Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#286 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 19.06.2017

Grafix z VIII trochę wycisnął http://grafixautozin...ner-full-remap/ więc wydaje mi się, że potencjał jest.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#287 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:06, 19.06.2017

190/218? Ale zduszone w serii to K24. Widzę że coraz trudniej grzebać [H] N/A. Oby plotki o K20T w nowym acco okazały się prawdziwe.
  • 0

#288 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:14, 19.06.2017

Ale VIII nie mają 190KM tylko 201KM w serii...


  • 0

#289 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 19.06.2017

Ale VIII nie mają 190KM tylko 201KM w serii...

Na papierze owszem, a w praktyce różnie bywa.
Grafix robi pro robotę, i tu masz pomiar przed i po strojeniu i nie patrz specjalnie na wynik końcowy(jako cyferki), ale na różnice (przyrost) i przebieg krzywych.
Jeśli chodzi Ci tylko o cyferki, to pewnie znajdzie się dobry magik z hamownią co Ci na papierze z serii i 500KM wydrukuje.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#290 massivelbn

massivelbn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:LX-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 20.06.2017

k24z3 w VIII usdm ma 190KM, podejrzewam że niczym się nie różni od europejskich
  • 0

#291 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 22.06.2017

Panowanie myślę nad założeniem pompy od K20. Znalazłem na jarusnet coś takiego http://jarusnet.pl/oem-balans-cut będzie pasowało do k24? Czy lepiej jednak z K20A2?

Z tego co wiem głowica k20z4 pasuje p&p także może i pompa by spasowała:)

Użytkownik jahrasta edytował ten post 08:59, 22.06.2017

  • 0

#292 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:26, 22.06.2017

Zapytaj może na Civic klub lub użytkownika owsikk
  • 0

#293 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:02, 22.06.2017

jahrasta jak pamiętam któraś rzecz jest inna, spisywalem kiedyś to sobie po stronie http://japancars.ru/...e=catalog/honda

Tu masz opis co prawda w k24a2 ale tak samo się to ma do k24a3,
Są tu zdjęcia gdzie trzeba pompę podciąć.
https://honda-tech.c...thread-3006754/

Rsx Type S oil pump------------------------------- P# 15100-PRB-A01
* Rsx Type S oil chain------------------------------- P# 13441-PCX-004
* Rsx Type S baffle plate----------------------------P# 11221-PNC-000
* Rsx Type S oil chain tensioner--------------------P# 13450-RAA-A02
* Rsx Type S oil chain guide------------------------P# 13460-PNC-004
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#294 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 22.06.2017

dzięki prze śledzę wieczorkiem:) jak to w końcu jest z tą nasza pompa oleju jedni piszą żeby nie zmieniać drudzy żeby zmieniać i sam zgłupiałem, jeżdżę szybko i lubię dźwięk odcinki także dosyć często wchodzi czerwone pole (trafiają się też długie trasy):D po reflashu według obrotomierza kręci się jakoś 7600-7800 rpm. reflash robiony u Remiego czyli od litteboy. W tym roku chce wałek ssący zmienić i wystroić u Ralfiego... na przyszły rok myślę o kompresorze i dopreżeniu tłokami z k24z3(chyba że będę miał więcej czasu to i w tym roku), opłaca się przy takiej konfiguracji zmieniać pompę czy nie?

Użytkownik jahrasta edytował ten post 12:09, 22.06.2017

  • 0

#295 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:24, 22.06.2017

Pompa oleju ma jakieś przełożenie i jeśli masz 7 tys to nasza pompa ma 13 tys i pieni olej i jest dupa. Z tego co pamiętam i ma wałki które też coś tam mocy niby zabieraj . Info z forum=)
  • 0

#296 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 22.06.2017

ma przełożenie 2:1 czyli jak masz 7 000 RPM to pompa ma 14 000, z tego co napisałeś to nawet w serii by się pienił bo z tego co pamiętam kręci się do 7 200 mogę się oczywiście mylic.... piszę z głowy bo jeszcze w robocie jestem. Chciałbym wiedzieć jak to faktycznie w praktyce wygląda bo w teorii już dawno bym miał piec do wymiany
  • 0

#297 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:31, 22.06.2017

Mówię napisze do kolegi owsiakk albo owsikk. On dosyć dużo wie i wiem że też swego czasu miał kompletna pompę do sprzedania
  • 0

#298 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 22.06.2017

http://www.k20a.org/...cs/89339?page=1
Na przykładzie k24a2 a to ta sama pompa numerami co w k24a3, są tacy co twierdzą że max 7.500 a inni kręcą do 8000rpm i ponad na seryjnej.
Jeśli chcesz ugrać każdy KM/NM to warto założyć pompę.
K24 nie trzeba wysoko kręcić, zależy też od osprzęt jaki kolektor ssący wydech itp. Bo może okazać się że przy strojeniu, kręcenie powyżej 7500rpm nie daje przyrostów...
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#299 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 27.06.2017

zgadza się zależy jaki osprzęt jest założony, czeka u mnie portowany RSP od Civic UFO także raczej w dole bedę szukał mocy ale w przypadku jak mi się coś odmieni pompa sie przyda :)

 

Korzystając dzisiaj z wolnego popołudnia pierwszego od nie pamiętam kiedy postanowiłem zagłębić się w temat pomp.

 

Pompę z K20 trzeba lekko podcinać, można też kupić już zmodyfikowaną w sumie z całym KIT-em pod k24. 

 

Oryg K20 (Civic/RSX) 

 

781d0747508eb348med.jpg

 

Zmodyfikowana K20

 

3425f51058933909med.jpg

 

Natomiast aby pompa była P&P należy kupić z Civica FD2 która wygląda tak:

 

e20264fa27c5d73emed.jpg

 

Części które potrzebujemy to:

 

15100-rrc-003 pump assy., oil

13441-pcx-004 chain (64l) 

13460-pnc-004 guide, oil pump chain 

11221-pnc-000 plate, baffle

 

i prawdopobnie potrzeba jeszcze bagnet z FD2, napisałem do kolegi owsik aby potwierdził te info bo tak jak Piotrek wyżej pisał gościu ma pojęcie :) 


  • 0

#300 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:39, 29.06.2017

Apropo dziisaj zamówiłem :D
:diabelgrin: :diabelgrin: :diabelgrin: :diabelgrin: :diabelgrin: :diabelgrin: :diabelgrin:


Coś wiadomo już odnośnie VIII ? :-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq