I nie ma opcji żeby z eibachem nie cięło opon od wewnątrz, bo negatyw na tyle wnosił u mnie przed zamontowaniem camberów[b] -2,57 stopnia
Nie wątpię, że są to Twoje doświadczenia, niemniej jednak przedstawiasz je jako pewnik, a nim nie są, dlatego napisałem, że to bzdury.
U Ciebie problemów takich nie ma, ale nie napisałeś na jakim rozmiarze jeździsz,od tego chyba całe "zarzuty" co do moich postów należało by zacząć, bo mi 17 i 7J w rozmiarze 225/45/17 bez camberów ścinało wewnętrzną część opon
225/35/19, 7,5" ET55, sprężyny H&R -30mm.
na oem 16 205/50/16 6J i ET55 napisałbym że pewnie problemu z oponami nie będzie A znalazłem stary wydruk ze zbieżności i miałem dokładnie taką samą wartość negatywu -2,57, tylko jak pamiętam wtedy na zobaczenie jaka jest wartość założyłem oem 16.
No ale co to za różnica - czy 16, czy 19, skoro wartość negatywu pozostaje taka sama? Tu tnie, a tam nie? Czyli nie jest on - negatyw - taki straszny
Co do zakresu wartości kątów mam trzy wydruki z urządzeń i na każdym z nich tolerancja dla hondy accord 03-08 jest -1,30 /-0,30
tak jak na tym zdjęciu:
Jak widać wartości zbieżności też są inne od tego co przedstawiłeś.
Mając przed sobą - wydruk z wartościami z jakiegoś warsztatu VS instrukcję obsługi producenta - bliżej mi do tej drugiej.
Duże znaczenie będzie miało też ET i szerokość samej felgi.
czyli co im wieksze et (blizej srodka auta) tym mniej bedzie cielo, a im mniejsze et (kola szerzej rozstawione) tym wiekszy negatyw, dobrze rozumuje?
ślepak,
jakie miałeś ET we wspomnianych siedemnastkach - obstawiam że plus-minus 50?
crony,
więc kiepska to teoria, bo na podobnych parametrach - ET i szerokość, prawie identycznym negatywie - u ślepaka cięło, a u mnie nie tnie.
Dlatego uważam że - to jakość gumy ma kluczowe znaczenie.
Ewentualnie - według mnie - od ET i szerokości felgi, zdecydowanie większe znaczenie ma dopasowanie opony do szerokości felgi, a raczej jej brak - jeżeli oponę z naciągiem pochylimy, to zamiast jeździć na 'czole', będzie jeździć na 'boku' opony.
Pozdrawiam
- Artur