a jak sprawdzic przepustnice w k20z2?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po czyszczeniu przepustnicy i IAC
#286
Napisano 15:47, 28.07.2015
#287
Napisano 18:52, 28.07.2015
Tam nie ma IACV bo zamiast niego komp steruje przepustnicą i uchyla ją lekko. Jak masz problemy z tym to tylko HDS-em to zrobisz. No chyba że ktoś zna inny sposób to prosimy.
#288
Napisano 07:37, 30.07.2015
Ostatnio pisalem z kolega sebo_runner i podalem mu takie instrukcje jakie zadzialaly u mnie i jemu tez pomoglo.
U mnie zadziałało tak:
1) Silnik zimny (po całonocnym staniu), wsiadasz i włączasz zapłon.
2) Otwierasz maskę, ustawiasz tps (dobrym, nie chinolem) miernikiem na właściwą wartość (ja sie wpinałem sie w te 2 kabelki co idą od wtyczki TPS-u + i - [nie bierz minusa z aku! Tylko z TPS-u])
3) Wyłączasz zapłon, Kluczyki w kieszenie (Nie w stacyjce!) i wypinasz wszystkie wtyczki od kompa (ECU mieści sie pod radiem na dole przy podłodze)
4) odłączasz aku (obie klemy) na jakieś 10 min
5) wsiadasz do auta wciskasz pedał STOP na 10 sek (rozładowuje resztki prądu w układzie)
6) podpinasz aku (po tych 10 minutach)
7) podpinasz wtyczki od ECU
8) wsiadasz do auta i włączasz na zapłon [NIE ODPALAJ AUTA] i wszystkie elektryczne urządzenia na OFF (wszystko co ciągie prąd - radio, nawiewy, lusterka, nawet wtyczka co wchodzi w gniazdo zapalniczki itp na OFF)
9) odpalasz i czekasz aż odpali sie 2 razy wiatrak [NIE Dotykac pedałów pod żadnym pozorem, jak dotkniesz jest po zawodach i wracasz do punktu 3)] (to potrwa około 35-45 min zanim sie nagrzeje i odpali wiatrak 2 razy)
I tu może wystartować Ci na 1500 rpm na starcie i długo bedzie sie tak trzymać - spokojnie, napij sie zimnego piwka i czekaj aż 2 razy sie włączy i wyłączy wiatrak, do tego czasu bedzie delikatnie schodził sam z obrotów powoli do tych właściwych.
Ja sie bałem że bedzie stał na tych obrotach ale dopiero pod koniec po jakiś 35 minutach zaczął dopiero schodzić w dół z obrotami
Wiatraki sie włączą na bank, tylko uzbroi sie w cierpliwość bo może to trwać nawet 45 minut. Najlepiej jak odpalisz auto miej maskę otwartą i usiądź przed autem żebyś słyszał jak sie załączy wiatrak. Musi sie odpalić 2 razy potem gasisz auto.
Jak nie masz innego miernika niż chinol to pożycz od kogoś jakiś pożądniejszy na dobrych kablach. Ja na początku robiłem chinolem i nie szło za cholere tego ustawić. Potem skombinowałem pożądny sprzet i za pierwszym razem sie udało.
Tps ustawiasz:
0,45V zamknięta przepustnica
a 4,5V otwarta przepustnica (jak ustawisz 0.45V na zamkniętej przepustnicy to potem niech ktoś delikatnie wciska pedał gazu a Ty patrz na mierniku czy wzrasta liniowo - jak nie wzrasta liniowo to TPS walnięty -i w pełni otwartej przepustnicy nie powinno przekroczyć 4.5V powinno być poniżej tego. Jak przekroczy TPS walnięty.
Wynika z tego, że czynności te udało Cię wykonać bez udziału HDS-a/HIM-a, zgadza się?
(nic nie piszesz, jakobyś go używał podczas tej akcji)
Pozdrawiam,
Michał
#289
Napisano 07:48, 30.07.2015
Bo HDS-em nie zdziałasz nic w przepustnicy na linkach. (Ewentualnie reset kompa - bynajmniej u mnie)
Chyba HDS nada sie do przepustnicy elektronicznej.
Mam HDS-a i po wybraniu opcji "Nastawy IACV" (czy coś w ten deseń) wyskakuje mi komunikat "Nie obsługiwane dla tego pojazdu"
Użytkownik TaryfiX edytował ten post 07:56, 30.07.2015
#290
Napisano 12:58, 30.07.2015
a skąd jestes?
#292
Napisano 08:05, 31.07.2015
JasneBo HDS-em nie zdziałasz nic w przepustnicy na linkach. (Ewentualnie reset kompa - bynajmniej u mnie)
Chyba HDS nada sie do przepustnicy elektronicznej.
Mam HDS-a i po wybraniu opcji "Nastawy IACV" (czy coś w ten deseń) wyskakuje mi komunikat "Nie obsługiwane dla tego pojazdu"
Wysłane z mojego ST23i przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Michał
#293
Napisano 07:55, 01.08.2015
hmm szukam kogoś kto ma hds-a bo mam wrażenie że przepustnica przy zmianie biegów na wiekszych obrotach zamiast pozostać uchylona to się przymyka i to jest powodem szarpniecia przy zmianie biegów tak jakby motor na sekunde na tracił powietrze.
#294
Napisano 14:20, 05.11.2015
odświeżę trochę temat czy w polifcie występuje ten czujnik IACV, czy można czyścić płynami bez demontażu przepustnicy, przeczytałem cały wątek i trochę się pogubiłem, czy normalne że w polifcie utrzymuje obroty na zegarze na ciepłym około 900 a na zimnym 1200
#295
Napisano 18:18, 05.11.2015
W polifcie nie ma juz IACV, funkcje regulacji obrotow reguluje juz elektroniczna przepustnica. A co do obrotow to wszystko zalezy od temperatury i obciazenia silnika odbiornikami elektrycznymi, w tym wypadku raczej nie odbiegaja od normy. Chociaz te 900 to troche duzo, powylaczaj swiatla i inne odbiorniki pradu na cieplym silniku, wtedy powinny sie obnizyc.
#296
Napisano 19:55, 05.11.2015
to jest koło 850/800 a jak to czyścić można normalnie bez demontażu specjalnymi sprayami
#297
Napisano 20:02, 05.11.2015
Zdejmij ta gumowa rure dolotowa i benzynka ekstrakcyjna, delikatnie na jakims kawalku tkaniny. Przepustnice mozesz otworzyc przytrzymujac palcem, ale stacyjka musi byc wylaczona. Najlepiej nie wkladaj w ogole kluczykow dla bezpieczenstwa.
#298
Napisano 20:59, 05.11.2015
oki dzięki za info
#299
Napisano 13:38, 07.01.2016
oki dzięki za info
U mnie w K20 był problem z wyskakującym co jakiś czas błędem 14 (czyli zawór IAC). Zdemontowałem całą przepustnice z czujnikiem i z krokowcem ,rozkręciłem krokowca (faktycznie w środku było trochę nagaru i ten ``wałeczek trochę przycinał``) wymyłem wszystko benzyną estrak. przepustnicę wypolerowałem i poskładałem. Narazie śmiga.
U mnie w K20 był problem z wyskakującym co jakiś czas błędem 14 (czyli zawór IAC). Zdemontowałem całą przepustnice z czujnikiem i z krokowcem ,rozkręciłem krokowca (faktycznie w środku było trochę nagaru i ten ``wałeczek trochę przycinał``) wymyłem wszystko benzyną estrak. przepustnicę wypolerowałem i poskładałem. Narazie śmiga.
A i oczywiście cała procedura uczenia kompa na nowo po resecie odbyta.
oki dzięki za info
Trzyma równo 800 obr.
#300
Napisano 16:30, 12.01.2016
Bo HDS-em nie zdziałasz nic w przepustnicy na linkach. (Ewentualnie reset kompa - bynajmniej u mnie)
Chyba HDS nada sie do przepustnicy elektronicznej.
Mam HDS-a i po wybraniu opcji "Nastawy IACV" (czy coś w ten deseń) wyskakuje mi komunikat "Nie obsługiwane dla tego pojazdu"
Absolutnie nie.
W HDS orginalnym ów opcja występuje(nastawy IACV).
Przestaw TPS-a na inne napięcie i spróbuj ustawić obroty biegu jałowego.
Orginalnym idzie bez problemu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, przepustnica, accord, IAC, czyszczenie, problem, obroty
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych