Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Hydro Shield

VII cai injen hydro shield

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#31 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:24, 28.02.2014

Jest to jakaś myśl i nawet podoba mi się tok waszego rozumowania . :gitara:


Z tym nie nadawaniem się do wszystkich silników to mnie zaskoczyłeś, bo zastanawiam się co to ma do rzeczy. Twój link nie odpala, ale poszukam z ciekawości, choć traktuję to raczej jak gadżet który może kupię jak będę miał spory nadmiar kasy i brak pomysłu na jej wydanie :D

Co do "może być sponsorowane" to albo mnie obrażasz, albo ja jestem jakiś nie kumaty.

 

Obrażać nikogo nie mam zamiaru  .

Wnioski były by jedynie trafne po obejrzeniu tego testu wideo i poczytaniu o eksperymencie jaki przeprowadził konstruktor tego płuca dla pisma Modified cars  czy jakoś tak.

 

A pisze do wszystkich czytających a nie tylko konkretnie do ciebie to raz a dwa to że w danym linku już niestety nieaktywnym - zanurzali dolot NSX w rtęci i w wodzie na przemian - a rury były przezrooczyste .

Co do linku to cała strona na której był test zniknęła .

Był tam opis do jakich typów silników jest to dobre a do jakich nie zalecają - choć to raczej dziwne -bo mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę silnika  mieć nie powinno -no może w klekotach  hehe.

Poszukam po Hamerykańskich forach może gdzieś to znajdę jeszcze to wrzucę .

Jak wrzucałem link to strona działała jeszcze :zakaz:


  • 0
ASTERIXMIX

#32 marekb1988

marekb1988
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:191
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:15, 19.01.2017

Tak, wiem, złota łopata...

Chcę założyć CAI i zastanawiam się, który Hydroshield założyć:

http://jarusnet.pl/i...shield-czerwony

http://jarusnet.pl/rx-4990dk

 

Jakieś pomysły :) ? Rożnicy w cenie praktycznie nie ma.


  • 0

#33 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:32, 19.01.2017

Bierz injen . Miałem jeden i drugi injen lepszy . KN tak jak by puszczam delikatnie wodę.
  • 0

#34 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:24, 11.02.2017

Czy to ma sens, przy zakładaniu do oryginalnego filtra z CAI? W sensie zamiast rezonatora mam rurę wyprowadzoną w zderzak obok halogenu.


  • 0

#35 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:51, 11.02.2017

Nie ma sensu jeśli filtr jest w fabrycznym miejscu
  • 0

#36 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 03:40, 12.02.2017

Ja Tylko od siebie dodam , że to jak lizanie lizaka przez opakowanie .....

 

Jak nie wjedziecie do jeziora/rzeki/morza itd ... To nie zassie żadnej wody , mam stożek w nadkolu i jeżdze w zimie , deszczu itd i ani razu nie miał żadnej kropelki na sobie .... ( auta wysoko to też nie mam )

 

Mądry człowiek powiedział , że HS ma jedynie racje bytu w Hondzie S2000 gdzie stożek po zamontowaniu ma dziwne położenie i istnieje małe prawdopodobieństwo zassania wody ...


  • 0

#37 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:39, 12.02.2017

sens sensem, ale to też takie pierd....nie 

a zaszkodzi to coś jak się na ten stożek "w zderzaku" założy tą skarpetę? nie wiem przepływ powietrza zmieni? będzie się dławił? no chyba nie. więc jak ktoś ma wolne kilka PLNów i chce je wydać akurat na to, to na pewno nie zaszkodzi,a w jednym przypadku na sto może i pomoże.

 

no chyba , że źle gadam, to mnie poprawcie 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#38 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:17, 12.02.2017

Krzychu, sam hydroshield nie przeszkadza. Aczkolwiek gdy byliśmy z Piekarem na strojeniu to wyrzucało mu płyn zbiorniczkiem a stożek był obok i gdyby nie hydroshield ode mnie stożek był by cały mokry.

Kolega AntonioPL pyta czy jest sens montować skoro ma oem puche dolotu z doprowadzeniem powietrza do tejże puchy.
  • 0

#39 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:34, 12.02.2017

Jeżeli chodzi o wodę w silniku, to tylko jej "duża" ilość jest szkodliwa. Kropelka z deszczu czy lekka mżawka jest całkowicie nieszkodliwa, mało tego, nie bez powodu w rajdach dotryskiwało się wodę, dla zwiększenia mocy.

 

Problem pojawia się wtedy, gdy jest jej na tyle, że przekroczy wartość, którą da się sprężyć i tym samym wytrzymałość korbowodu. Moim zdaniem jak założycie taką nano skarpetkę na odkurzacz i zanurzycie w kałuży to i tak przeciągnie wodę przez nią...


  • 0

#40 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:46, 12.02.2017

Jeżeli chodzi o wodę w silniku, to tylko jej "duża" ilość jest szkodliwa. Kropelka z deszczu czy lekka mżawka jest całkowicie nieszkodliwa, mało tego, nie bez powodu w rajdach dotryskiwało się wodę, dla zwiększenia mocy.

 

Problem pojawia się wtedy, gdy jest jej na tyle, że przekroczy wartość, którą da się sprężyć i tym samym wytrzymałość korbowodu. Moim zdaniem jak założycie taką nano skarpetkę na odkurzacz i zanurzycie w kałuży to i tak przeciągnie wodę przez nią...

 

AantonioPL, skoro tyle wiesz? to po co to pytanie? :roll:

 

Czy to ma sens, przy zakładaniu do oryginalnego filtra z CAI? W sensie zamiast rezonatora mam rurę wyprowadzoną w zderzak obok halogenu.


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#41 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:07, 12.02.2017

Teraz to i ja nie wiem o co chodzi
  • 0

#42 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:07, 12.02.2017

Bo moje przekonania nie idą w parze z tym, czy to ma sens według osób, które z tym jeździły i chętnie poznam wszystkie obiekcje, być może czyjś test bądź zapewnienie mnie od tego odwiodą.

 

Wiele rzeczy wiedziałem na tyle, że uważałem, że są poprawne, a takie nie były. 

 

Jeszcze nasuwa mi się taka teoria, co do tego, że w przypadku faktycznie dużej ilości wody z powietrza/warunków pogodowych, osadza się ona na filtrze. Filtr jak wiadomo spełnia swoje zadanie i filtruje, ale cząsteczki wody byćmoże są większe.

 

Gdy jeździłem enduro z filtrem gąbkowym a ten dostał jeszcze wodę, silnik wody nie ciągnął, za to woda skutecznie zatykała przepustowość filtra. Może to raczej o to chodzi, aniżeli ochrona przed uszkodzeniem.


  • 0

#43 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:48, 13.02.2017

Panowie a co myślicie o filarach właśnie gabkowych bo chce taki założyć do Cai?
  • 0

#44 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:59, 13.02.2017

Na ptp chyba kiedyś czytałem porównanie grzyba i stożka. O ile dobrze pamiętam grzyb zapewnia jeszcze lepszy flow lecz nieco pogarsza dźwięk.

Myślę że tutaj najlepiej przetestować osobiście oba warianty
  • 0

#45 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:16, 13.02.2017

O dźwięk to się nie martwię bo cai w k24 jest dosyć wyraźny =)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, cai, injen, hydro shield

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq