Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

Najlepsza odpowiedź MADMAN , 12:08, 08.10.2017

Co do zamachu polecam Otoczaka z allegro chociażby koszt 80zł z tego co pamietam. Ściąga z seryjnego 8,2kg na 4,8kg. Moge polecić gościa z czystym sumieniem. Na jego usługach praktycznie w każdym swoim aucie latalem i zero negatywnych odczuć. Pół civicklubu też pewnie lata na tych kołach bo swego czasu Otoczak był bardzo popularną tanią alternatywą dla drogiej Fidanzy itp. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
749 odpowiedzi w tym temacie

#31 Łukasz84

Łukasz84
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.7
  • Wersja:S4
  • KM:265
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 06.05.2015

Możesz jeszcze zrobić reflash ecu daje odczuwalną różnice na plus


  • 0

#32 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:35, 08.05.2015

Toda to koszt około 6 tys   PLM 2tys... Po kolektorze i reflashu auta ze 190 kucy  hamowane sa na około 230 km/ 250-260 Nm i już więcej bez modów z ego silnika nie wyciągnie się ..... Stan silnika też ma znaczenie ..


  • 0

#33 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:43, 08.05.2015

a co można wymodzić w acco viii 2.0 (polift jeśli robi różnice) by zwiększyć moment obrotowy ?

po przesiadce z turbodiesla mam wrażenie że moja honda to dziadkowóz... 


  • 0

#34 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:57, 08.05.2015

Zmień na K24. Przyzwyczaiłeś się, że turbo Ci ciągnie od samego dołu, więc teraz dupa. Do R-serii raczej znikoma liczba modów jest.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#35 Gajos90

Gajos90
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive/TypeS
  • KM:2XX
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 11.05.2015

Też mam pytanko związane z tematem.
Jaką kwotę należy szykować na założenie turbo ew. kompresora do K24? Chodzi o jakiegoś softa.


  • 0

#36 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:21, 15.05.2015

Jak masz hondę to elektronikę zakładasz hondy.... ecu 700$ flashpro 700$ ... lub ecu mater około 2500 zł, + cena wystrojenia do tego..... kompresor cena około 10 tys zł   jakieś chłodzenie powietrza itd to koszt  w przypadku  kompresora 16-20 tys.. turbo może wyjdzie troszeczkę taniej lub podobnie...


  • 0

#37 ogon56

ogon56
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:22X
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:36, 18.05.2015

Jęśli chodzi o mody K24A3 to najszybciej i najtaniej zrobić:

 

*Reflash - Littlebo, A1 u nas na forum oferują takowy tanio i feedback jest pozytywny. Koszt - zmieścisz się w 1000zł. Przyrost 10-12km i 10N. O wiele więcej nie wyciśniesz z Hondaty a wydasz o wiele więcej. Relacja cena a jakość jest solidna. Wielu jeździ na zmienionym ECU i nie zauważyłem skarg o uszkodzeniach silnika. 

 

*Kolektor 4-2-1 - OEM jest 4-1, więc 4-2-1 może dać przyrost mocy w granicach 15-20KM w zależności od kondycji silnika i setupu. Koszt jest różny. Można kupić tani, który daje dobre przyrosty jak Weapon-R, ale kolektor ten nie ma opini trwałego. Użytkownicy skarżą się że pęka, ale są tacy co są zadowoleni. Koszt to 1700-1800$ plus shipment z USA. Generalnie polecane są Tody, ale jak już ktoś tu wspominał wydasz na to o wiele więcej (ok 6000zł), ale jest to jakaś gwarancja solidności. Kolektor może być w dwóch opcjach. Z testpipem (decat) lub z katalizatorem. Usunięcie katalizatora daje większy flow spalin, ale kontroli emisji spalin już nie przejdziesz

 

*CAI / wkładka sportowa i usunięcie rezonatora - nie doda to więcej mocy (może na papierze) to raczej efekt placebo, ale reakcja na gaz trochę się poprawi i silnik będzie brzmiał agresywniej. Wielu twierdzi, że auto lepiej ciągnie od dołu po takim modzie. Koszt kompletnego CAI ok 1000zł, wkładka ok 200zł - 300zł, rezonator to chwilka roboty na kanale. 

 

*Light flywheel - można odchudzić koło OEM w tokarni, ale zalecane jest kupno sportowego typu F1 racing lub Fidanza, Exedy. Koszt ok 400-1700zł. Silnik będzie wkręcać się szybciej na obroty, więc polepszy się przyspieszenie. Kosztem tego pogorszyć się może komfort jazdy w mieście w korkach, gdyż auto będzie całkowicie inaczej wytracało prędkość na biegu niż OEM. 

 

*Wyłączenie podgrzewania przepustnicy - wyłączenie grzałki na przepustnicy spowoduję to, że przepływające powietrze nie będzie się nagrzewać, więc ciepły silnik będzie mniej podatny na straty mocy przy nominalnej temperaturze. Koszt - żaden, można to zrobić z poziomu maski. Przyrost mocy niewielki, ale jakiś jest.

 

*Uszczelka termoizolująca na kolektorze ssącym - kolektor nie będzie się tak nagrzewać od silnika, więc powietrze podobnie jak przy punkcie wyżej będzie zasysać chłodniejsze powietrze. Koszt - 100-300zł. Przyrost mocy znowu nie wielki, ale i koszt mały.

 

 

Jeśli zsumujesz wszystkie powyższe modyfikacje to przyrost mocy, momentu i odczucia z jazdu są mocno odczuwalne. K24A3 to mocne jednostki podatne na modyfikacje osprzętu, więc można uzyskać +30KM bez grzebania w samym silniku. Znajdziesz ludzi na forum, którzy uturbiali swoje jednostki na ponad 280KM, ale za ich modyfikacje można kupić drugiego accorda :). Można również pobawić się w cały układ wydechowy, większą przepustnice,  ale to już niech się pochwalą użytkownicy z tymi modami. Może ktoś jeszcze coś doda do mojego zestawienia.


Użytkownik ogon56 edytował ten post 06:34, 19.05.2015

  • 0

#38 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:29, 28.06.2015

a że tak zapytam co do głowicy z K20 trzeba pewnie po tym robić strojenie hondata lub czymś innym?


  • 0

#39 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:39, 28.06.2015

tak, trzeba albo hondate albo det3 albo EMU albo coś podobnego. Nie zbadałem tematu do końca ale do tego trzeba jeszcze zaślepiać któryś z kanałów olejowych, pompa oleju zdaje się też wtedy wpada z K20A2.
A ktoś zastanawiał się czy tłoki z CU2 + Głowica z K20A2 mają sens bytu czy albo jedno albo drugie?


  • 0

#40 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 06:43, 29.06.2015

a że tak zapytam co do głowicy z K20 trzeba pewnie po tym robić strojenie hondata lub czymś innym?

 
jak założysz koło VTC 50 stopni to trzeba  mapę na vtech-u ostawić ..

 

A ktoś zastanawiał się czy tłoki z CU2 + Głowica z K20A2 mają sens bytu czy albo jedno albo drugie?

Ma napisz do kamilsabala...Jeździłem i odczucia  piękne .. tylko źle zrobił bi nie hamował po każdym modzie ... i jak pojechał na hamownie wyszło strasznie mało ... .


  • 0

#41 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:10, 01.07.2015

ale doprężenie tłokami chyba jest zdecydowanie tańsze ;)


  • 0

#42 M RX 898

M RX 898
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:K24
  • Wersja:Mazda RX8
  • KM:230+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 08.07.2015

w takim razie ile mogę ugrać w NA dając: EMU, długi dolot cai, lekkie koło, większa przepustnica, custom kolektor in i kolektor out (prawdopodobnie 4-2-1), opcjonalnie mocniejsze wtryski.
Przebije 230KM?
Aha jaką średnice ma oem przepustnica?

Użytkownik przemkowal edytował ten post 22:28, 08.07.2015
Ps. A regulamin czytałeś??

  • 0

#43 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:25, 09.07.2015

OEM ma 60mm jak dobrze pamiętam, założenie 65mm np z Acury nie da nic poza lepszą reakcja na gaz, tak jak koło zamachowe: lżejsze mocy nie podniesie po prostu zmieni charakter pracy silnika.

M RX 898: nikt z forum chyba nie stroił samochodu po tak niedużych modach.

Ja noszę się z takim zamiarem tyle że chcę to zrobić nie na EMU ale na det3.


  • 0

#44 M RX 898

M RX 898
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:K24
  • Wersja:Mazda RX8
  • KM:230+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 12.07.2015

nikt z forum chyba nie stroił samochodu po tak niedużych modach.

czyli co rozumiesz pod pojęciem grube mody ;)

Przeglądnałem forum i poza chyba jendym turbem innych modów tutaj nie znajduję...


  • 0

#45 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:01, 12.07.2015

Grube mody na NA to był albo jest na forum 300KM z grubym hakiem
Trzeba szukać ..jest parę

Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:05, 12.07.2015

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq