Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#121 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:31, 22.02.2017

Z ciekawości zapytam, czy silnik Hondy może pracować przez cały czas z załączonym V-Tec czy nie jest to możliwe?


  • 0

#122 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:01, 22.02.2017



e8a1e3c9d97936b8a38083cc2e58b1a0.jpg

A wiec reflash juz dostepny :D
Wszystko niby dziala, moge przestawiac w mapie prawie wszystko :)


GRATULACJE!!!

Jakieś ograniczenia co do typu kompa?




Wi @ MotoX
  • 0

#123 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:02, 22.02.2017

 

Z ciekawości zapytam, czy silnik Hondy może pracować przez cały czas z załączonym V-Tec czy nie jest to możliwe?

 

Niemozliwe, ponieważ VTEC zależy od ciśnienia oleju. Jeśli zawór nie dostanie odpowiedniego ciśnienia - nie przełączy się.


  • 0

#124 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:04, 22.02.2017

Niemozliwe, ponieważ VTEC zależy od ciśnienia oleju. Jeśli zawór nie dostanie odpowiedniego ciśnienia - nie przełączy się.

Nie zgadzam się. Można go załączyć nawet na jałowym (podajac + z aku na krótko)... najłatwiejszy sposób jego sprawdzenia.

Może ale jest to nie ekonomiczne i nie zdrowe dla silnika.
Wi @ MotoX

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 15:12, 22.02.2017

  • 0

#125 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:21, 22.02.2017

Możesz załączyć cewke VTECa na krótko kablem ale ciśnienie oleju musi być odpowiednie aby przesunąć zapadki łączące popychacze zaworów. Więc na jałowych nie będzie działał bo za małe ciśnienie oleju.


Użytkownik h1tman edytował ten post 15:25, 22.02.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#126 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:24, 22.02.2017

Sprawdzałem w D i B serii. Na jałowym jest wystarczające ciśnienie ;)

Wi @ MotoX
  • 0

#127 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:34, 22.02.2017

Ale jak to sprawdziłes? Jak wykonales pomiar i test czy oprócz samego zaworu działa reszta systemu?

Użytkownik tarjei86 edytował ten post 15:34, 22.02.2017

  • 0

#128 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:51, 22.02.2017

Można podłączyć miernik pod czujnik ciśnienia VTEC i obserwować wskazania ale do tego dużo lepszy będzie wskazówkowy i trochę doświadczenia żeby wiedzieć co się obserwuje.
Łatwiejszym sposobem jest słuchanie silnika.
Podajemy +12 na VTEC, słychać kliknięcie elektrozaworu, następnie (z racji że przełączamy sam zawór bez mapy) po max 1s (z racji mniejszego ciśnienia) dzieje się magia a silnik przygasa i "nierówno pracuje".
Wszystko wraca do normy jak tylko odepniemy + od zaworu.


Wi @ MotoX

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 16:44, 22.02.2017

  • 0

#129 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:56, 23.02.2017

Przecież to bez sensu aby silnik w całym zakresie pracował na ostrej krzywce. po to są łagodne by zapewnić możliwie jak najlepszą pracę silnika poniżej zakresu pracy vteca a na wysokich obrotach gdy te łagodne krzywki już nie 'wyrabiają' do pracy bierze się ostra. Poza tym drastycznie opuszczając vteca nie odczujemy tego kicka...

Temat przerabiany na ckpl.

Jedyny w miarę sensowny powód opuszczenia vteca to wypadanie z niego przez długą skrzynie biegów.
  • 0

#130 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:58, 23.02.2017

 

Można podłączyć miernik pod czujnik ciśnienia VTEC i obserwować wskazania ale do tego dużo lepszy będzie wskazówkowy i trochę doświadczenia żeby wiedzieć co się obserwuje.
Łatwiejszym sposobem jest słuchanie silnika.
Podajemy +12 na VTEC, słychać kliknięcie elektrozaworu, następnie (z racji że przełączamy sam zawór bez mapy) po max 1s (z racji mniejszego ciśnienia) dzieje się magia a silnik przygasa i "nierówno pracuje".
Wszystko wraca do normy jak tylko odepniemy + od zaworu.

 

Dzięki za wyjaśnienie :ok


  • 0

#131 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:45, 23.02.2017

Przecież to bez sensu aby silnik w całym zakresie pracował na ostrej krzywce. po to są łagodne by zapewnić możliwie jak najlepszą pracę silnika poniżej zakresu pracy vteca a na wysokich obrotach gdy te łagodne krzywki już nie 'wyrabiają' do pracy bierze się ostra. Poza tym drastycznie opuszczając vteca nie odczujemy tego kicka...

Temat przerabiany na ckpl.

Jedyny w miarę sensowny powód opuszczenia vteca to wypadanie z niego przez długą skrzynie biegów.

 

Ja to wszystko rozumiem, za długo otwarty dolot i wydech na niskich obrotach powoduje większe straty niż pożytek, pytałem po prostu z ciekawości, czy się da.


  • 0

#132 grafix

grafix
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 23.02.2017

Jeśli ktoś jest chętny to mam od tego roku jako delaer ktunera możliwość zrobienia reflasha lub pełnego remapu bez potrzeby zakupu modułu.

Potrzebny mi symbol ECU aby sprawdzić czy jest pełne wsparcie i ew. dopisać je wedle potrzeb i możliwości.

Pozdro. Niech moc będzie z Wami :)


  • 0
------------------------------------------------
ITR DC2 & Accord CU2 Honda driver :)

#133 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:54, 23.02.2017

Jeśli ktoś jest chętny to mam od tego roku jako delaer ktunera możliwość zrobienia reflasha lub pełnego remapu bez potrzeby zakupu modułu.

Potrzebny mi symbol ECU aby sprawdzić czy jest pełne wsparcie i ew. dopisać je wedle potrzeb i możliwości.

Pozdro. Niech moc będzie z Wami :)

Świetnie, że piszesz, bo miałem do Ciebie uderzać z tym tematem - lada chwila naskrobie do Ciebie PW.


  • 0

#134 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:34, 23.02.2017

Grafix czyli że co możesz ogarnąć? Bowiem że jeździsz do Rzeszowa czasem na hamownie =)
  • 0

#135 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:50, 23.02.2017

Tu masz trochę info o accordach: http://ktuner.com/accord0607/ - może sam @grafix wypowie się coś więcej, ale jak sam pisał musi zweryfikować ECU.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq