Skocz do zawartości


all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
348 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:33, 09.08.2009

witam wszystkich. jestem szczesliwym posiadaczem accorda type-s , od jakiegos czasu zastanawiam sie na podniesieniem mocy i momentu do granicy wersji euro r czyli 220 kM, jakie modyfikacje pozwolilyby mi to osiagnac? firmy typu v-tech proponuja przyrost 16 kM poprzez zmiane oprogramowania za 2000 pln. czy da sie wycziagnac wiecej poprze tunning ecu? a i znalazlem jedno cudo na angielskiej stronce tuningowej

http://www.sinspeed....oduct_info.html

z opisu wynika ze caly bajer polego na oszukaniu ecu i podaniu mu innej temperatury powietrza od rzeczywistej, twierdza ze to daje nawet 25 kM, jezeli to prawda to za ta kase nie ma sie co zastanawiac !
prosze o jakies wskaziwki i opinie
pozdrawiam.



#2 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:22, 09.08.2009

Cos jak powerbox do diesla, crap, shit, nie warte uwagi. Oszukiwanie silnika falszywymi parametrami to durnota. Jedyne rozsadne wyjscie to dedykowana nowa mapa w dobrej firmie tuningowej. Ponadto wymiana dolotu + wydechu i powinienes ugrac te 220 ;-)

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3578 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:22, 09.08.2009

z opisu wynika ze caly bajer polego na oszukaniu ecu i podaniu mu innej temperatury powietrza od rzeczywistej, twierdza ze to daje nawet 25 kM, jezeli to prawda to za ta kase nie ma sie co zastanawiac !

Nie ma co nawet się zastanawiać, tyko olać ciepłym moczem. Zrobię to samo za pomocą rezystora o wartości 10gr. To jest poprostu zalewanie silnika benzyną. Zapłacisz za ten tuning podwójnie, jak katalizator będziesz musiał wymienić.

Lepiej sprężarkę od jackson racing i będzie zabawa.

Do zobaczenia na trasie.


#4 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 09.08.2009

Lepiej sprężarkę od jackson racing i będzie zabawa.


To juz powazna kwota, poza tym ile K24 wytrzyma bez zakucia?

#5 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1743 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:16, 09.08.2009

Może na słabym doładowaniu da radę i mocy w okolicach 240-260 KM :roll:
Takie moce ma bez żadnych przeróbek ma wytrzymać motor z coupety 3.0 V6 na zestawie Comptech`a.

#6 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:29, 09.08.2009

nie drażnij Trojan bo do mojej budy ten silnik nie podpasuje :-D

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:38, 09.08.2009

od jakiegos czasu zastanawiam sie na podniesieniem mocy i momentu do granicy wersji euro r czyli 220 kM


zobacz ofertę na remap u E-P
do tego dolot.
Jeśli chcesz więcej to niestety ceny są bardzo wysokie przy N/A (np. kupno głowicy od K20A z CTR).

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:40, 09.08.2009

a jaki dolot bylby najlepszy do mojego k24?

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 5129 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:44, 09.08.2009

przemekklys, przejrzyj sobie ten watek http://www.accordklu...opic.php?t=1383
oraz ten http://www.accordklu...opic.php?t=1304

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:44, 09.08.2009

a jaki dolot bylby najlepszy do mojego k24?


poszukaj coś dedykowanego do Acury TSX - to to samo auto, będzie pasować, a wybór jest spory. Na tej stronie do której podałem Ci link (E-P) jest gdzieś w historii modyfikacja takiego accorda - zobacz co oni tam zamontowali.

#11 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 5129 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:52, 09.08.2009

Na tej stronie do której podałem Ci link (E-P) jest gdzieś w historii modyfikacja takiego accorda - zobacz co oni tam zamontowali.


Z tego ci mi wiadomo, to jest wlasnie auto z drugiego linka, ktory podalem

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:01, 09.08.2009

dziekuje :mrgreen:

#13 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 773 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:51, 09.08.2009

A ja podziele sie z Wami pewna refleksja na temat tej całej walki o wiekszą moc silnika. Ludzie zawsze staraja się zeby mieć więcej koni, mieć mocniejszy silnik, ciekawszy wykres z hamowni. Tylko zaczynając zabawy z podnoszeniem mocy macie na tyle ogarnięte fury żeby "grać dalej"? Ogarnięte - mam tu na myśli umiejętność wykorzystania mocy, która mamy obecnie pod maską. Część wypadków ( nie podam ile % ale nie jest to mały % ) bierze sie własnie z braku umiejetności zawładnięcia nad tym co obecnie mamy pod maską.
Nalezy pamietac że przy zwiekszaniu mocy auto zaczyna inacze sie zachowywać, inaczej reagować na depnięcie gazu i trzeba sie uczyc auta od nowa ( nie mówie tu o przyroście np: 5 KM tylko o wartościach rzędu 30-40 i wiecej KM ). Wiec zaczynajac wymyślanie ile to ja bym chciał miec koni pod maską nauczmy sie tego co mamy zeby móc przejść na nastepny poziom i żeby to nasze podnoszenie mocy mogłobyć dla nas bezpieczne i zebyśmy w przyszłości umieli z tego korzystac bo tuningowanie tylko po to zeby komus sie pochwalić ze mam tyle i tyle KM, moim zdaniem, mija się z celem.

Musisz pamietac ze silniki sa ustawiane najbardziej optymalnie pomiedzy mocą a ekonomia ale maja tez pewna rezerwę, do której to mozna podciagac moc np: elektronicznie na seryjnych gratach. V-Tech oferuje Ci 16KM? Widocznie to jest wartóśc przy któej nie trzeba isc o krok dalej czyli zaczynać wymieniac dolot, układ wydechowy, wydajniejsze wtryski, pompy paliwa itd. Pamietaj tez że przy powazniejszych modach, jedna zmiana wymusza nastepną.

Szyderca, rozrabiaka :D


#14 ToMala

ToMala
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive Lea
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:21, 09.08.2009

kupno głowicy od K20A z CTR


:ok było już o tym, to chyba najlepszy sposób, a do tego wciąż [H] OEM ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:37, 10.08.2009

A ja podziele sie z Wami pewna refleksja na temat tej całej walki o wiekszą moc silnika. Ludzie zawsze staraja się zeby mieć więcej koni, mieć mocniejszy silnik, ciekawszy wykres z hamowni. Tylko zaczynając zabawy z podnoszeniem mocy macie na tyle ogarnięte fury żeby "grać dalej"? Ogarnięte - mam tu na myśli umiejętność wykorzystania mocy, która mamy obecnie pod maską. Część wypadków ( nie podam ile % ale nie jest to mały % ) bierze sie własnie z braku umiejetności zawładnięcia nad tym co obecnie mamy pod maską.
Nalezy pamietac że przy zwiekszaniu mocy auto zaczyna inacze sie zachowywać, inaczej reagować na depnięcie gazu i trzeba sie uczyc auta od nowa ( nie mówie tu o przyroście np: 5 KM tylko o wartościach rzędu 30-40 i wiecej KM ). Wiec zaczynajac wymyślanie ile to ja bym chciał miec koni pod maską nauczmy sie tego co mamy zeby móc przejść na nastepny poziom i żeby to nasze podnoszenie mocy mogłobyć dla nas bezpieczne i zebyśmy w przyszłości umieli z tego korzystac bo tuningowanie tylko po to zeby komus sie pochwalić ze mam tyle i tyle KM, moim zdaniem, mija się z celem.

Musisz pamietac ze silniki sa ustawiane najbardziej optymalnie pomiedzy mocą a ekonomia ale maja tez pewna rezerwę, do której to mozna podciagac moc np: elektronicznie na seryjnych gratach. V-Tech oferuje Ci 16KM? Widocznie to jest wartóśc przy któej nie trzeba isc o krok dalej czyli zaczynać wymieniac dolot, układ wydechowy, wydajniejsze wtryski, pompy paliwa itd. Pamietaj tez że przy powazniejszych modach, jedna zmiana wymusza nastepną.





troszke cie ponioslo z tymi 30-40 kM :) osobiscie przed accordem mialem audi a6 1.9 tdi 130 kM po chipie miala 174 kM czyli o 44 kM więcej , faktycznie czułem różnice w przyspieszaniu ,dynamice itd. w prowadzeniu auto nic sie nie zmieniło wiec myśle ze dopiero ok 100 kM więcej powoduje różnice w prowadzeniu i wymusza zmiany poszczególnych podzespolów takich jak zawieszenie ,hamulce itd





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Filip
IPB Skin By Virteq