Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#751 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:34, 12.09.2019

Powiedzcie mi czy ssak rbc podejdzie p&p do k24a3
I czy to dobra alternatywa
Dopiero zaczynam przygodę z kseria bo do tej pory dlubalem b w civicu
  • 0

#752 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:16, 13.09.2019

tak podejdzie . jesli zostaniesz przy seryjnej przepustnicy to nie musisz stosowac zaslepki miedzy prsepustnica a ssakiem jesli chxesz przpustnice z J35 albo z J37 musisz zaslepisc dziure w ssaku albo poprzez metalowa uszczelke albo zaspawac . a jak masz accorda to pierwsze daj kolekror 421 bonon najgorzej zamula
  • 0

#753 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:04, 13.09.2019

Wydechowy tez na pewno wleci ale puki co nie widzialem zadnego na sprzedaż
Ale co jakis czas szukam a przepustnica na razie bedzie seryjna ale zaprwne i na nia przyjdzie czas
  • 0

#754 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:16, 14.09.2019

Ktory bedzie lepszy ssak rsp po portingu czy moze seryjny rbc??
Mam dylemat co wybrac
  • 0

#755 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:51, 14.09.2019

RBC po portingu powinien być lepszy

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#756 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:09, 14.09.2019

Bardziej mi chidzi o to co lepiej zalozyc
Ten kolektor od Ciebie czy nie ruszany rbc bo raczej za porting nie bede sie brał
  • 0

#757 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:51, 14.09.2019

kolega z wawy testowal kolektory i o ile dobrze pamietam to,

rsp portowany to samo co seria rbc

rbc portowany to samo co seria rrc

ale rrc mozna portowac i da troszke wiecej na górze przy max rpm,

rsp jest najlatwiej portowac bo sie rozkreca,

rbc i rrc trzeba ciac alu portowac i potem spawac .


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#758 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:03, 14.09.2019

RSP daje najlepsze przyrosty w stosunku do ceny - portowany można kupić w okolicach 1200, nieprotowany 600-650.
Zamiast od razu w rbc to lepiej w zainwestować w kolektor wydechowy 4-2-1 i reflash, a później dopiero w ssący i strojenie.

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#759 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:57, 14.09.2019

Wszystko po kolei
Civicem bawiłem sie 12lat a teraz przyszla pora na k sedie w acco
Civicem wydaje mi sie ze sporo osiągnąłem a i tu mam nadzieje sie dobrze bawic
  • 0

#760 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:00, 14.09.2019

Polecam zacząć od opcji "wyszukaj", bo dyskusji o modyfikacjach przewijało się na forum dziesiątki.

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#761 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:56, 14.09.2019

RSP daje najlepsze przyrosty w stosunku do ceny - portowany można kupić w okolicach 1200, nieprotowany 600-650.
Zamiast od razu w rbc to lepiej w zainwestować w kolektor wydechowy 4-2-1 i reflash, a później dopiero w ssący i strojenie.



Z tego co mówią tunerzy warto zapakowac wydech 2.5 -2.75' no i jakis madry kolektor wydechowy... Na ta chwile nie ma tutaj info jaki kolektor wybrac badz u kogo zrobic.

A co do reflash'y to nie lepiej odrazu wystroic?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#762 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:08, 14.09.2019

Myślę że w dużej mierze zależy jak kto chce zrobić tuning i jakie są jego aspiracje.
Bo można od razu grubo wsadzając 20k I robic franka, zawias, skrzynie, szpere, walki, wydechy i wszystko po kolei żeby zrobić 280km.
Albo mozna mniejszymi krokami docierać do jakiegoś celu.
Z tym wydechem to zależy w co kto celuje - u mnie przy trochę pomodzonym motorze i kolektorze 4-2-1 na seryjnym wydechu wypluł 230-232km, co uważam za dobry wynik.
Przy obecnym stanie projektu w setupie pod kompresor robię wydech 2.5 cała i zobaczymy jak się spisze - przy czym u mnie istotnym aspektem jest żeby to w miarę ciche było.

Wracając do reflasha/strojenia - nie widzę sensu ładowania od razu 1-1.5k w strojenie (chyba takie są teraz stawki???) Jeśli setup nie będzie się dawal perspektyw na wiecej niż 210km. Po czym zaraz po kolejnych modach trzeba prestrajac i kolejnymi złotówkami dosypywać.
Jestem zdania że na początek przy kolektorze 4-2-1, jakimś dolocie wystarczy reflash np. od Rafała, który skoryguje co trzeba przy robieniu programu.
Przy kolejnych większych modach jak VTC, czy walki to zdecydowanie strojenie jest potrzebne.

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#763 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:12, 14.09.2019

Wez poprawke na to co nazywasz reflashem. U Rafała to ten caly reflash i tak jest dostosowywany pod dany silnik nie gotowiec... ktory jest jednak niedokonca bezpieczny.


Moim zdaniem tu ograniczmy sie to podnoszenia mocy nie wtracajmy tu zawiasunczy hamulcy. Zeby nie robic niepotrzebego zamieszania.

Taki zbiór faktow przy modzeniu z k24
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#764 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:16, 15.09.2019

Kazik pierwsze bierz kolektor wydechowy. Napisz do hammera zrobi Ci albo pisz do Rafała Ralfiego jego kumpel Ci zrobi . Kolektor najbardziej zamula . Wiem co pisze =) ja jak chcesz się dużo bawić to możliwość jest mase pytanie conchxesz i ile chcesz wydać =) coś tam grzebalem w accord to mogę napisać
  • 0

#765 jafa

jafa
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Opole/Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:312KM / 311Nm N/A
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:34, 03.10.2019

Silnik K24a3 . Pompa oleju k20a2 i seryjna miska olejowa od k24a3.?? Jeździ ktoś na takim zestawie.??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq