Możesz jeszcze zrobić reflash ecu daje odczuwalną różnice na plus
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 16:09, 06.05.2015
#32
Napisano 08:35, 08.05.2015
Toda to koszt około 6 tys PLM 2tys... Po kolektorze i reflashu auta ze 190 kucy hamowane sa na około 230 km/ 250-260 Nm i już więcej bez modów z ego silnika nie wyciągnie się ..... Stan silnika też ma znaczenie ..
#33
Napisano 08:43, 08.05.2015
a co można wymodzić w acco viii 2.0 (polift jeśli robi różnice) by zwiększyć moment obrotowy ?
po przesiadce z turbodiesla mam wrażenie że moja honda to dziadkowóz...
moja była czarnula: http://www.accordklu...8-czarna-bestia
#34
Napisano 10:57, 08.05.2015
Zmień na K24. Przyzwyczaiłeś się, że turbo Ci ciągnie od samego dołu, więc teraz dupa. Do R-serii raczej znikoma liczba modów jest.
Do zobaczenia na trasie.
#35
Napisano 09:13, 11.05.2015
Też mam pytanko związane z tematem.
Jaką kwotę należy szykować na założenie turbo ew. kompresora do K24? Chodzi o jakiegoś softa.
#36
Napisano 17:21, 15.05.2015
Jak masz hondę to elektronikę zakładasz hondy.... ecu 700$ flashpro 700$ ... lub ecu mater około 2500 zł, + cena wystrojenia do tego..... kompresor cena około 10 tys zł jakieś chłodzenie powietrza itd to koszt w przypadku kompresora 16-20 tys.. turbo może wyjdzie troszeczkę taniej lub podobnie...
#37
Napisano 13:36, 18.05.2015
Jęśli chodzi o mody K24A3 to najszybciej i najtaniej zrobić:
*Reflash - Littlebo, A1 u nas na forum oferują takowy tanio i feedback jest pozytywny. Koszt - zmieścisz się w 1000zł. Przyrost 10-12km i 10N. O wiele więcej nie wyciśniesz z Hondaty a wydasz o wiele więcej. Relacja cena a jakość jest solidna. Wielu jeździ na zmienionym ECU i nie zauważyłem skarg o uszkodzeniach silnika.
*Kolektor 4-2-1 - OEM jest 4-1, więc 4-2-1 może dać przyrost mocy w granicach 15-20KM w zależności od kondycji silnika i setupu. Koszt jest różny. Można kupić tani, który daje dobre przyrosty jak Weapon-R, ale kolektor ten nie ma opini trwałego. Użytkownicy skarżą się że pęka, ale są tacy co są zadowoleni. Koszt to 1700-1800$ plus shipment z USA. Generalnie polecane są Tody, ale jak już ktoś tu wspominał wydasz na to o wiele więcej (ok 6000zł), ale jest to jakaś gwarancja solidności. Kolektor może być w dwóch opcjach. Z testpipem (decat) lub z katalizatorem. Usunięcie katalizatora daje większy flow spalin, ale kontroli emisji spalin już nie przejdziesz
*CAI / wkładka sportowa i usunięcie rezonatora - nie doda to więcej mocy (może na papierze) to raczej efekt placebo, ale reakcja na gaz trochę się poprawi i silnik będzie brzmiał agresywniej. Wielu twierdzi, że auto lepiej ciągnie od dołu po takim modzie. Koszt kompletnego CAI ok 1000zł, wkładka ok 200zł - 300zł, rezonator to chwilka roboty na kanale.
*Light flywheel - można odchudzić koło OEM w tokarni, ale zalecane jest kupno sportowego typu F1 racing lub Fidanza, Exedy. Koszt ok 400-1700zł. Silnik będzie wkręcać się szybciej na obroty, więc polepszy się przyspieszenie. Kosztem tego pogorszyć się może komfort jazdy w mieście w korkach, gdyż auto będzie całkowicie inaczej wytracało prędkość na biegu niż OEM.
*Wyłączenie podgrzewania przepustnicy - wyłączenie grzałki na przepustnicy spowoduję to, że przepływające powietrze nie będzie się nagrzewać, więc ciepły silnik będzie mniej podatny na straty mocy przy nominalnej temperaturze. Koszt - żaden, można to zrobić z poziomu maski. Przyrost mocy niewielki, ale jakiś jest.
*Uszczelka termoizolująca na kolektorze ssącym - kolektor nie będzie się tak nagrzewać od silnika, więc powietrze podobnie jak przy punkcie wyżej będzie zasysać chłodniejsze powietrze. Koszt - 100-300zł. Przyrost mocy znowu nie wielki, ale i koszt mały.
Jeśli zsumujesz wszystkie powyższe modyfikacje to przyrost mocy, momentu i odczucia z jazdu są mocno odczuwalne. K24A3 to mocne jednostki podatne na modyfikacje osprzętu, więc można uzyskać +30KM bez grzebania w samym silniku. Znajdziesz ludzi na forum, którzy uturbiali swoje jednostki na ponad 280KM, ale za ich modyfikacje można kupić drugiego accorda . Można również pobawić się w cały układ wydechowy, większą przepustnice, ale to już niech się pochwalą użytkownicy z tymi modami. Może ktoś jeszcze coś doda do mojego zestawienia.
Użytkownik ogon56 edytował ten post 06:34, 19.05.2015
#38
Napisano 15:29, 28.06.2015
a że tak zapytam co do głowicy z K20 trzeba pewnie po tym robić strojenie hondata lub czymś innym?
#39
Napisano 18:39, 28.06.2015
tak, trzeba albo hondate albo det3 albo EMU albo coś podobnego. Nie zbadałem tematu do końca ale do tego trzeba jeszcze zaślepiać któryś z kanałów olejowych, pompa oleju zdaje się też wtedy wpada z K20A2.
A ktoś zastanawiał się czy tłoki z CU2 + Głowica z K20A2 mają sens bytu czy albo jedno albo drugie?
#40
Napisano 06:43, 29.06.2015
a że tak zapytam co do głowicy z K20 trzeba pewnie po tym robić strojenie hondata lub czymś innym?
jak założysz koło VTC 50 stopni to trzeba mapę na vtech-u ostawić ..
A ktoś zastanawiał się czy tłoki z CU2 + Głowica z K20A2 mają sens bytu czy albo jedno albo drugie?
Ma napisz do kamilsabala...Jeździłem i odczucia piękne .. tylko źle zrobił bi nie hamował po każdym modzie ... i jak pojechał na hamownie wyszło strasznie mało ... .
#42
Napisano 21:12, 08.07.2015
Przebije 230KM?
Aha jaką średnice ma oem przepustnica?
Użytkownik przemkowal edytował ten post 22:28, 08.07.2015
Ps. A regulamin czytałeś??
#43
Napisano 16:25, 09.07.2015
OEM ma 60mm jak dobrze pamiętam, założenie 65mm np z Acury nie da nic poza lepszą reakcja na gaz, tak jak koło zamachowe: lżejsze mocy nie podniesie po prostu zmieni charakter pracy silnika.
M RX 898: nikt z forum chyba nie stroił samochodu po tak niedużych modach.
Ja noszę się z takim zamiarem tyle że chcę to zrobić nie na EMU ale na det3.
#44
Napisano 11:46, 12.07.2015
nikt z forum chyba nie stroił samochodu po tak niedużych modach.
czyli co rozumiesz pod pojęciem grube mody
Przeglądnałem forum i poza chyba jendym turbem innych modów tutaj nie znajduję...
#45
Napisano 19:01, 12.07.2015
Trzeba szukać ..jest parę
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:05, 12.07.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych