Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#646 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:36, 05.04.2018

Dostępność i cena pewnie raczej mało atrakcyjna . Jest firma która się tym zajmuje w Pl niby


Wiem ze zakładają do accordow Ralco, nawet chyba ktoś z forum ma ale koszy sa spore.
  • 0

#647 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:49, 05.04.2018

Ralco ma kolega A1 z ukrainy za 400czy iles tam.
Ale pompa z k20 co z tego ze mozna wyzej krecic jak nasze k24 nie generuje juz mocy i nm.
Powyzej 7.200 tys wszystko spada. Wiec po co krecic?b7f1d59d8763217721b761a62129aeeb.jpg

Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:49, 05.04.2018

  • 1

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#648 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:55, 05.04.2018

A jak kiedyś przyjdę pomysł na głowice i inne walki nie wiado.o co do głowy szczeli =) trzeba sprawdzać bo kiedy jak nie teraz =)
  • 0

#649 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 05.04.2018

Jeśli faktycznie można stoczyć przeciwwagi to chyba nie ma sensu pakować pompy z k20, ciekawe do ilu można ją kręcić po takim zabiegu?


Piotrek raczej nie ma sensu pakować głowicy z k20z4 bo to różnica paru koni oczywiście biorąc pod uwagę ze w tej i tej będą te same walki, ewentualnie zawsze można zrobić porting i będzie podobnie a może i lepiej.

Użytkownik jahrasta edytował ten post 12:57, 05.04.2018

  • 0

#650 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:07, 07.04.2018

Tak samo nurtuje mnie zmiana walkow. Walki k20a2 vs walki z k24a3. Ewentualnie vs zestaw wydechowy k24a3 ssacy z3. Bo z k20 wcale wyzsze nie sa, wrecz przeciwnie. Ale jest jeszcze profil krzywki.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#651 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:34, 08.04.2018

Bo zamiast to sprawdzić to siedzisz na mesenger=)
  • 0

#652 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 10.04.2018

Pompa z k24a3 jest wydajniejsza niż ta z ep3. Jak myślisz o jakimś turbo to zostaw ta z k24, ewentualnie pozbyć się wałków.
Ta z k24a3 ma przełożenie 2:1, majac na silniku 6000 RPM pompa ma 12000tys. Ta z ep3 ma 1.62:1
Mając na silniku 6000rpm ma 9700.... Więc każdy san sobie odpowie.
Na forum tsx w k24a2 dużo osób kręci na seryjnych pompach do 8000rpm i więcej ale pozbywają się wałków
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#653 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:10, 10.04.2018

Pompa kupiona to się zmieni =) trzeba spróbować bo kiedy jak nie teraz =).
  • 0

#654 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 10.04.2018

Pompa z k24a3 jest wydajniejsza niż ta z ep3. Jak myślisz o jakimś turbo to zostaw ta z k24, ewentualnie pozbyć się wałków.
Ta z k24a3 ma przełożenie 2:1, majac na silniku 6000 RPM pompa ma 12000tys. Ta z ep3 ma 1.62:1
Mając na silniku 6000rpm ma 9700.... Więc każdy san sobie odpowie.
Na forum tsx w k24a2 dużo osób kręci na seryjnych pompach do 8000rpm i więcej ale pozbywają się wałków


Mógłbyś rozszerzyć wypowiedź jak pobyć się wałków? Wyciągasz i tyle? Czy to bardziej skomplikowany zabieg?
Ewentualnie podrzuć linka ;)

Użytkownik jahrasta edytował ten post 21:15, 10.04.2018

  • 0

#655 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:51, 11.04.2018

Ogolnie wychodzi że daje to 10-12 hp.
Jahrasta link http://www.motoiq.co...Bottom-End.aspx
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#656 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:37, 11.04.2018

Też się zastanawiałem nad takim rozwiazaniem zeby obciąć całkiem te wałki i zostawic same zębatki tylko nie wiedziałem czy tak by dało rade bo w sumie po co bawić sie w oddawanie do tokarza skoro mozna odciąć. Może poprostu bali się takiego rozwiązania. I ciekawe czy z drugiego wałka napedzanego pierwszym wałkiem można odciąć wszystko. Bo pierwszy to wiadomo musi zistac bo jest podpiety do łańcucha. Szkoda ze nie ma fotki jak sklada tą pompę.

Użytkownik MADMAN edytował ten post 08:50, 11.04.2018

  • 0

#657 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:49, 11.04.2018

O tych wałkach wspominałem już daaawno, Stosek również. Nawet Niuton mi to potwierdził. Jarusnet miał w ofercie pompę oleju bez wałków i w opisie można było przeczytać o korzyściach jakie niesie ze sobą taki mod. Do tej pory moje wskazówki oraz były olewane a wałki u mnie nie pracują prawie 3 lata...

Fajne że zaczęliście dążyć ten temat i mam nadzieję że ktoś w końcu przedstawi konkretne fakty poparte dowodami a 'ci znawcy' lub niedowiarki wreszcie przejrzą na oczy.
  • 0

#658 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:53, 11.04.2018

O tych wałkach wspominałem już daaawno, Stosek również. Nawet Niuton mi to potwierdził. Jarusnet miał w ofercie pompę oleju bez wałków i w opisie można było przeczytać o korzyściach jakie niesie ze sobą taki mod. Do tej pory moje wskazówki oraz były olewane a wałki u mnie nie pracują prawie 3 lata...

Fajne że zaczęliście dążyć ten temat i mam nadzieję że ktoś w końcu przedstawi konkretne fakty poparte dowodami a 'ci znawcy' lub niedowiarki wreszcie przejrzą na oczy.

Nie pracuja czyli co masz odpięte, ztoczone, obciete czy zaślepione? Ja tez po rozmowie z Niutonem z rok temu przymierzalem sie do ztoczenia ale temat jakos umarł.
I jak wrażenia po tym zabiegu? Silnik sie lepiej wkreca? Drgania zauważalne?

Użytkownik MADMAN edytował ten post 08:55, 11.04.2018

  • 0

#659 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 11.04.2018

Mnie interesuje sama technologia wykonania tego modu. O korzyściach nikt nie musi mi mówić.

Wi @ Mi5S via Taptalk
  • 0

#660 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:38, 11.04.2018

Nie pracuja czyli co masz odpięte, ztoczone, obciete czy zaślepione? Ja tez po rozmowie z Niutonem z rok temu przymierzalem sie do ztoczenia ale temat jakos umarł.
I jak wrażenia po tym zabiegu? Silnik sie lepiej wkreca? Drgania zauważalne?


Są odpięte. Drgania? Nieee, nie czuć nic a i silnikiem nie rzuca. Czy lepiej się wkręca? Nie wiem bo nie mam porównania ale silnik reaguje bardzo szybko i czule. Laik często zwraca na to uwagę. Każdy kto pierwszy raz ma kontakt z moim autem i ogólnie z silnikiem Hondy zaliczanym do tych 'sportowych vteców' stwierdza że to bardzo czuły i żwawy silnik do którego trzeba się po prostu przyzwyczaić.

Szczególnie widać to gdy auto toczy się na obr jałowych 1 czy 2go biegu i nagle dodasz gazu. Silnik reaguje błyskawicznie i stwarza wrażenie jakby został nagle sprowokowany do agresji ale to dobrze bo czuć i widać jak pracuje silnik lub czy coś go 'boli'
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq