Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#616 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 11.03.2018

w H22 na 0.8b Posnaniak 300km zrobil, dlatego pytam jak to sie ma do 2.4


  • 0

#617 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 09:50, 12.03.2018

Jackson ma tą przewagę nad dokładnym Eatonem, że słychać tylko dźwięk kompresora na doładowaniu. Przy normalnej jeździe jakby go nie było. A Eaton tak jak piszesz, ciągły syk.
  • 0

#618 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:07, 12.03.2018

Syk i gwizd mozna zlikwidowac dajac zamiast bova zwykle DV,a samo "miauczenie" kompresora mozna troche sciszyc dolotem z rrezonatorem jak w mietkach jest. Nie w tym rzecz, pytanie o wydajnosc m62, JR zakladaja do k20 i smigaja, wiec mysle ze w k24 tez by to mialo sens, tyljo nie zlalazlem podobnego projektu zeby zobaczyc ile z tego by wyszlo w k24
  • 0

#619 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:19, 02.04.2018

No to jest dobre pytanie jak sie ma wydajnosc powietrzna M62 do K24. Nawet po głowie chodzi mi pewien projekt takiego ssaka pnp pod M62 na wzor Jacksona, ale z wyjsciami na zewnetrzny IC. 

A póki co mogę pokazać jak chodzi moja coupeta  K24 na doładowaniu 0,6 bara z turbo . 0-100 5.4 robie na ta chwile przy masie jakieś 1260 i strasznie długiej skrzyni :D


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#620 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:29, 03.04.2018

No to jest dobre pytanie jak sie ma wydajnosc powietrzna M62 do K24. Nawet po głowie chodzi mi pewien projekt takiego ssaka pnp pod M62 na wzor Jacksona, ale z wyjsciami na zewnetrzny IC.

Ale myślisz o ktorym konpresorze? M90 tam mial co robic...

Użytkownik 93karol edytował ten post 00:30, 03.04.2018

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#621 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:59, 03.04.2018

Ale myślisz o ktorym konpresorze? M90 tam mial co robic...

No o m62 tak delikatnie. M90 faktycznie dal by rade na bank. Gorzej z jego wielkoscia itp :D

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#622 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:24, 03.04.2018

Ale to pięknie cichutko chodzi :) co tam masz za turbo? K24 seryjne? Strojony na emu czy udało się na oem kompie?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#623 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:58, 03.04.2018

Ale to pięknie cichutko chodzi :) co tam masz za turbo? K24 seryjne? Strojony na emu czy udało się na oem kompie?



Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka


Mialem do tego nawiazac ;) zarabiscie Cicho na filmiku, mega cywulny wóz ;)

No o m62 tak delikatnie. M90 faktycznie dal by rade na bank. Gorzej z jego wielkoscia itp :D

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka


Widzialem juz m90 w Accordzie przy k24. Miesci sie, instalacja z IC.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#624 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:33, 03.04.2018

No szczerze mówiąc też jestem zaskoczony, ze auto jest bardzo ciche :D Nie wiem jak to wyszło, bo wydech jest 2,75 cala na 2 proexach przelotowych i tyle. A auto w zasadzie jesli chodzi o odgłosy, to cichutkie, blow off wiecej halasu robi niz dolot i wydech :D 

Turbo to jest hybryda zbudowana na bazie turbiny z EVO 9, czyli z TD05 na zeliwie 10.5.  Silnik seria na drugim komplecie korb, bo miał te cienkie poliftowe i siem jedna zgieła :D 

To jest wystrojone na EMU. Na seryjnym kompie teraz będę ćwiczył, bo w krótkim czasie będę miał 2 beta testerów, w tym mnie :D 

 

Ooo, pokaż jakiegoś linka do M90 :D może bym coś wystrugał ;>


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#625 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:47, 03.04.2018

Turbo sporo wycisza wydech ;)
Właśnie tylko blow slychac.

Jesli strojenie na oem kompie pod turbo sie uda trzeba szukac k24a3 ;))
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#626 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:47, 04.04.2018

A turbo turbo =) honda nie przewidywala w tych latach turbo =)

Jest jakiś człowiek co wkladal pompę oleju k20 do k24 ??
  • 0

#627 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 04.04.2018

Nie wkładałem, ale wiem co i jak, z ep3 będziesz musiał zeszlifować albo wyciąć bo do bloku nie pasuje, albo założyć z civic fd2 gdzie jest p&p
  • 0

#628 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:19, 04.04.2018

To że coś trzeba szlifować to wiem . Tylko pytanie o miskę i bagnet i czy co trzeba za zlepic. A wiesz co dokładnie trzeba szlifować =)
  • 0

#629 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:26, 04.04.2018

Miska z ep3 albo fn2, bagnet zostaje, potrzebna jeszcze tacka pod wał, miałem gdzieś zdjęcia jak znajdę to podeśle
  • 0

#630 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:29, 04.04.2018

Miska napewno potrzeba z ep3 ??
Pompa ep3 miska ep3 ??
Pompa fn2 miska fn2 czy juzbez różnicy.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq