Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#601 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:47, 15.12.2017

 

odnosnie co mam ja zrobione.


ssak rsp po wlasnym portingu trąbek.

masz jakieś foty ?


Nic sie nie dzieje.....
A wiec nowy sprzet dotarl i wlasnie testuje flashowanie po obd na swoim acco :D jak bedzie wszystko dzialac to mozemy dzialac z tematem i poerwsze co oprocz reflasha bede oferowal strojenie acco 7 na drodze i na hamowni :D dostepne mozliwosci opisze wkrotce bo jednak sa pewne ograniczenia i na razie do grubych turbo bedzie problem ;)

Spy photo ;)
c163da8daf004c88fd5acb013fdb9884.jpg

Tak wiec w niedlugim czasie bede sie bral za 8gena ;D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Co to za sprzęt do flasha? 


  • 0

#602 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:49, 15.12.2017

Jedno .
Pierwsza strona .
Widac tam schodek co zostal na druga strone,a4d2672c43ee66b62df49948fbb2e4ce.jpg
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#603 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:54, 15.12.2017

Troche sie jeszcze gubie z tymi kolektorami dolotowymi, który to jest ten twój RSP?

Mi chodzi po głowie ściągnąć ze stanów RBB z TSX-a razem z przepustnicą.

No i wydech tri Y do kompletu.


  • 0

#604 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:59, 15.12.2017

Z ufoka typra
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#605 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:14, 15.12.2017

Dzięki i jeszcze jedno pytanie, czy wałki z K24Z3 podejdą do K24A3?

I czy ktoś coś wie na temat wałków Blox-a? A konkretnie Typ B.


  • 0

#606 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:17, 15.12.2017

Dzięki i jeszcze jedno pytanie, czy wałki z K24Z3 podejdą do K24A3?
I czy ktoś coś wie na temat wałków Blox-a? A konkretnie Typ B.

Walki z K24Z3 podejdą. Koło VTC też.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#607 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:32, 15.12.2017

Troche sie jeszcze gubie z tymi kolektorami dolotowymi, który to jest ten twój RSP?
Mi chodzi po głowie ściągnąć ze stanów RBB z TSX-a razem z przepustnicą.
No i wydech tri Y do kompletu.

Poka ten wydech.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#608 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:17, 15.12.2017

http://1320performan...h hasport mount

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
  • 0

#609 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:20, 15.12.2017

http://1320performan...h hasport mount

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Nie liczylbym że to podejdzie pod accorda, popatrz w opis, to pod SWAP do civica Ek/eg, Integra dc2.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#610 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:32, 15.12.2017

Nie pamiętam nicka ale ktoś na tym forum miał to w accordzie. Zresztą nie tylko na tym forum. Oczywiście nie pamiętam teraz gdzie to wyczytałem

Sent from ONE+
Znalazlem, kolega koski miał to u siebie. Może dorzuci dwa słowa jak poszło z montażem tego.

Sent from ONE+
  • 0

#611 BadElephant

BadElephant
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 30.01.2018

Walki z K24Z3 podejdą. Koło VTC też.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

A k24z3 czasami nie jest bez vteca na wydechu? A to sie trochę kłóci z wkładaniem ich do a3, co innego sam ssacy
  • 0
MÓJ ACCORD

#612 chachor

chachor
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:02, 30.01.2018

Masz racje, tylko ssący.

Sent from ONE+
  • 0

#613 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:03, 30.01.2018

A k24z3 czasami nie jest bez vteca na wydechu? A to sie trochę kłóci z wkładaniem ich do a3, co innego sam ssacy

Masz racje, K24Z3 nie ma vteca na walku wydechowym.

Mialem na mysli wałek ssący z K24Z3 i tylko przekładanie jego i VTC ma sens.


  • 0

#614 kaczor662

kaczor662
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:K24
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:11, 11.03.2018

zeby nie zakladac nowego tematu odbiegne od N/A. pytanie odnosnie kompresora eaton M62- jak jest z jego wydajnoscia przy K24? w sumie Jackson Racing to zdaje sie nic innego jak eaton m62 tylko jako calosc z kolektorem ssacym jesli sie nie myle. zastanawiam sie nad montarzem m62 ale nie jako JR tylko normalna "zewnetrzna" instalacja- kompresor=>intercooler=>przepustnica. taka instalacja ma przewage nad JR bo:

-elektrosprzeglo (włącz/wyłącz)

-chłodzenie IC (tak wiem o rdzeniach Laminova do JR)

-cena instalacji 

przerabialem m45 z civiku i turbo w integrze, wiem co sie z czym wiąże, jedno i drugie mialo jedna wade- brak mozliwosci jazdy N/A bo to daily, odpalac, gasic, odcinki po 2km gdzie turbo nawet sie nie zagrzeje itp no lipa. m45 z koleji na trasie z blov offem szlo kija w łeb dostac od gwizdu i syczenia, przez demontarzem (rok czasu wytrzymalem i powiedzialem dosc) kompresora nie chcialem juz wogole jezdzic tym autem. wiec do daily idealnym rozwiazaniem wydaje sie M62 ze sprzeglem. tylko własnie jak z jego wydajnoscia, czy te 0.6b z tego kompresora zrobi robote w pojemnosci 2.4?

kwestia jazdy N/A z "zatkanym" dolotem pomijam, jezdzilem juz honda znajomego z m62 i nieruchome rotory nie dusza jakos strasznie silnika.


Użytkownik kaczor662 edytował ten post 19:21, 11.03.2018

  • 0

#615 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:44, 11.03.2018

Panie ten model to do 1.6 styka.
Za malo bedzie powietrza pod k24
Byl tu projekt na m90. Poszukaj
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq