XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#286
Napisano 19:25, 19.06.2017
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
#287
Napisano 20:06, 19.06.2017
#289
Napisano 20:27, 19.06.2017
Na papierze owszem, a w praktyce różnie bywa.Ale VIII nie mają 190KM tylko 201KM w serii...
Grafix robi pro robotę, i tu masz pomiar przed i po strojeniu i nie patrz specjalnie na wynik końcowy(jako cyferki), ale na różnice (przyrost) i przebieg krzywych.
Jeśli chodzi Ci tylko o cyferki, to pewnie znajdzie się dobry magik z hamownią co Ci na papierze z serii i 500KM wydrukuje.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
#290
Napisano 14:13, 20.06.2017
#291
Napisano 08:55, 22.06.2017
Z tego co wiem głowica k20z4 pasuje p&p także może i pompa by spasowała:)
Użytkownik jahrasta edytował ten post 08:59, 22.06.2017
#292
Napisano 09:26, 22.06.2017
#293
Napisano 10:02, 22.06.2017
Tu masz opis co prawda w k24a2 ale tak samo się to ma do k24a3,
Są tu zdjęcia gdzie trzeba pompę podciąć.
https://honda-tech.c...thread-3006754/
Rsx Type S oil pump------------------------------- P# 15100-PRB-A01
* Rsx Type S oil chain------------------------------- P# 13441-PCX-004
* Rsx Type S baffle plate----------------------------P# 11221-PNC-000
* Rsx Type S oil chain tensioner--------------------P# 13450-RAA-A02
* Rsx Type S oil chain guide------------------------P# 13460-PNC-004
#294
Napisano 12:08, 22.06.2017
Użytkownik jahrasta edytował ten post 12:09, 22.06.2017
#295
Napisano 13:24, 22.06.2017
#296
Napisano 16:01, 22.06.2017
#297
Napisano 16:31, 22.06.2017
#298
Napisano 19:24, 22.06.2017
Na przykładzie k24a2 a to ta sama pompa numerami co w k24a3, są tacy co twierdzą że max 7.500 a inni kręcą do 8000rpm i ponad na seryjnej.
Jeśli chcesz ugrać każdy KM/NM to warto założyć pompę.
K24 nie trzeba wysoko kręcić, zależy też od osprzęt jaki kolektor ssący wydech itp. Bo może okazać się że przy strojeniu, kręcenie powyżej 7500rpm nie daje przyrostów...
#299
Napisano 20:04, 27.06.2017
zgadza się zależy jaki osprzęt jest założony, czeka u mnie portowany RSP od Civic UFO także raczej w dole bedę szukał mocy ale w przypadku jak mi się coś odmieni pompa sie przyda
Korzystając dzisiaj z wolnego popołudnia pierwszego od nie pamiętam kiedy postanowiłem zagłębić się w temat pomp.
Pompę z K20 trzeba lekko podcinać, można też kupić już zmodyfikowaną w sumie z całym KIT-em pod k24.
Oryg K20 (Civic/RSX)
Zmodyfikowana K20
Natomiast aby pompa była P&P należy kupić z Civica FD2 która wygląda tak:
Części które potrzebujemy to:
15100-rrc-003 pump assy., oil
13441-pcx-004 chain (64l)
13460-pnc-004 guide, oil pump chain
11221-pnc-000 plate, baffle
i prawdopobnie potrzeba jeszcze bagnet z FD2, napisałem do kolegi owsik aby potwierdził te info bo tak jak Piotrek wyżej pisał gościu ma pojęcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych