spala się podobnie.Oleista to jest ciecz ,ale jak wszystko ma swoją temperature parowania ,a ponieważ kolektor ssący jest ciepły ,a nawet gorący ,wiec olej musi parować.Problem zoolejenia kolektora to kwestia dawkowania.Mozliwe ,że olej jest nośnikiem sustancji smarującej gładzie zaworów ,tak jak benzyna dziś związków potasu ,a kiedyś czteroetylku ołowiu.
Mi sie nie podoba sposób montazu dawkowania lubryfikatora ,może powinien być rozdzielony na cztery przewody i bliżej głowicy .Wówczas odszedłby problem z zaolejeniem kolektora .Ewentualnie trzeba znaleść jakiś sposób na umycie go podczas pracy silnika jakimś środkiem w aerozolu.
ze niby wg twojej teorii w gazie jest 60% H2O??
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Użytkownik wilczy edytował ten post 12:02, 31.08.2014
#15
Napisano 16:36, 31.08.2014
A co z silnikami TSI od VW? Mają dodatkowe smarowanie? Nie słyszałem. Dajcie już sobie spokój, bo lubkrykacja zaworów to tylko wyciąganie kasy.
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: frm
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Ciężko wyjąć bieg?Napisany przez frm , 11 lis 2016 VII, frm |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
szarpanie na wolnych obrotach i przy 2500obr/minNapisany przez frm , 21 mar 2014 VI, frm |
|
|
||
VI
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
nie włącza się klima ???Napisany przez frm , 23 lut 2014 VI, frm |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych