XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#121
Napisano 13:17, 02.03.2017
Gdyby było źle i tak jak często piszą - taczka, plomby, rozsypujące się zawieszenie to bym je sprzedał - tymbardziej, że musiałem kupić nowe opony.
Nie zmieniłem rozmiaru - szerokości - na 235, ani - profilu - na 40, bo nie uważam żeby mogło poprawić to komfort. Przeciwnie, szersza opona może bardziej ciągnąć - choć chciałbym to sprawdzić, bo jestem ciekaw, czy faktycznie jest różnica, a profil - porównując go z 225/45, nie odczuwam żeby było gorzej.
Prowadzenie, przyczepność, zakręty - zdecydowanie na plus.
Brałbym dobre 225.
Pozdrawiam
- Artur
#122
Napisano 14:58, 02.03.2017
nie wiem jak Wy jezdzicie na tych rozmiarach ... ja musiałem przejsc w tym sezonie na 17tki bo po 18stkach plecy bolały
#123
Napisano 13:57, 07.03.2017
Niebieski Modulo voltage + Mugen http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/
#124
Napisano 14:22, 07.03.2017
Chlopaki 19" x8,5 et 40 wejdzie na tyl ?
Tak. Miałem takie równo z nadkolem.
#125
Napisano 18:45, 07.03.2017
Użytkownik kszaczu edytował ten post 18:55, 07.03.2017
Niebieski Modulo voltage + Mugen http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/
#126
Napisano 17:53, 08.03.2017
19' nabyte ale z oponami 235/35 a to nie jest odpowiedni rozmiar do seryjnego zawiasu .
W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy 225/45 beda idealne tz.zapewnia mi komfort i wypełnienie nadkoli ?
ps
oddam niedrogo kumho sport z 2014r
Użytkownik seiwek edytował ten post 17:55, 08.03.2017
#127
Napisano 17:57, 08.03.2017
19' nabyte ale z oponami 235/35 a to nie jest odpowiedni rozmiar do seryjnego zawiasu .
W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy 225/45 beda idealne tz.zapewnia mi komfort i wypełnienie nadkoli ?
ps
oddam niedrogo kumho sport z 2014r
Z szerokości możesz zejść ale odpowiedni profil przy 19" to 35. Opony o profilu 45 to na 17" się zakłada.
#129
Napisano 18:38, 08.03.2017
19' nabyte ale z oponami 235/35 a to nie jest odpowiedni rozmiar do seryjnego zawiasu .
W zwiazku z powyzszym mam pytanie czy 225/45 beda idealne tz.zapewnia mi komfort i wypełnienie nadkoli ?
ps
oddam niedrogo kumho sport z 2014r
Na 19 to bym się komfortu nie spodziewał, a do wypełnienia nadkoli będzie potrzeba sporego balonu opony. Do tego 19 bez gleby wygląda fatalnie, w pierwszej kolejności to bym poszukał Eibacha czy RH, a potem zakładał 225 35 19.
Wóz drabiniasty :P
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#130
Napisano 19:36, 08.03.2017
Przy takiej feldze to trzeba w dół.
A co do opon to producent auta policzył i wskazał odpowiednie rozmiary kół i ja bym się tego trzymał bo pewnie kilka japońskich mózgów nad tym pracowało w pocie czoła.
Większa felga = niższy profil.
#131
Napisano 20:57, 08.03.2017
Zamiennikiem właśnie 205 55 16 jest 225 35 19
http://www.opony.com...opon/205/55r16/
205 55 16- średnica 631,9
225 35 19- średnica 640,1
Różnica 8,2 MM
Czyli tak naprawdę tylko trzy czwarte centymetra różnicy
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#132
Napisano 22:32, 08.03.2017
205/55/16 631.9 mm19' 225/45
225/45/19 685.1 mm
Różnica średnicy - 8.4% to aż 53,2 mm
Różnica prędkości - widzisz 104.61 km/h, jedziesz 113.41 km/h
Według mnie - różnice dużo za duże.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#133
Napisano 10:11, 09.03.2017
A jak ma się 18 na seryjnym zawiasie w kombi. Nie będzie czasem również efektu wozu drabiniastego? Cały czas bije siebz myślami czy założyć na lato 17 czy 18.Na 19 to bym się komfortu nie spodziewał, a do wypełnienia nadkoli będzie potrzeba sporego balonu opony. Do tego 19 bez gleby wygląda fatalnie, w pierwszej kolejności to bym poszukał Eibacha czy RH, a potem zakładał 225 35 19.
Wóz drabiniasty
Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
#134
Napisano 10:34, 09.03.2017
Powyższe zdjęcia są właśnie na 18 jak i 19, myślę że da się zauważyć różnicę.
Do oryginalnego zawieszenia to 17, bo wtedy jeszcze da się jakaś dobrze wyglądającą oponę założyć.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#135
Napisano 11:45, 09.03.2017
Lepiej będą wyglądać 225/45 czy 225/50.
Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Sebaj edytował ten post 11:50, 09.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, felgi, koła
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , dziś, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych