Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC

VII przepustnica accord IAC czyszczenie problem obroty

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
317 odpowiedzi w tym temacie

#46 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:45, 14.03.2014

Jestem po i nic się nie zmieniło wogóle.

Obroty na jałowym 1000 rpm, na wciśniętym sprzęgle 2000 rpm (podczas jazdy)

No to dalej d()pa.

I co teraz?


  • 0
maniek

#47 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:29, 14.03.2014

Jedyne co przychodzi mi do głowy to:

- Reset sterownika HDS-em

- może ten czujnik temp wymienić?

 

Przewody wszystkie sprawdzałem i są szczelne.


  • 0

#48 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 14.03.2014

Jedyne co przychodzi mi do głowy to:

- Reset sterownika HDS-em

- może ten czujnik temp wymienić?

 

Przewody wszystkie sprawdzałem i są szczelne.

I co, tak mamy wszystko wymieniać aż natrafimy na wadę?

Jak się w..rwię to polece do ASO Rzeszów.

W końcu u nich moja Hania była serwisowana aż do 400tyś km.

Zapłace ale muszą się z tym uporać...


  • 0
maniek

#49 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:16, 14.03.2014

korbol2007 zadzwoń do nich i powiedz co i jak i pojedź do nich na zerowanie wszystkich czujników i ustawienie biegu jałowego na HDS-ie.

Chyba że to co innego. No musimy szukać wady bo definitywnie coś jest nie tak.

Po dłuższym namyśle nad tym wszystkim ( i przeczytaniu całego tematu od początku) chłopaki pisali że po HDS-ie wszystkie objawy ustały

Dzisiaj robiłem zerowanie ECU HDS-em i po zerowaniu wszystkie to objawy ustały . Był to accord 2.0 2005r z przepustnicą na lince.

 

Tak jak Kolega Muzyczka pisze. Po Jego zerowaniu HDS-em jak ręka odjął, i na razie jest tak jak powinno być :)

 

więc wychodzi na to że w ECU silnika sterownik od biegu jałowego sie jakoś rozstroił i trza mu reseta zapodać HDS-em.

Bo na 2 przepustnicach to samo więc to nie jest wina przepustnicy a kompa.

Powietrza lewego też nie mam.

Leć do kogoś kto ma HDS-a i daj znać (ja też próbóje sie dopić do speca z HDS-em ale na razie mi nie odp)

 

 


W końcu u nich moja Hania była serwisowana aż do 400tyś km.

Ile Ty masz na liczniku tych km?


Użytkownik taryfa edytował ten post 20:17, 14.03.2014

  • 0

#50 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:08, 15.03.2014

Mam 404 tys km.Jeszcze w poniedziałek podjąde do innego mechanika,mam go na miejscu i ma kompa.Jak on nie da rady to zostaje tylko ASO RZESZÓW.Nie będę się wk. . Wiał ,wiem że to jest jakąś pierdoła a tyle zdrowia mnie to kosztuje...
  • 0
maniek

#51 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:29, 15.03.2014

Jakikolwiek komp (po za HDS-em) gucio Ci zrobi bo nie wyzeruje Ci nastaw biegu jałowego. Tylko HDS coś zdziała zresztą kolega muzyczka pisał że po tym zabiegu wszystko wróciło do normy tak więc szkoda Twojego czasu i pieniędzy na mechesów i ich super kompy bo sprawa jest prosta ---> tylko HDS wyleczy to ustrojstwo. Wal do ASO, ja sie chyba dziś też przejade opowiem co i jak (z ciekawości sprawdzę ich teze) i zapytam sie jaka cena by była za reset hds-em.

 

EDIT:

Byłem dziś w ASO, opowiedziałem co i jak przyszli, przejechali się, popatrzyli na silnik i mówią że pierwszy raz z czymś takim mają do czynienia i koszt 65 funtów będzie w celu sprawdzenia o co chodzi i podpięcia HDS-a.

Wizyte mam w piątek na 13:30 ustaloną


  • 0

#52 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:46, 15.03.2014

Mam problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC (tego nie rozbierałem tylko psikałem sprayem do gaźników do środka).

Ogólnie poszła cała puszka na przeputnicę i IAC.

Błędów żadnych nie ma i podczas adaptacji wolnych obrotów startuje od 2000 rpm i potem schodzi do 1500 (1400) rpm i tak stoi do załączenia się 2 razy wentylatora.

Niżej nie chce zejść.

Za poradą kolegi wolek przpałowałem auto ale to nie pomogło.

Jakieś porady co jest nie tak?

Miałem to samo i chyba już wszystko przerobiłem w tym temacie. U mnie pomogła wymiana TPS-a


  • 0

#53 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:58, 15.03.2014

Mam aż 2 czujniki TPS (z mojej starej i kupionej przepustnicy) oba sprawdzane były za radą kolegi Rumcyk27 za co wielkie podziekowania dla niego.

Oba ustawiane były na 0.5V i podczas otwierania szło ładnie aż do 4.88V (przepustnica max otwarta) a drugi z tego co pamiętam pokazał 4.89V (max otwarcie)

 

Dla niewiedzących - sprawdzanie czujnika TPS:

Weź najprostszy woltomierz. Z czujnika wychodzą trzy przewody.Jeden z nich to +5V drugi masa i trzeci sterowanie. Musisz się wpiąć pomiędzy masę a sterowanie ( masę można wziąść z aku) Gdy przekręcisz stacyjkę jak zapalą się kontrolki - bez odpalania silnika, ma się pokazać na woltomierzu 0.5V ani mniej ani więcej. Gdy ktoś naciskać będzie przepustnicą powoli - to napięcie będzie rosnąć. Jak będzie rosło liniowo - bez żadnych skoków, wtedy TPS będzie OK, natomiast, gdy będzie napięcie przyrastało skokowo lub przekroczy +5V TPS do wymiany.

Dodam że wpinamy sie w środkowy kabel (+) a minus jak kolega wyżej nadmienił z akumulatora


  • 0

#54 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 15.03.2014

Mam aż 2 czujniki TPS (z mojej starej i kupionej przepustnicy) oba sprawdzane były za radą kolegi Rumcyk27 za co wielkie podziekowania dla niego.

Oba ustawiane były na 0.5V i podczas otwierania szło ładnie aż do 4.88V (przepustnica max otwarta) a drugi z tego co pamiętam pokazał 4.89V (max otwarcie)

 

Dla niewiedzących - sprawdzanie czujnika TPS:

Dodam że wpinamy sie w środkowy kabel (+) a minus jak kolega wyżej nadmienił z akumulatora


Panowie,dzisiaj wywaliło mi CHECKA.Cały czas swieci.Jak odczytać jaki to błąd?gdzie jest to złącze "diagnostyczne" i które piny złączyć aby CHECK migał?Ilu cyfrowe są błędy dwu-trzy?proszę o linki do 7gen.

 

 

 

 

pozdr,


  • 0
maniek

#55 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:25, 15.03.2014

Złącze diagnostyczne ja mam (zaznaczam że to Anglik) po prawej stronie kierownicy nad pedałami (jak masz przycisk do podwyżania i obniżania świateł drogowych, czasami też jest tam VSA ale u mnie nie ma to idź ręką na dół. pod tym jest).

U Ciebie pewnie będzie po lewej stronie (nad bezpiecznikami) - po lewej stronie kierownicy

 

Tu zapożyczone foto gdzie wsadzić spinacz (ze stopki od kolegi muzyczka)

jumper.jpg

 

Wkładasz spinacz na wyłączonym silniku i na wył. zapłonie, jak go wepniesz przekręć na zapłon i licz mrygania


Użytkownik taryfa edytował ten post 21:26, 15.03.2014

  • 0

#56 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:28, 15.03.2014

Złącze diagnostyczne ja mam (zaznaczam że to Anglik) po prawej stronie kierownicy nad pedałami (jak masz przycisk do podwyżania i obniżania świateł drogowych, czasami też jest tam VSA ale u mnie nie ma to idź ręką na dół. pod tym jest).

U Ciebie pewnie będzie po lewej stronie (nad bezpiecznikami) - po lewej stronie kierownicy

 

Tu zapożyczone foto gdzie wsadzić spinacz (ze stopki od kolegi muzyczka)

jumper.jpg

 

Wkładasz spinacz na wyłączonym silniku i na wył. zapłonie, jak go wepniesz przekręć na zapłon i licz mrygania

a kody?

dwu trzy cyfrowe?


  • 0
maniek

#57 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:29, 15.03.2014

Z tego co pamiętam są jedno-dwu dyfrowe ale głowy nie dam bo ja używam ELM-a do sprawdzania błędów


  • 0

#58 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:28, 16.03.2014

Moje błedy to : 45,61,13. 45 miga check a 61 i 13 miga kontrolka okrągła po prawej stronie predkosciomierza. Co one oznaczają?
 


Użytkownik korbol2007 edytował ten post 14:43, 17.03.2014

  • 0
maniek

#59 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:16, 16.03.2014

Moje błedy to : 45,61,13. 45 miga check

45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga

61 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowy

13 czujnik ciśnienia atmosferycznego

 

Niech mnie ktoś poprawi jak sie myle (bo mam ten opis stąd: http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU )

 

 

 a 61 i 13 miga kontrolka okrągła po prawej stronie predkosciomierza

Konkretniej musisz pisać bo nikt nie wie która to lampka a troche ich tam jest


Użytkownik taryfa edytował ten post 08:17, 16.03.2014

  • 0

#60 korbol2007

korbol2007
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1,Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:53, 16.03.2014

Ta po prawej stronie to ABS.Ale to troche dziwne jest,jak jade to ABS nie swieci,ale jak zepne piny to miga.
  • 0
maniek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq