Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

czujnik pod kopułką

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 k3m0t1989

k3m0t1989
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:59, 16.02.2014

Witam,

przy okazji wymiany sprzęgła uszkodziłem wtyczkę od czujnika który znajduje się pod kopułką. Lewa strona, nad skrzynią, wkręcony chyba mosiężną srubą w głowice. 2 piny, czarna wtyczka która wychodzi z takiej czarnej listwy z kablami, wtyczka nie jest okrągła a raczej kwadratowa. 

Ogólnie są tam 2 czujniki pod kopułką wkrecone w głowice, jeden jest taki bolec jednopinowy nasuwany, jest on blizej przodu auta, 5cm dalej jest wkręcony 2 czujnik o który mi się rozchodzi. 
Wrzuciłem mój vin w katalog części, przejrzałem cały układ i nie moge znaleźć tego czujnika. Znalazłem coś podobnego przy silniku natomiast na rysunku jest to pokazane w innym miejscu, do tego czujnik który mógłby to być niestety po wyszukaniu nie pasuje do tego co uszkoziłem. 

Na tym schemacie jest to podobne, tzn, najpierw jest ten bolec jednopinowy, potem ten czujnik wkręcany, natomiast nie jest to to ponieważ jest to czujnik spalania stukowego i jest jednopinowy. Przy głowicy nie ma zaznaczonych tych 2 czujników które posiadam. A tutaj to nie dość że inne miejsce to jeszcze blok silnika a nie głowica.  

EWirQSE.jpg

 

Po tym ułamaniu kostki mam oczywiście check engine, auto odpala, jeździ całkiem normalnie, może obroty czasem trzyma wyższe. Podczas przyspieszania może delikatnie poszarpuje z dolnych obrotów. 

zrobiłem fotke, mam nadzieje że pomoże. 
wtyczka i ten pierwszy czujnik widać w tle
mgxchQP.jpg

a tutaj już mój docelowy który uszkodziłem.
fuhwbIs.jpg

 

 

Czy ktos mi jest w stanie powiedzieć jaki czujnik uszkodziłem i co mam kupić ? 

jak się nie uda tego znaleźć to będe to musiał lutować na partyzanta :D


Użytkownik k3m0t1989 edytował ten post 08:23, 16.02.2014

  • 0

#2 janwan

janwan
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 16.02.2014

czujnik temperatury tylko są dwa rodzaje róznią sie wejściem na wtyczkę są okrągłe i prostokątne tak że musisz uważac przy zakupie

pozdrawiam

  Janusz


  • 0

szybka jazda to nie jazda - życie to jest jazda


#3 k3m0t1989

k3m0t1989
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:17, 16.02.2014

dziękuje ci bardzo. Tak myślałem że to to będzie po tym jak rano próbowałem auto odpalić i się okazało że słabo pali na zimnym. Gaśnie i się krztusi czyli jakieś problemy ze ssaniem a to się wiąże z tym że auto nie wie jaką temperature ma silnik. 

Check sam zgaśnie czy musze jechać na kompa ?  


  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:34, 16.02.2014

sam go skasujesz bezpiecznikiem nr 13 przed nogami pasażera lub odłączeniem aku


  • 0

#5 k3m0t1989

k3m0t1989
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 16.02.2014

to dobrze. Tylko kurde ciężko go znaleźć i dość mocno kosztuje jak na taki czujnik :D 


  • 0

#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:18, 16.02.2014

Ja niedawno również sprzęgło robiłem. Aparatem rozwaliles wtyczkę?

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 k3m0t1989

k3m0t1989
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:46, 17.02.2014

chyba podczas ściagania skrzyni musiałem jakoś zaczepić o tą listwe z kablami i pierwszy czujnik się wypiął bo jest nasuwany a ten drugi się ułamał. No nic za pośpiech się płaci z tego co widze kosmiczne pieniądze za nowy, ale jakieś używki są dostępne też.


  • 0

#8 klev

klev
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Ostróda
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 10.02.2017

a to nie jest przypadkiem czujnik spalania stukowego ?


  • 0

#9 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 10.02.2017

a to nie jest przypadkiem czujnik spalania stukowego ?

Nie, nie jest. Czujnik spalania stukowego jest z tyłu silnika obok filtra oleju.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#10 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 10.02.2017

czujnik ECT

pasuje z np. civica V gen po przeróbce wtyczki :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq