XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:06, 21.01.2014
mam problem z ogrzewaniem w moim aucie (Accord VIII diesel). Zimą jeżdżę na ustawieniu nawiewu szyba+nogi temperatura 21-22 stopnie. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy tym nastawie dmucha mi zimnym powietrzem z tych okrąglych kratek na desce rozdzielczej - to są te dwie małe kratki po lewej i prawej, nad tym kratkami, które można regulować. Problem nie występuje od razu tylko po jakimś czasie, jak się leci kilkadziesiąt minut w trasie i im szybciej jadę tym mocniej dmucha - tak jakby pęd powietrza był tam wtłaczany. Po przestawieniu przeciskiem MODE na inny tryb problem znika i za parę minu pojawia się ponownie. Przy nastawie na full na przednią szybę z w/w kratek wali normalne powietrze 22 stopnie czy tam ile jest ustawione. Tylko przy nastawie szyba + nogi coś nie bangla.
Zgłaszałem problem w Hondzie ale trochę zlekceważyli temat - muszę przycisnąć.
Czy może ktoś z Was sprawdzić w siebie czy podczas długotrwałej jazdy (raczej trasa niż miasto) ma takie objawy? Czy przy nastawie szyba+nogi wogóle powinno coś dmuchać z tych kratek?
Ewentualnie wszelkie sugestie gdzie szukać rozwiązania mile widzane.
Pozdrawiam
#2
Napisano 01:19, 22.01.2014
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#3
Napisano 08:57, 23.01.2014
dmucha lodowatym powietrzem. Klima wyłączona, zresztą przy tych mrozach i tak by nie zadziałała.
Wczoraj akurat spędziłem prawie 12 godzin w samochodzie i mogłem sobie poobserwować. Jak się kolebię tak 80-90 km/h to coś tam tylko delikatnie dmucha ale jak lecę szybciej z prędkościami autostradowymi to dmucha mocno. Dmuchawa ustawiona na trzecią kreskę. Miałbym to w d... gdyby to było ciepłe powietrze ale wali mrozem.
Co najlepsze: z tej kratki, która jest pod spodem czyli z tej, którą można zamykać i sterować lewo-prawo, góra-dół czuć gorące powietrze. Nie dmucha (kratka jest otwarta, nawiew szyba+nogi) ale czuć tam ciepło a parę centymentrów wyżej wali lodem.
Oczywiście wiem, że do każdej z tych dwóch kratek idzie osobny kanał.
Oczywiście mogę olać temat i latac na trybie auto ale ten ma jeden minus: działa dobrze jak się jedzie samemu. Jak są trzy osoby na pokładzie to nie wyrabia się z przednią szybą, która zaczyna parować. Filtr kabinowy ( z węglem aktywnym) jest nowy i wymieniam go przy każdym przeglądzie.
Co do trybu manualnego i czujnika temperatury wewnętrznej to bym dyskutował. To co opisujesz to sprawdza się w trybie auto: najpierw mocno przypieka a potem zaczyna schładzać by zadaną temperaturę unormować.
Podejrzewam, że jakaś klapa od kanału nie trzyma ewentualnie zaczyna puszczać po jakimś czasie, ponieważ jak pisałem problem nie występuje od razu tylko po parudziesięciu minutach szybkiej jazdy.
Elipsis napisz proszę jakie powietrze Ci dmucha delikatnie z tych kratek. Ciepłe, ewentualanie o zadanej temperaturze czy zimne?
#4
Napisano 10:46, 23.01.2014
Ale z tego, co dobrze kojarzę: jak przełączysz sobie kierunek nawiewu na nogi i szybę nie ruszając przycisku od prędkości nawiewu - system AUTO nadal działa tzn utrzymuje zadaną temperaturę i automatycznie dostosowuje prędkość nawiewu z tą różnicą, że powietrze leci tam, gdzie sobie ustawiłeś.
A jeśli chodzi o podstawowy problem czyli zimno walące tymi okrągłymi otworami: nie zauważyłem tego u siebie…tzn nigdy nie odczułem, że dmucha mi zimne powietrze. Ale nie oznacza to, że nie mam tak samo - sprawdzę przy najbliższej okazji.
#5
Napisano 19:34, 23.01.2014
#6
Napisano 14:14, 27.01.2014
u mnie też tak dmucha wkurzajce trocje to jest coś musi z tym być że już nie pierwsza osoba o tym mowi;p
#7
Napisano 23:37, 31.01.2014
Ja chyba mam podobnie bo długo nagrzewa i musze od razu po odpaleni dać Hi czyli full wyżej niż 28 stopni to potem powoli zwalnia nagrzewanie.Tylko takie małe mrozy a problem z nagrzewaniem...........Dołącze pytanko : po odpaleniu zimnego śmierdzi wewnątrz kabiny dziwnymi spalinami przez 5 minut a potem ustaje i już nie wali....co to może być?
#8
Napisano 12:18, 03.02.2014
Mój kolega ma accorda z 2010 roku i z prawej strony mógł regulować zimno gorąco a z lewej zimno ciepło. W aso sprawdzali silniczki od nawiewów i stwierdzili, że wszystko działa ok. Po wielu kłótniach naprawili na gwarancji, polegało to na zdjęciu deski rozdzielczej i wymianie tej całej gomuły z klapami nawiewów. Podobno po czasie się blokują.
#9
Napisano 23:41, 10.02.2014
Ja cały czas mam na auto i działa świetnie nic nie paruje nawet jak jada 4 osoby. Owszem jak auto po zgaszeniu zapalam ponownie po krótkim czasie zaparuje delikatnie przednia szyba i po chwili jest cała odparowana ale moim zdaniem to normalne.
#10
Napisano 17:11, 06.01.2016
Hej.
Odnośnie nawiewu i temperatury. Ostatnio jechałem podczas gdy na zewnątrz panowały temperatury rzędu -10 st C i również odczuwałem chłodne powiewy lecz nie wpadłem na to żeby sprawdzić ten okrągły wlot.
Mam natomiast prośbę oraz pytanie do was. Czy moglibyście wrzucić fotki od siebie ile pokazuje wskazówka temperatury płynu gdy włączają się wentylatory w silniku czyli przy normalniej temperaturze eksploatacyjnej ?
Ja podczas mojej ostatniej podróży ustawiłem na "HI" a powietrze z kratek nie parzyło lecz było zwyczajnie ciepłe. Temperatury w środku nie pozwalały rozpiąć polara nawet.
Może nie powinienem porównywać ,ale nawet w autobusie na codzień mam cieplej.
#11
Napisano 16:37, 11.01.2016
Moze ktos z dizlowcow opisac jak u Was dziala nagrzewnica elektryczna ?
#12
Napisano 21:17, 05.11.2018
Witam choć to stary temat ale czy koledzy poradzili sobie z tematem ogrzewania swoich aut?Bo może to moje mylne odczucie ale raczej ogrzewanie w tych autach nie jest zbyt dobre.Proszę o odpowiedz kolegów co mieli problem i go rozwiązali
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych