XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#751
Napisano 16:34, 12.09.2019
I czy to dobra alternatywa
Dopiero zaczynam przygodę z kseria bo do tej pory dlubalem b w civicu
#752
Napisano 13:16, 13.09.2019
#753
Napisano 16:04, 13.09.2019
Ale co jakis czas szukam a przepustnica na razie bedzie seryjna ale zaprwne i na nia przyjdzie czas
#754
Napisano 12:16, 14.09.2019
Mam dylemat co wybrac
#755
Napisano 12:51, 14.09.2019
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#756
Napisano 14:09, 14.09.2019
Ten kolektor od Ciebie czy nie ruszany rbc bo raczej za porting nie bede sie brał
#757
Napisano 14:51, 14.09.2019
kolega z wawy testowal kolektory i o ile dobrze pamietam to,
rsp portowany to samo co seria rbc
rbc portowany to samo co seria rrc
ale rrc mozna portowac i da troszke wiecej na górze przy max rpm,
rsp jest najlatwiej portowac bo sie rozkreca,
rbc i rrc trzeba ciac alu portowac i potem spawac .
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#758
Napisano 16:03, 14.09.2019
Zamiast od razu w rbc to lepiej w zainwestować w kolektor wydechowy 4-2-1 i reflash, a później dopiero w ssący i strojenie.
Sended from OnePlus 5T
#759
Napisano 17:57, 14.09.2019
Civicem bawiłem sie 12lat a teraz przyszla pora na k sedie w acco
Civicem wydaje mi sie ze sporo osiągnąłem a i tu mam nadzieje sie dobrze bawic
#760
Napisano 18:00, 14.09.2019
Sended from OnePlus 5T
#761
Napisano 21:56, 14.09.2019
RSP daje najlepsze przyrosty w stosunku do ceny - portowany można kupić w okolicach 1200, nieprotowany 600-650.
Zamiast od razu w rbc to lepiej w zainwestować w kolektor wydechowy 4-2-1 i reflash, a później dopiero w ssący i strojenie.
Z tego co mówią tunerzy warto zapakowac wydech 2.5 -2.75' no i jakis madry kolektor wydechowy... Na ta chwile nie ma tutaj info jaki kolektor wybrac badz u kogo zrobic.
A co do reflash'y to nie lepiej odrazu wystroic?
#762
Napisano 22:08, 14.09.2019
Bo można od razu grubo wsadzając 20k I robic franka, zawias, skrzynie, szpere, walki, wydechy i wszystko po kolei żeby zrobić 280km.
Albo mozna mniejszymi krokami docierać do jakiegoś celu.
Z tym wydechem to zależy w co kto celuje - u mnie przy trochę pomodzonym motorze i kolektorze 4-2-1 na seryjnym wydechu wypluł 230-232km, co uważam za dobry wynik.
Przy obecnym stanie projektu w setupie pod kompresor robię wydech 2.5 cała i zobaczymy jak się spisze - przy czym u mnie istotnym aspektem jest żeby to w miarę ciche było.
Wracając do reflasha/strojenia - nie widzę sensu ładowania od razu 1-1.5k w strojenie (chyba takie są teraz stawki?) Jeśli setup nie będzie się dawal perspektyw na wiecej niż 210km. Po czym zaraz po kolejnych modach trzeba prestrajac i kolejnymi złotówkami dosypywać.
Jestem zdania że na początek przy kolektorze 4-2-1, jakimś dolocie wystarczy reflash np. od Rafała, który skoryguje co trzeba przy robieniu programu.
Przy kolejnych większych modach jak VTC, czy walki to zdecydowanie strojenie jest potrzebne.
Sended from OnePlus 5T
#763
Napisano 23:12, 14.09.2019
Moim zdaniem tu ograniczmy sie to podnoszenia mocy nie wtracajmy tu zawiasunczy hamulcy. Zeby nie robic niepotrzebego zamieszania.
Taki zbiór faktow przy modzeniu z k24
#764
Napisano 00:16, 15.09.2019
#765
Napisano 19:34, 03.10.2019
Silnik K24a3 . Pompa oleju k20a2 i seryjna miska olejowa od k24a3. Jeździ ktoś na takim zestawie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych