Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#46 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:50, 13.07.2015

w takim razie ile mogę ugrać w NA dając: EMU, długi dolot cai, lekkie koło, większa przepustnica, custom kolektor in i kolektor out (prawdopodobnie 4-2-1), opcjonalnie mocniejsze wtryski.
Przebije 230KM?
Aha jaką średnice ma oem przepustnica?

 

Zajrzyj na moją gablote to zobaczysz co i z czego można wykrzesać :-)


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#47 M RX 898

M RX 898
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:K24
  • Wersja:Mazda RX8
  • KM:230+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 14.07.2015

koski, dzięki o takie coś mi chodziło. Czyli sa duże szasne przebić 230KM
 
  • 0

#48 Mysza10

Mysza10
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:47, 12.09.2015

Dzień Dobry :tancze: jestem nowy na forum, wieć jeżeli piszę w złym dziale to z góry przepraszam. Chodzi mi o moc w Accordzie VI 2002 rok, silnik 2.0 147 koni - kupiłem taki model sprowadzony z Szwajcarii. I na wstępie szok - pierwszy właściciel miesiąc po zakupie podniósł moc do 212 koni  (sprawdziłem w dokumentach - jest jakiś certyfikat). Auto ma przebieg 198 tyś. chyba w miarę realny. Ponadto założył wydech REMUS, filtr powietrza KN i sporo nadwozie obniżył. Mam pytanie czy taka moc wymaga specjalnej uwagi przy obsłudze silnika, wymianie płynów eksploatayjnych etc.

Proszę o pomoc ponieważ to moja pierwsza Honda Accord i to jeszcze z podniesioną mocą silnika.

Dziękuję.


  • 0

#49 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:50, 12.09.2015

Najlepiej to załóż swój temat w dziale z accordami i wszystko Ci wytłumaczymy co masz itp itd ;) Szczególnie jeżeli porobisz fotki dokładne samochodu :) Tutaj temat dotyczy silnika k24 więc nie trafione miejsce do takich dywagacji :)


  • 0

#50 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:56, 12.09.2015

Dzień Dobry :tancze: jestem nowy na forum, wieć jeżeli piszę w złym dziale to z góry przepraszam. Chodzi mi o moc w Accordzie VI 2002 rok, silnik 2.0 147 koni - kupiłem taki model sprowadzony z Szwajcarii. I na wstępie szok - pierwszy właściciel miesiąc po zakupie podniósł moc do 212 koni (sprawdziłem w dokumentach - jest jakiś certyfikat). Auto ma przebieg 198 tyś. chyba w miarę realny. Ponadto założył wydech REMUS, filtr powietrza KN i sporo nadwozie obniżył. Mam pytanie czy taka moc wymaga specjalnej uwagi przy obsłudze silnika, wymianie płynów eksploatayjnych etc.
Proszę o pomoc ponieważ to moja pierwsza Honda Accord i to jeszcze z podniesioną mocą silnika.
Dziękuję.

Ciekawe jakim cudem na 212KM ? Turbo,kompresor ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:23, 12.09.2015

  • 0
                       

#51 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:06, 12.09.2015

Mógł już na 215 , łatwiej zapamiętać :diabelgrin: .  A tak na poważnie to podlinkuj tutaj jak założysz nowy temat tam gdzie kolega radzi i powiedz jak ta moc została tak podniesiona. Może po prostu zrobił swap z TypeR. Czy wymaga specjalnego traktowania ? nie wiemy z czym mamy do czynienia wiec nie wiemy czy wymaga.


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#52 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:14, 22.09.2015

Ja udeze delikatnie z innej banki ;)
Pacjent FR-V K20A9, narazie dolot simoty do CR-V :/ Przynajmniej gada fajnie :)
Chce zrobic 4-2-1, de-cat i dalej kwas na 2 tlumikach.
I tu moje pytanie: orientujecie sie czy kolektor z tsx-a podejdzie do efki? W sumie do cr-v tez bo z tego co widze to osadzenie silnika jest takie samo.
Cena Wepon-R nie jest zla ale czytam ze jakosc srednia... wolal bym zeby ktos w PL pospawal mi go na wzor tody albo jakiegos tri-y

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#53 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:39, 28.09.2015

Pokazcie no ten projekt na forum z 300+ hp bez doladowania. Bardzo ciekawe

Użytkownik domin_lr edytował ten post 15:40, 28.09.2015

  • 0

#54 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:30, 08.10.2015

był jeden Angol.. i miał ca 280KM .. bez doładowania..same graty w silniku komputer.. bez TURBO bez Kompressora  - poszukaj to znajdziesz :) chyba że były właściciel usunął temat..


  • 0

#55 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:32, 08.10.2015

Ralfi z Torunia zaczyna takie K24 tez celuje w 270-280hp ;)

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#56 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:10, 15.10.2015

ten mocny 2.4 n/a to kolegi i-VTEC o ile pamiętam

 

Oo proszę:

http://www.accordklu...y-ostatni-wpis/


Użytkownik ToMala edytował ten post 09:16, 15.10.2015

  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#57 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:43, 15.10.2015

Pokazcie no ten projekt na forum z 300+ hp bez doladowania. Bardzo ciekawe

Było by 330KM :-D z 291,bo graty już były ale nigdy do tego nie doszło bo acco zostało sprzedane
  • 0
                       

#58 Marc_us

Marc_us
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:NOS
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:226KM 264NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 11.11.2015

Bardzo grubo zrobiony :-) mi udało się uzyskać 226km i 264nm bez otwierania silnika, zmiany dolotu czy nawet wałka. Ecumaster Emu, polecam. Potencjał jest tylko skrzynia zabija zabawę. Ktoś wie czy szpera i bebechy z ep3 pasują?
  • 0

#59 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:58, 09.12.2015

Podpinam sie pod pytanie, skrzynia K20 pasuje do slupka K24?

Wi@S4 via Taptalk
  • 0

#60 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:07, 09.12.2015

No pewnie ...jesli chodzi ci o przerzucenie w acco skrzyni z 2.4 do 2.0    .Już kilka osób tak jeździ .jest gdzieś temat


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:09, 09.12.2015

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq