OK, przyszedł czas na wymianę filtra kabinowego, więc zerknąłem też za tym Air Mix Control Motor. W manualu (str 22-63) to może na pierwszy rzut oka wyglądać, jakby był gdzieś z przodu, za deską rozdzielczą itp.
Na szczęście silniczek umieszczony jest chyba w trochę bardziej dostępnym miejscu:
Trzeba zerknąć pod schowek przed siedzeniem pasażera, lewa strona (może trochę bardziej w przód). Nie trzeba raczej rozmontowywać samego schowka, tak jak do wymiany filtra.
A sam silniczek (ten, gdzie wpięta jest zielona wtyczka) jest połączony cięgłami z mechanizmem.
Zanim go zlokalizowałem, chwilę kręciłem pokrętłem i słuchałem klekotania. Jak na złość, jak go już znalazłem, klekotanie ustało (pewnie zjechałem temp. do minimum na pokrętle).
Generalnie przy kręceniu pokrętłem temperatury, silniczek pracuje i cięgła poruszają się.
Jak znowu zacznie klekotać, to może go wymontuję - może nie będzie jakichś specjalnych filozofii, trzeba odkręcić go z blaszek mocujących i rozpiąć mechanizm cięgieł. A potem już właściwe oględziny.
PS: Chciałem dołączyć jpg do tego posta, ale "Nie możesz użyć grafiki o takim rozszerzeniu na tym forum.", oraz "Błąd Serwer zwrócił błąd podczas wysyłania":(
Użytkownik Sławek81 edytował ten post 14:10, 19.04.2015