Jestem po i nic się nie zmieniło wogóle.
Obroty na jałowym 1000 rpm, na wciśniętym sprzęgle 2000 rpm (podczas jazdy)
No to dalej d()pa.
I co teraz?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:45, 14.03.2014
Jestem po i nic się nie zmieniło wogóle.
Obroty na jałowym 1000 rpm, na wciśniętym sprzęgle 2000 rpm (podczas jazdy)
No to dalej d()pa.
I co teraz?
Napisano 18:29, 14.03.2014
Jedyne co przychodzi mi do głowy to:
- Reset sterownika HDS-em
- może ten czujnik temp wymienić?
Przewody wszystkie sprawdzałem i są szczelne.
Napisano 19:24, 14.03.2014
Jedyne co przychodzi mi do głowy to:
- Reset sterownika HDS-em
- może ten czujnik temp wymienić?
Przewody wszystkie sprawdzałem i są szczelne.
I co, tak mamy wszystko wymieniać aż natrafimy na wadę?
Jak się w..rwię to polece do ASO Rzeszów.
W końcu u nich moja Hania była serwisowana aż do 400tyś km.
Zapłace ale muszą się z tym uporać...
Napisano 20:16, 14.03.2014
korbol2007 zadzwoń do nich i powiedz co i jak i pojedź do nich na zerowanie wszystkich czujników i ustawienie biegu jałowego na HDS-ie.
Chyba że to co innego. No musimy szukać wady bo definitywnie coś jest nie tak.
Po dłuższym namyśle nad tym wszystkim ( i przeczytaniu całego tematu od początku) chłopaki pisali że po HDS-ie wszystkie objawy ustały
Dzisiaj robiłem zerowanie ECU HDS-em i po zerowaniu wszystkie to objawy ustały . Był to accord 2.0 2005r z przepustnicą na lince.
Tak jak Kolega Muzyczka pisze. Po Jego zerowaniu HDS-em jak ręka odjął, i na razie jest tak jak powinno być
więc wychodzi na to że w ECU silnika sterownik od biegu jałowego sie jakoś rozstroił i trza mu reseta zapodać HDS-em.
Bo na 2 przepustnicach to samo więc to nie jest wina przepustnicy a kompa.
Powietrza lewego też nie mam.
Leć do kogoś kto ma HDS-a i daj znać (ja też próbóje sie dopić do speca z HDS-em ale na razie mi nie odp)
W końcu u nich moja Hania była serwisowana aż do 400tyś km.
Ile Ty masz na liczniku tych km?
Użytkownik taryfa edytował ten post 20:17, 14.03.2014
Napisano 06:08, 15.03.2014
Napisano 16:29, 15.03.2014
Jakikolwiek komp (po za HDS-em) gucio Ci zrobi bo nie wyzeruje Ci nastaw biegu jałowego. Tylko HDS coś zdziała zresztą kolega muzyczka pisał że po tym zabiegu wszystko wróciło do normy tak więc szkoda Twojego czasu i pieniędzy na mechesów i ich super kompy bo sprawa jest prosta ---> tylko HDS wyleczy to ustrojstwo. Wal do ASO, ja sie chyba dziś też przejade opowiem co i jak (z ciekawości sprawdzę ich teze) i zapytam sie jaka cena by była za reset hds-em.
EDIT:
Byłem dziś w ASO, opowiedziałem co i jak przyszli, przejechali się, popatrzyli na silnik i mówią że pierwszy raz z czymś takim mają do czynienia i koszt 65 funtów będzie w celu sprawdzenia o co chodzi i podpięcia HDS-a.
Wizyte mam w piątek na 13:30 ustaloną
Napisano 19:46, 15.03.2014
Mam problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC (tego nie rozbierałem tylko psikałem sprayem do gaźników do środka).
Ogólnie poszła cała puszka na przeputnicę i IAC.
Błędów żadnych nie ma i podczas adaptacji wolnych obrotów startuje od 2000 rpm i potem schodzi do 1500 (1400) rpm i tak stoi do załączenia się 2 razy wentylatora.
Niżej nie chce zejść.
Za poradą kolegi wolek przpałowałem auto ale to nie pomogło.
Jakieś porady co jest nie tak?
Miałem to samo i chyba już wszystko przerobiłem w tym temacie. U mnie pomogła wymiana TPS-a
Napisano 19:58, 15.03.2014
Mam aż 2 czujniki TPS (z mojej starej i kupionej przepustnicy) oba sprawdzane były za radą kolegi Rumcyk27 za co wielkie podziekowania dla niego.
Oba ustawiane były na 0.5V i podczas otwierania szło ładnie aż do 4.88V (przepustnica max otwarta) a drugi z tego co pamiętam pokazał 4.89V (max otwarcie)
Dla niewiedzących - sprawdzanie czujnika TPS:
Weź najprostszy woltomierz. Z czujnika wychodzą trzy przewody.Jeden z nich to +5V drugi masa i trzeci sterowanie. Musisz się wpiąć pomiędzy masę a sterowanie ( masę można wziąść z aku) Gdy przekręcisz stacyjkę jak zapalą się kontrolki - bez odpalania silnika, ma się pokazać na woltomierzu 0.5V ani mniej ani więcej. Gdy ktoś naciskać będzie przepustnicą powoli - to napięcie będzie rosnąć. Jak będzie rosło liniowo - bez żadnych skoków, wtedy TPS będzie OK, natomiast, gdy będzie napięcie przyrastało skokowo lub przekroczy +5V TPS do wymiany.
Dodam że wpinamy sie w środkowy kabel (+) a minus jak kolega wyżej nadmienił z akumulatora
Napisano 21:11, 15.03.2014
Mam aż 2 czujniki TPS (z mojej starej i kupionej przepustnicy) oba sprawdzane były za radą kolegi Rumcyk27 za co wielkie podziekowania dla niego.
Oba ustawiane były na 0.5V i podczas otwierania szło ładnie aż do 4.88V (przepustnica max otwarta) a drugi z tego co pamiętam pokazał 4.89V (max otwarcie)
Dla niewiedzących - sprawdzanie czujnika TPS:
Dodam że wpinamy sie w środkowy kabel (+) a minus jak kolega wyżej nadmienił z akumulatora
Panowie,dzisiaj wywaliło mi CHECKA.Cały czas swieci.Jak odczytać jaki to błąd?gdzie jest to złącze "diagnostyczne" i które piny złączyć aby CHECK migał?Ilu cyfrowe są błędy dwu-trzy?proszę o linki do 7gen.
pozdr,
Napisano 21:25, 15.03.2014
Złącze diagnostyczne ja mam (zaznaczam że to Anglik) po prawej stronie kierownicy nad pedałami (jak masz przycisk do podwyżania i obniżania świateł drogowych, czasami też jest tam VSA ale u mnie nie ma to idź ręką na dół. pod tym jest).
U Ciebie pewnie będzie po lewej stronie (nad bezpiecznikami) - po lewej stronie kierownicy
Tu zapożyczone foto gdzie wsadzić spinacz (ze stopki od kolegi muzyczka)
Wkładasz spinacz na wyłączonym silniku i na wył. zapłonie, jak go wepniesz przekręć na zapłon i licz mrygania
Użytkownik taryfa edytował ten post 21:26, 15.03.2014
Napisano 21:28, 15.03.2014
Złącze diagnostyczne ja mam (zaznaczam że to Anglik) po prawej stronie kierownicy nad pedałami (jak masz przycisk do podwyżania i obniżania świateł drogowych, czasami też jest tam VSA ale u mnie nie ma to idź ręką na dół. pod tym jest).
U Ciebie pewnie będzie po lewej stronie (nad bezpiecznikami) - po lewej stronie kierownicy
Tu zapożyczone foto gdzie wsadzić spinacz (ze stopki od kolegi muzyczka)
Wkładasz spinacz na wyłączonym silniku i na wył. zapłonie, jak go wepniesz przekręć na zapłon i licz mrygania
a kody?
dwu trzy cyfrowe?
Napisano 21:29, 15.03.2014
Z tego co pamiętam są jedno-dwu dyfrowe ale głowy nie dam bo ja używam ELM-a do sprawdzania błędów
Napisano 03:28, 16.03.2014
Moje błedy to : 45,61,13. 45 miga check a 61 i 13 miga kontrolka okrągła po prawej stronie predkosciomierza. Co one oznaczają?
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 14:43, 17.03.2014
Napisano 08:16, 16.03.2014
Moje błedy to : 45,61,13. 45 miga check
45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
61 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowy
13 czujnik ciśnienia atmosferycznego
Niech mnie ktoś poprawi jak sie myle (bo mam ten opis stąd: http://accord6gen.cb...diagnostyka ECU )
a 61 i 13 miga kontrolka okrągła po prawej stronie predkosciomierza
Konkretniej musisz pisać bo nikt nie wie która to lampka a troche ich tam jest
Użytkownik taryfa edytował ten post 08:17, 16.03.2014
Napisano 08:53, 16.03.2014
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych