XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#541
Napisano 23:23, 07.10.2017
#542
Napisano 00:21, 08.10.2017
pytanie laika, jaki to ma wplyw na żywotność silnika? bo wiadomo w takim wieku to juz najlepsze czasy maja raczej za sobą
#543
Napisano 00:29, 08.10.2017
ehhh, ja nie o tym co kto czuje, już tłumaczę, ja trzymam sie idei że jak cos robić to tak żeby były miarodajne korzyści, pisałem że kreski z hamowni mnie zbytnio nie interesują , dupohamownia też nie, bo wystarczy zmienić charakterystykę reakcji padału przyspieszenia i już większość będzie się wypowiadała w samych ochach i achach jakie to jego auto zrywne, max P wiadomo że ma wpływ na V max, Nm wiadomo na przyspieszenia, mnie nie interesują indywidualne doznania, ja jestem tym który używa szkiełka i oka, ja jestem ciekaw cyfr, czyli realnych pomiarów elastyczności/ przyspieszenia, a co za tym idzie bezpieczeństwa swojego i pasażerów przy na przykład wyprzedzaniu, no bo chyba o to chodzi w tuningu takiego dziadkowozu jakim jest accord (chyba zgodzicie się z twierdzeniem że do sportów samochodowych acco sie nie nadaje i nie zostało do tego stworzone, z resztą chyba nigdy do tego celu nie zostało wykorzystane co już mówi samo za siebie), w samochodzie który waży tyle co acco VII gen 2.4 (typeS albo exe dwie najcięższe wersje) wg mnie 10 czy 20 Nm, albo 20 KM nie gra jakiejś większej roli, to nie civic z "90 lat (VII gen żeby miało pier...cie musiałoby miec min 300 KM i co najmniej 300 Nm, przy 200 KM porusza sie jedynie w miarę sprawnie/ poprawnie), owszem będzie trochę żywsze od serii i z tym nie polemizuję bo to oczywiste,
cytat wypowiedzi kol tarjei86, jakos nie ogarniam cytatów tu na forum:
Skoro moment podskoczyl i pięknie płasko idzie w dużo większym zakresie, wiadomo że już niżej niż seryjnie samochód jedzie lepiej. Będzie zatem realnie zwawszy i szybszy wczesniej, niż to miało miejsce na seryjnym programie ECU.
OK wszystko w porządku, ale jaki jest to rząd różnic i jak to sie przekłada na realne osiągi na ulicy - czy w sprincie 0-100 po modach brata (wykresy 35 strona, wpakowane kilka tys zł) udało się urwać chociaż 1 sekundę? albo 0,5 sekundy w przyspieszaniu 60-100 na czwartym biegu na którym z reguły z takimi prędkościami się jeździ? na takie pytania chciałbym uzyskać odpowiedzi...
crony, takie niewielkie mody nie mają żadnego wpływu na trwałość, nic tu znaczącego chłopaki nie zrobili, nie było modów głowicy/ tłoków ( a tym samym stopnia sprężania/ obciążenia układu korbowo/ tłokowego, ot po prostu niewielkie poprawienie fabryki
Użytkownik rafisz edytował ten post 01:30, 08.10.2017
#544
Napisano 06:56, 08.10.2017
Natomiast do zdecydowanych odczuć szybszej zbiórki do 100km/h i wyżej trzebaby jeszcze dodać modyfikacje skrzyni - przełożenie, krotsze biegi.
I wreszcie kwestia myślę najważniejsza - modyfikacje silników n/a nigdy nie były proste, tanie i tak odczuwalne jak np. W silniku z doładowaniem. W wielu przypadkach jest to więc chęć urwanie kilkunastu koni, sztuka dla własnej satysfakcji , ale przede wszystkim chodzi o poprawę krzywej, czyli elastyczności itp - to czego brakowało w Acco seryjnie.
I owszem - Accord brał udział w wyscigach na torze. Nie pamiętaj teraz serii wyścigów, ale jeździły tam Accordy również. Zarówno VI jak i VII.
#545
Napisano 08:04, 08.10.2017
no właśnie cały czas myslałem żeby nakrecić filmiki elastyczności na serii ale ovczywiscie zapomniałem. I teraz by zrobił bysmy cos konkretnie zrobili. Filmiki z max pedałem gazu gdzieś mam jest duża róznica. Bo nawet z drugiego brata cl9 seria jechalismy i w każdym momencie czy to 4tys rpm czy to 6 odchodziłęm mu bez problemu. A waga mojego auta z tym co bylo w srodku bylo z 300kg róznicy na moją niekorzyść.
ale ile to realnie to trzeba by drugi seryjny acco jak mojpojechac na wage wyrównac i potem testowac
Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:05, 08.10.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#546
Napisano 08:14, 08.10.2017
Bo nawet z drugiego brata cl9 seria jechalismy i w każdym momencie czy to 4tys rpm czy to 6 odchodziłęm mu bez problemu
No nawet tutaj odpowiedziałeś bratu - jak jest
#547
Napisano 09:32, 08.10.2017
#548
Napisano 10:00, 08.10.2017
#549
Napisano 10:00, 08.10.2017
#550
Napisano 10:11, 08.10.2017
Slash to teraz co , głowica? Wczoraj ogarnąłem sondę. I chce skoczyć jeszcze na hamownie zobaczyć te doloty jak wyjdą mój a liczony
Chłopaki napiszcie coś więcej na temat tych liczonych dolotów - na jakie obroty silnika był liczony szczyt momentu?
Też mnie nachodzi na lekkie koło ale nie mam ani kanału ani podnośnika żeby wymienić sam
Pomysł jest dobry, ale dosyć kosztowy (robocizna), jeśli nie ma sie kanały, podnosnika.
No jak zabierać się za lekkie koło, to całkiem sporo roboty - zrzucać wózek itp - a jak zrzucać skrzynie, to można by od razu pomyśleć o krótszym przełożeniu glówym, albo hybrydzie, a jak rozbierać skrzynie to moze od razu LSD.
#551
Napisano 10:22, 08.10.2017
No nawet tutaj odpowiedziałeś bratu - jak jest
hehe, ale to z innym bratem testowali, jest nas trzech z accordami VII gen , ja niestety nie uczestniczyłem "w tych wyścigach" no i stąd moje pytania czy taki tuning o 20 -30 KM i tyle samo Nm to nie jest tylko sztuka dla sztuki w przypadku ciężkiego samochodu typu accord, gdyby wrzucić takie przyrosty do lekkiego civica 4, 5 czy 6 gen z silnikiem 1.6 to urywało by d..pę, a tutaj wydaje mi sie że jest to jedynie odczuwalne, no nic może za dwa tygodnie wpakuje się w Sławka bolid i sam sprawdzę , jeździłem jego samochodem po tych flashach robionych przez kolegę z UA, owszem było coś tam odczuwalne ale wg mnie nie warte tych pieniędzy (chyba 400 zł za to wtedy płacili)
a i jeszcze jedno - do nikogo nie piję, nikogo nie atakuję, Wasze auta, Wasze pieniądze i nic mi do tego, tak po trzech piwach wczoraj mi sie nasunęło to o czym tu napisałem
ja accorda nie tuninguję bo dla mnie to mulasty dziadkowóz który żeby zaczął jeździć musiałby mieć min 300 KM i tyle samo Nm
#552
Napisano 10:35, 08.10.2017
Wiem ze mozna poprawic reakcje przepustnicy i juz subiektywne odczucia beda lepsze. Chcialbym jednak zaznaczyc ze w moich reflashach nikomu zazwyczaj nawet nie dotykam kalibracji przepustnicy Uwazam ze nie ma sensu bo po zmianie map zaplonu itd i tak jest juz lepiej. Realnie. Zmiab dojonuje dopoero na wyrazne zyczenie jak ktos chce miec bardziej dzika charakterystyke Piotrkowi to nawet zlagadzalem ta charakterystyke ze wzgledu na wieksza przepustnice zeby jakos sensownie kontrolowac oddawanie mocy.
Zwykly reflash nonwiadomo toznie moze siasc na aucie i efekt moze byc rozny. Moj jest troche inny bo zrobiony dokladnie i ma mniej niedociagniec niz inne. Juz nie wspomne o pewnych niuansach ktorych nie zdradze a jednak poprawiaja troche wiecej niz taki standard dlatego jest odczucie wiekszego momentubi nienjest to symulowane przepustnica. Aaa no i custom jest custom. Praktycznie z jedno na 10aut sie trafi ze nie musze wprowadzac zadnych poprawek dlatego tez efekty sa odpowiednie
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#553
Napisano 10:49, 08.10.2017
hehe, ale to z innym bratem testowali, jest nas trzech z accordami VII gen , ja niestety nie uczestniczyłem "w tych wyścigach" no i stąd moje pytania czy taki tuning o 20 -30 KM i tyle samo Nm to nie jest tylko sztuka dla sztuki w przypadku ciężkiego samochodu typu accord, gdyby wrzucić takie przyrosty do lekkiego civica 4, 5 czy 6 gen z silnikiem 1.6 to urywało by d..pę, a tutaj wydaje mi sie że jest to jedynie odczuwalne, no nic może za dwa tygodnie wpakuje się w Sławka bolid i sam sprawdzę , jeździłem jego samochodem po tych flashach robionych przez kolegę z UA, owszem było coś tam odczuwalne ale wg mnie nie warte tych pieniędzy (chyba 400 zł za to wtedy płacili)
a i jeszcze jedno - do nikogo nie piję, nikogo nie atakuję, Wasze auta, Wasze pieniądze i nic mi do tego, tak po trzech piwach wczoraj mi sie nasunęło to o czym tu napisałem
ja accorda nie tuninguję bo dla mnie to mulasty dziadkowóz który żeby zaczął jeździć musiałby mieć min 300 KM i tyle samo Nm
Napisze jak to wygląda z mojej perspektywy.
Wg. specyfikacji, którą znalazłem to OEM Tourer Type-S wazy ok 1520kg (są pewne rozbieżności w specyfikacjach, ale korzystałem z http://www.automobil...gon/2006.html),a mój z modyfikacjami wpływającymi na wagę (pełne wygłuszenie, LPG, dojazdówka, troche elektorniki, 2 foteliki dzieciece) to na lekko ponad 1630kg. Owa specyfikacja mówi o przyspieszeniach 0-100 ~ 8.4 sek i 0-200 ~ 47.6s :o
Wg. moich pomiarów - i są one mocno obiektywne (mam nakrecone wideo z kilku takich przyspieszen i z tego policzylem, wiec granica błędu jest spora) - udalo sie urwac z przyspieszenia 0-100 od 0.5 do 1 sekundy, a przyspieszenie 0-200 to okolice 28 sekund. Nie mniej jeśli powyższa specyfikacja ma chociaz troche zwiazku z prawdą, to różnica jest kolosalna.
Ale ale ale....
Pomiary na hamowni, i pomiary przyspieszeń to jest pomiar na WOT (pełne otwarcie przepustnicy), które nijak nie ma się do elastycznosci silnika.
Jestem osobiście przekonany, że wprowadzone przeze mnie modyfikacje (w wiekszosci podone jak u reszty chlopakow) daje bardzo dobry efekt jeśli chodzi o poprawienie elastyczności i krzywych momentu w srednich zakresach obrotowych i co niekoniecznie musi się przekładać na cyferki z hamowni.
#554
Napisano 11:41, 08.10.2017
#555
Napisano 11:48, 08.10.2017
Samo przetoczenie koła, czy krótsze FD, to stosunkowo niski koszt.FairFax lekkie koło to koszt około 300 zł jeśli robimy je z oem kola . Koszt robocizny niestety albo we własnym zakresie jak się ma gdzie . A co do skrzyni to napewno było by mega fajnie + LSD ale to już parę ładnych tyś =) dolot liczył człowiek z civicklub.
Skrzynie z FN2 z oem LSD - z edycji limitowanej, widziałem kiedyś za ok 2500.
Ja nie mam warunków, żeby to zrobić samemu, więc muszę zlecieć - koszt w okolicach 800-1000, więc w moim przypadku jak zrzucać skrzynie to robić coś grubiej, żeby optymalizować koszty robocizny.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych