zeby nie zakladac nowego tematu odbiegne od N/A. pytanie odnosnie kompresora eaton M62- jak jest z jego wydajnoscia przy K24? w sumie Jackson Racing to zdaje sie nic innego jak eaton m62 tylko jako calosc z kolektorem ssacym jesli sie nie myle. zastanawiam sie nad montarzem m62 ale nie jako JR tylko normalna "zewnetrzna" instalacja- kompresor=>intercooler=>przepustnica. taka instalacja ma przewage nad JR bo:
-elektrosprzeglo (włącz/wyłącz)
-chłodzenie IC (tak wiem o rdzeniach Laminova do JR)
-cena instalacji
przerabialem m45 z civiku i turbo w integrze, wiem co sie z czym wiąże, jedno i drugie mialo jedna wade- brak mozliwosci jazdy N/A bo to daily, odpalac, gasic, odcinki po 2km gdzie turbo nawet sie nie zagrzeje itp no lipa. m45 z koleji na trasie z blov offem szlo kija w łeb dostac od gwizdu i syczenia, przez demontarzem (rok czasu wytrzymalem i powiedzialem dosc) kompresora nie chcialem juz wogole jezdzic tym autem. wiec do daily idealnym rozwiazaniem wydaje sie M62 ze sprzeglem. tylko własnie jak z jego wydajnoscia, czy te 0.6b z tego kompresora zrobi robote w pojemnosci 2.4?
kwestia jazdy N/A z "zatkanym" dolotem pomijam, jezdzilem juz honda znajomego z m62 i nieruchome rotory nie dusza jakos strasznie silnika.
Użytkownik kaczor662 edytował ten post 19:21, 11.03.2018