Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
858 odpowiedzi w tym temacie

#856 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 418 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:45, 17.01.2022

Tak czytam i czytam i realnie jak chcesz iść w walki z k24z3 to zrób ssący RBC A
albo RRC i przepustnice J35.
Tylko pytanie czy masz dostęp do wałków i VTC
  • 0

#857 piotrek18tw

piotrek18tw
  • Klubowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 00:02, 18.01.2022

ssaka RSP, wałki i VTC od k20z4 (to jest to samo co k24z3?) mogę mieć jeszcze w tym tygodniu. RBC/RRC odpadają - z tego co się orientuję, to one są droższe i trudniejsze do znalezienia? A w to auto i tak już za dużo kasy poszło... 

No i z przepustnicą też jest właśnie mała zagwozdka, bo używki od J35 nie mogę za bardzo znaleźć (tych silników tu w UK prawie nie było...), a aftermarkety odpadają, bo to kolejne 1500-2000 do rachunku... Seryjna przepustnica z CL9 siądzie na to RSP? Może w przyszłości by dało radę ją wymienić, jak się uda znaleźć coś z J35..


  • 0

1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie

2009 Honda Accord CU3 - Dirty Diana


#858 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 418 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:05, 18.01.2022

Ale RSP to najsłabszy z tych 3
Jak możesz to szukaj chociaż RBC.
Walki k20z4 i k24z3 to nie jest to samo.
K20z4 będą powodowały przyrost na górze po odpaleniu VTec a k24z3 na dole czyli tam gdzie Accord jest słaby. Kwestia czy lubisz pałować czy nie. Jak lubisz pałować to k20z4. Poza tym masz inne koła VTC do jednego i do drugiego walka - sprawdź bo do k20z4 jest chyba RBC VTC, a do k24z3 RRC VTC

Użytkownik PKO edytował ten post 08:07, 18.01.2022

  • 0

#859 Uncle_Corvus

Uncle_Corvus
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 21.06.2022

Wracam z tematem mojego Acco CL9. Już mam zamontowany cały układ przelotowy ze stali nierdzewnej 2.5”, kupiłem wałek ssący k24z3 wraz z kółkiem VTC r44, także posiadam kolektor ssący RSP oraz przepustnice J35. Pytanie - kto by mógł zrobić porting kolektoru RSP oraz zamontować całość wraz z wałkiem nie za grube pieniądze w Warszawie?

Będę bardzo wdzięczny za porady! Najlepiej bliskie terminy, żeby nie czekać miesiąc.

UPD. Już znalazłem fachowców do portingu oraz montażu całości. Dziękuję!

Użytkownik Uncle_Corvus edytował ten post 13:58, 21.06.2022

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq