Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#526 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:38, 03.10.2017

Mody to tajemnica =) u mnie jest kolektor z udo typ R przepustnica j35 dolot oem puszki bez żeberek i kolektor 421 i wydech 2.5 i padająca sonda =)
  • 0

#527 MADMAN

MADMAN
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:32, 03.10.2017

Mody to tajemnica =) u mnie jest kolektor z udo typ R przepustnica j35 dolot oem puszki bez żeberek i kolektor 421 i wydech 2.5 i padająca sonda =)

Ładne wyniki wyszły. Czyli przyczyna poprzedniego wyniku na wykresie byla sonda czy heszcze cos było poprawiane?
  • 0

#528 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:38, 03.10.2017

Poprawiana była mapa cała, więc częściowo pomogło strojenie,a jeszcze wisienka na torcie bedzie nowa sonda :D 


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#529 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:51, 03.10.2017

taaa a ogonkami tej wisienki byly swiece hehe
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#530 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:03, 03.10.2017

No nawet ja musze powiedzieć że ładnie to wygląda i realnie. Jak pracuje przepustnica? Tzn. wykres jest dla maks wciśniętego pedału, co z przejściami, czy jest płynnie, a nie 0 i 1?


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#531 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:20, 03.10.2017

Wlasnie jesli chodzi o nia to wystroilem to tak zeby dalosie lagodnie i liniowo dawkowac moc a nie szarpac 0-1 jakby sie uczylo jezdzic xd ale niech sie chlopakibwypowiedza :D

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#532 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:16, 03.10.2017

to musi sie piotr wypowiedziec na temat przepustnicy. bo moja adaptacji nie przeszla (pewnie jakas zwalona)


odnosnie co mam ja zrobione.
wynik max 220KM i 240Nm
dolot rura liczona przez fawora i stozek niczym nie odgrodzony od ciepłego powietrza.
ssak rsp po wlasnym portingu trąbek.
przepustnica ori bo wieksza nie poszla.
wydech 421 decat w formie tlumika przelotowego wydech 2.5 cala z przejściem na 2x 2 cale.
strojenie Ralfiego
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#533 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 22:18, 03.10.2017

O pierwszą sondę zapewne chodzi... kiedy i jak wychodzi, że coś z nią jest nie tak?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#534 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:31, 03.10.2017

Tak pierwsza . Porostu źle dawkuje paliwo chyba =)
Przepustnice mam ustawioną bardzo fajnie bo na początku to nie mogłem jej ogarnąć bo albo zero albo pełen but =)
  • 0

#535 3869paweł

3869paweł
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 07.10.2017

Cześć koledzy.
Podpowiedzcie proszę czy strojenie na hondacie flashpro da lepszy efekt od tego co mam teraz?
Jak narazie:
reflash, kolektor 421,kat hiflow, wkładka kn oraz uszczelki termo pod kolektorem i przepustnicą. Dodam że reflash był pierwszym modem. Zastanawiam sie czy wydawac kasę na strojenie czy efekt będzie raczej podobny. W planie mam wałki stage 2 ale to za jakiś czas. Pozdrawiam.
  • 0

#536 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:53, 07.10.2017

No według mnie oczywiście że da . Tylko widzę że kolega z Uk a szkoda bo w Pl można wystroic na seryjnym kompie.
Ale trochę mało modow =)
  • 0

#537 3869paweł

3869paweł
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 07.10.2017

W Uk ale jeszcze tylko przez rok 📯
Dodatkowo dogaduje cai z LukasN. Wiem mało modów,przydałby się jakiś rrc kolektor😁 Ogólnie porządny software to podstawa a że była okazja... Bede w Pl pod koniec miesiaca i pomyślałem żeby uśmiechnąć się do kolegi Ralfi200✌
Muszę jeszcze immobilizer ogarnąć w nowym ecu. Zapomniałem dodać że moja Hania to AT
  • 0

#538 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:53, 07.10.2017

Rafał ci ogarnie wszystko napisz do niego . Sam ostatnio robiłem auto i niego
  • 0

#539 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1575 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:35, 07.10.2017

tak czytam i czytam i zastanawiam sie nad jednym, kreski na hamowni wam fajnie wyszły i w ogóle, z bratem (Slasz) też gadałem o jego odczuciach, ale mnie nurtuje jedno - jakie to ma przełożenie na osiągi na drodze, tzn. ile udało się "urwać" w sprincie 0-100 km/h, 0-200, czy inny często wykorzystywany 60-100 na "czwórce", czy 80-120 na piatce w stosunku do serii... tak mi sie nasunęło i zastanawiam sie ile warte są te kreski na rzeczywistej drodze a nie na rolkach, no i czy te 20, 30 KM to nie jest tylko sztuka dla sztuki, o dupohamowni nie gadajmy bo to nie ma sensu, większość ludzi "czuje lepsze przyspieszenie" po zamontowaniu stożka i ponoć lepiej się im jeździ...

taki trochę Niewierny Tomasz jestem  :kox:


Użytkownik rafisz edytował ten post 21:42, 07.10.2017

  • 0

#540 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:10, 07.10.2017

tak czytam i czytam i zastanawiam sie nad jednym, kreski na hamowni wam fajnie wyszły i w ogóle, z bratem (Slasz) też gadałem o jego odczuciach, ale mnie nurtuje jedno - jakie to ma przełożenie na osiągi na drodze, tzn. ile udało się "urwać" w sprincie 0-100 km/h, 0-200, czy inny często wykorzystywany 60-100 na "czwórce", czy 80-120 na piatce w stosunku do serii... tak mi sie nasunęło i zastanawiam sie ile warte są te kreski na rzeczywistej drodze a nie na rolkach, no i czy te 20, 30 KM to nie jest tylko sztuka dla sztuki, o dupohamowni nie gadajmy bo to nie ma sensu, większość ludzi "czuje lepsze przyspieszenie" po zamontowaniu stożka i ponoć lepiej się im jeździ...
taki trochę Niewierny Tomasz jestem :kox:

Chyba niewiele osób z tych, które robiły reflash /strojenie u Ralfa - przejmuje się kreskami. Zresztą - bardziej ogarnięci wiedzą, że nie chodzi o Max moc, czy moment, a o to jak przebiega krzywa. Można z niej dokładnie wyczytać gdzie jest przyrost momentu czy mocy i wyciągnąć wnioski jak to się przeniesie na realna jazdę. Skoro moment podskoczyl i pięknie płasko idzie w dużo większym zakresie, wiadomo że już niżej niż seryjnie samochód jedzie lepiej. Będzie zatem realnie zwawszy i szybszy wczesniej, niż to miało miejsce na seryjnym programie ECU.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq