XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 19:23, 14.10.2018
A w kwestii łódki... A Accordach to się niestety często zdarza, że na eibachu przód jest wyżej niż tył... Stąd efekt łódki.
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#257
Napisano 19:23, 14.10.2018
Tak na szybko, skoro na standardowym zawiasie 8 cali/ET40 wystaje to ta "Twoja" felga jest o pół cala węższa (12,7 mm) ale offset ma o 5 mm mniejszy. Aptekarskie różnice, chyba na jedno wyjdzie.
Ale odpal konfiguratory offsetu i "do the math" dla pewności.
#258
Napisano 19:28, 14.10.2018
Ślepak, w zasadzie masz rację, dziękuje za otworzenie oczu. Jak ugryźć parametry 17'', znalazłem fajne 7,5J tylko ET 35 ...? Sporo poza budżet, ale bym powalczył, odpadają zaś kombinacje z zawiasem. Pasowałyby do kremowego wnętrza, o ile to ET jest wogóle do zaakceptowania.
Felga jest węższa o pół cala czyli o 12,7 mm, a ET mniejsze o 5mm.
Porównując je do poprzednich 8J i et40 wychodzi to następująco:
8j ET40 = 203,2mm szerokość felgi +40mm offset = 243,2mm
VS
7.5J ET35 = 190,5 szerokość felgi +35 offsert = 225,5mm
Wychodzi nam że felga 17 cali będzie raptem o 1 cm i 7 mm głębiej.... także nadal sporo za mało żeby "bezpiecznie" schować felgę i nie martwić się o ranty itd.
Także nadal powtórzę się żeby iść w oem felgi....
Tutaj masz zdjęcia jak wygląda 2.4 bez obniżenia na 18....
http://www.accordklu...a-vii/?p=838076
A tutaj zdjęcia VII mojej na różnych felgach z opisanymi parametrami:
http://www.accordklu...oru-do-vii-gen/
Te z ufo poliftowego mają parametry 17 cali, 7j szerokości ET 55.
A tutaj kolejna lektura:
http://www.accordklu...a-7-gen/page-64
Użytkownik ślepak edytował ten post 19:31, 14.10.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#259
Napisano 06:56, 15.10.2018
Ślepak, a z tym offsetem to nie liczy się jakoś "odwrotnie"?
Bo przyjmując tą zasadę, którą napisałeś to oryginalne 16" OEM, które mam na zimówce liczę tak:
6,5J ET55 = 165.1mm + 55mm = 220.1mm więc tylko 5mm mniej od 7,5J ET35, poszukam w sieci jakieś kalkulatory
Znalazłem fajny kalkulator
Czyli najprostszym pytaniem pozostaje ile mm przesunięcia na zewnątrz w stosunku do fabryki można uznać za bezpieczne, przy
7,0J ET40 + 21mm (wnętrze ucieka o 9mm na zewnątrz)
7,5J ET40 + 28mm (wnętrze niemal takie samo jak oryginał, ucieka ledwo 2mm na zewnątrz)
7.0J ET45 + 16mm (wnętrze 4mm)
No i te felgi ENKEI są w tej trzeciej opcji, będą ok? Do tego 215/50R17 (+15mm na średnicy) lub 225/45 R17 (+2mm na średnicy)
Użytkownik Ronin78 edytował ten post 11:09, 15.10.2018
#260
Napisano 11:36, 15.10.2018
Policzyłem w taki sam sposób, czyli szerokość felgi + ET.
Ważne by było mieć wyznacznik oem felgi 16 calowej.
Czyli ET55 i 6.5J szerokości co daje nam 219,9.
Ale juz wiem gdzie jest błąd, ET jest to odsadzenie felgi od piasty, a my policzyliśmy to do ogólnej szerokość felgi.... dlatego cuda wychodzą... Bo im niższe ET tym felga jest bardziej na zewnątrz.
Jako wzorcową felgę licz 6.5j I ET55.
A wartości graniczne to 8J i ET45. Wszystko szersze lub z niższym ET(40/35itd) będzie wystawać/przycierać po załadunku itp.
Mam teraz 17 założone 8J i ET40 cambery raptem na -2 stopnie na "zimę"ustawione, chodź nie ukrywam fajnie to wygląda taki szeroki tył :P Ale kolejną wadą jest to że po jednym deszczu auto całe zachlapane łącznie z szybami bocznymi....
Przód:
Tył:
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#261
Napisano 13:00, 15.10.2018
OK, dzieki, to teraz już się nie pogubię, poprostu max co może być to +29mm na zewnątrz w stosunku do 6,5J ET55
#262
Napisano 15:50, 15.10.2018
Felgi OEM z Type R - te które powyżej wkleiłem. Akurat ta ma najwięcej odważników na rancie, podobno były założone na Accordzie gen VIII i tam był problem, że przy 150km/h były minimalne drgania i ciężko było to wyważyć, udało się na wyważarce mobilnej. Podobno gen VIII jest mega czuły pod kątem kół, gdzie w innym aucie nie byłoby odczuwalne. Prawda to czy nie? Martwić się tym czy kupić?
Użytkownik Ronin78 edytował ten post 15:52, 15.10.2018
#263
Napisano 16:04, 15.10.2018
Felga z taką ilością odważników nie może być prosta.... Także daj sobie spokój, tym bardziej że próbuje Ci sprzedający delikatnie uświadomić że trzęsie autem na tych kołach, a dopiero wyważanie felg na aucie w jakimś tam niewielkim stopniu niweluje problem....
Sama felga na dobrze skalibrowanej wyważarce powinna pokazywać wartość 0/5gram. Z oponami po ewentualnym przesunięciu na feldze to 15/20g przed wyważaniem Owszem będą osoby co napiszą że i 100 gram można wyważyć, pewnie że wszystko można, tylko potem zdziwienie że między 80 a 120 km.h trzęsie kierownicą, albo powyżej 150km.h
Na zdjęciu to są ciężarki 5 lub 10 gramowe, ich ilość widzisz także łatwo policzyć ile może być...
Gdy sprzedaję felgi i widzę takie paski ciężarków to jadę od razu sprawdzić czy felga jest prosta, lub nie zawracam sobie głowy zakupem takich felg na handel. Najczęściej taka felga jest do prostowania, mało kiedy się zdarza nieudolne wyważenie na wulkanizacji.
Użytkownik ślepak edytował ten post 16:06, 15.10.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#264
Napisano 17:02, 15.10.2018
Dobra Panowie dla mnie temat zakończony, przyjadą do mnie takie felgi, dzięki za poprowadzenie i doradzenie co do parametrów zakupu
#265
Napisano 17:52, 15.10.2018
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->Accord CL9
http://www.accordklu...lack-mugen-k24/
#266
Napisano 18:23, 15.10.2018
#268
Napisano 21:43, 15.10.2018
Uff w końcu decyzja zapadła
Teraz żeby tylko proste były i operacja dobrania pierścieni centrujących
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#269
Napisano 22:55, 15.10.2018
To może być trudniejsza bitwa niż dobór felg.
#270
Napisano 06:31, 16.10.2018
Dzięki za pocieszenie, teoria jest taka, że otwór centrujący ma 70,0 więc pierścienie powinno być dobrać łatwo (70,0 na 64,1), opony co do marki to mam sprawdzone asymetryczne Uniroyal Rain Sport 3, jedynie co to trzeba będzie zastanowić się nad dobrym rozmiarem, ale to będę kupował bliżej lata, w środku zimy, tak czy siak myślę że 215/50 R17 (+15mm na średnicy), ewentualnie 225/45 R17 (+2mm na średnicy).
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, felgi, koła
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych