XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#526
Napisano 15:38, 03.10.2017
#527
Napisano 18:32, 03.10.2017
Ładne wyniki wyszły. Czyli przyczyna poprzedniego wyniku na wykresie byla sonda czy heszcze cos było poprawiane?Mody to tajemnica =) u mnie jest kolektor z udo typ R przepustnica j35 dolot oem puszki bez żeberek i kolektor 421 i wydech 2.5 i padająca sonda =)
#528
Napisano 18:38, 03.10.2017
Poprawiana była mapa cała, więc częściowo pomogło strojenie,a jeszcze wisienka na torcie bedzie nowa sonda
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#529
Napisano 18:51, 03.10.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#530
Napisano 20:03, 03.10.2017
No nawet ja musze powiedzieć że ładnie to wygląda i realnie. Jak pracuje przepustnica? Tzn. wykres jest dla maks wciśniętego pedału, co z przejściami, czy jest płynnie, a nie 0 i 1?
W poszukiwaniu mocy...
#531
Napisano 20:20, 03.10.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#532
Napisano 21:16, 03.10.2017
odnosnie co mam ja zrobione.
wynik max 220KM i 240Nm
dolot rura liczona przez fawora i stozek niczym nie odgrodzony od ciepłego powietrza.
ssak rsp po wlasnym portingu trąbek.
przepustnica ori bo wieksza nie poszla.
wydech 421 decat w formie tlumika przelotowego wydech 2.5 cala z przejściem na 2x 2 cale.
strojenie Ralfiego
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#533
Napisano 22:18, 03.10.2017
O pierwszą sondę zapewne chodzi... kiedy i jak wychodzi, że coś z nią jest nie tak?
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
#534
Napisano 22:31, 03.10.2017
Przepustnice mam ustawioną bardzo fajnie bo na początku to nie mogłem jej ogarnąć bo albo zero albo pełen but =)
#535
Napisano 14:34, 07.10.2017
Podpowiedzcie proszę czy strojenie na hondacie flashpro da lepszy efekt od tego co mam teraz?
Jak narazie:
reflash, kolektor 421,kat hiflow, wkładka kn oraz uszczelki termo pod kolektorem i przepustnicą. Dodam że reflash był pierwszym modem. Zastanawiam sie czy wydawac kasę na strojenie czy efekt będzie raczej podobny. W planie mam wałki stage 2 ale to za jakiś czas. Pozdrawiam.
#536
Napisano 14:53, 07.10.2017
Ale trochę mało modow =)
#537
Napisano 16:51, 07.10.2017
Dodatkowo dogaduje cai z LukasN. Wiem mało modów,przydałby się jakiś rrc kolektor😁 Ogólnie porządny software to podstawa a że była okazja... Bede w Pl pod koniec miesiaca i pomyślałem żeby uśmiechnąć się do kolegi Ralfi200✌
Muszę jeszcze immobilizer ogarnąć w nowym ecu. Zapomniałem dodać że moja Hania to AT
#538
Napisano 20:53, 07.10.2017
#539
Napisano 21:35, 07.10.2017
tak czytam i czytam i zastanawiam sie nad jednym, kreski na hamowni wam fajnie wyszły i w ogóle, z bratem (Slasz) też gadałem o jego odczuciach, ale mnie nurtuje jedno - jakie to ma przełożenie na osiągi na drodze, tzn. ile udało się "urwać" w sprincie 0-100 km/h, 0-200, czy inny często wykorzystywany 60-100 na "czwórce", czy 80-120 na piatce w stosunku do serii... tak mi sie nasunęło i zastanawiam sie ile warte są te kreski na rzeczywistej drodze a nie na rolkach, no i czy te 20, 30 KM to nie jest tylko sztuka dla sztuki, o dupohamowni nie gadajmy bo to nie ma sensu, większość ludzi "czuje lepsze przyspieszenie" po zamontowaniu stożka i ponoć lepiej się im jeździ...
taki trochę Niewierny Tomasz jestem
Użytkownik rafisz edytował ten post 21:42, 07.10.2017
#540
Napisano 23:10, 07.10.2017
Chyba niewiele osób z tych, które robiły reflash /strojenie u Ralfa - przejmuje się kreskami. Zresztą - bardziej ogarnięci wiedzą, że nie chodzi o Max moc, czy moment, a o to jak przebiega krzywa. Można z niej dokładnie wyczytać gdzie jest przyrost momentu czy mocy i wyciągnąć wnioski jak to się przeniesie na realna jazdę. Skoro moment podskoczyl i pięknie płasko idzie w dużo większym zakresie, wiadomo że już niżej niż seryjnie samochód jedzie lepiej. Będzie zatem realnie zwawszy i szybszy wczesniej, niż to miało miejsce na seryjnym programie ECU.tak czytam i czytam i zastanawiam sie nad jednym, kreski na hamowni wam fajnie wyszły i w ogóle, z bratem (Slasz) też gadałem o jego odczuciach, ale mnie nurtuje jedno - jakie to ma przełożenie na osiągi na drodze, tzn. ile udało się "urwać" w sprincie 0-100 km/h, 0-200, czy inny często wykorzystywany 60-100 na "czwórce", czy 80-120 na piatce w stosunku do serii... tak mi sie nasunęło i zastanawiam sie ile warte są te kreski na rzeczywistej drodze a nie na rolkach, no i czy te 20, 30 KM to nie jest tylko sztuka dla sztuki, o dupohamowni nie gadajmy bo to nie ma sensu, większość ludzi "czuje lepsze przyspieszenie" po zamontowaniu stożka i ponoć lepiej się im jeździ...
taki trochę Niewierny Tomasz jestem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych