Z ciekawości zapytam, czy silnik Hondy może pracować przez cały czas z załączonym V-Tec czy nie jest to możliwe?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#121
Napisano 14:31, 22.02.2017
#122
Napisano 15:01, 22.02.2017
A wiec reflash juz dostepny
Wszystko niby dziala, moge przestawiac w mapie prawie wszystko
GRATULACJE!
Jakieś ograniczenia co do typu kompa?
Wi @ MotoX
#123
Napisano 15:02, 22.02.2017
Z ciekawości zapytam, czy silnik Hondy może pracować przez cały czas z załączonym V-Tec czy nie jest to możliwe?
Niemozliwe, ponieważ VTEC zależy od ciśnienia oleju. Jeśli zawór nie dostanie odpowiedniego ciśnienia - nie przełączy się.
#124
Napisano 15:04, 22.02.2017
Nie zgadzam się. Można go załączyć nawet na jałowym (podajac + z aku na krótko)... najłatwiejszy sposób jego sprawdzenia.Niemozliwe, ponieważ VTEC zależy od ciśnienia oleju. Jeśli zawór nie dostanie odpowiedniego ciśnienia - nie przełączy się.
Może ale jest to nie ekonomiczne i nie zdrowe dla silnika.
Wi @ MotoX
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 15:12, 22.02.2017
#125
Napisano 15:21, 22.02.2017
Możesz załączyć cewke VTECa na krótko kablem ale ciśnienie oleju musi być odpowiednie aby przesunąć zapadki łączące popychacze zaworów. Więc na jałowych nie będzie działał bo za małe ciśnienie oleju.
Użytkownik h1tman edytował ten post 15:25, 22.02.2017
#126
Napisano 15:24, 22.02.2017
Wi @ MotoX
#127
Napisano 15:34, 22.02.2017
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 15:34, 22.02.2017
#128
Napisano 15:51, 22.02.2017
Łatwiejszym sposobem jest słuchanie silnika.
Podajemy +12 na VTEC, słychać kliknięcie elektrozaworu, następnie (z racji że przełączamy sam zawór bez mapy) po max 1s (z racji mniejszego ciśnienia) dzieje się magia a silnik przygasa i "nierówno pracuje".
Wszystko wraca do normy jak tylko odepniemy + od zaworu.
Wi @ MotoX
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 16:44, 22.02.2017
#129
Napisano 00:56, 23.02.2017
Temat przerabiany na ckpl.
Jedyny w miarę sensowny powód opuszczenia vteca to wypadanie z niego przez długą skrzynie biegów.
#130
Napisano 08:58, 23.02.2017
Można podłączyć miernik pod czujnik ciśnienia VTEC i obserwować wskazania ale do tego dużo lepszy będzie wskazówkowy i trochę doświadczenia żeby wiedzieć co się obserwuje.
Łatwiejszym sposobem jest słuchanie silnika.
Podajemy +12 na VTEC, słychać kliknięcie elektrozaworu, następnie (z racji że przełączamy sam zawór bez mapy) po max 1s (z racji mniejszego ciśnienia) dzieje się magia a silnik przygasa i "nierówno pracuje".
Wszystko wraca do normy jak tylko odepniemy + od zaworu.
Dzięki za wyjaśnienie
#131
Napisano 09:45, 23.02.2017
Przecież to bez sensu aby silnik w całym zakresie pracował na ostrej krzywce. po to są łagodne by zapewnić możliwie jak najlepszą pracę silnika poniżej zakresu pracy vteca a na wysokich obrotach gdy te łagodne krzywki już nie 'wyrabiają' do pracy bierze się ostra. Poza tym drastycznie opuszczając vteca nie odczujemy tego kicka...
Temat przerabiany na ckpl.
Jedyny w miarę sensowny powód opuszczenia vteca to wypadanie z niego przez długą skrzynie biegów.
Ja to wszystko rozumiem, za długo otwarty dolot i wydech na niskich obrotach powoduje większe straty niż pożytek, pytałem po prostu z ciekawości, czy się da.
#132
Napisano 14:50, 23.02.2017
Jeśli ktoś jest chętny to mam od tego roku jako delaer ktunera możliwość zrobienia reflasha lub pełnego remapu bez potrzeby zakupu modułu.
Potrzebny mi symbol ECU aby sprawdzić czy jest pełne wsparcie i ew. dopisać je wedle potrzeb i możliwości.
Pozdro. Niech moc będzie z Wami
ITR DC2 & Accord CU2 Honda driver
#133
Napisano 14:54, 23.02.2017
Jeśli ktoś jest chętny to mam od tego roku jako delaer ktunera możliwość zrobienia reflasha lub pełnego remapu bez potrzeby zakupu modułu.
Potrzebny mi symbol ECU aby sprawdzić czy jest pełne wsparcie i ew. dopisać je wedle potrzeb i możliwości.
Pozdro. Niech moc będzie z Wami
Świetnie, że piszesz, bo miałem do Ciebie uderzać z tym tematem - lada chwila naskrobie do Ciebie PW.
#134
Napisano 15:34, 23.02.2017
#135
Napisano 15:50, 23.02.2017
Tu masz trochę info o accordach: http://ktuner.com/accord0607/ - może sam @grafix wypowie się coś więcej, ale jak sam pisał musi zweryfikować ECU.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych