Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

[CH6]Temperatura silnika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 22.01.2014

W ciągu najbliższych dni wpadnie nowy termostat przy okazji wymiany rozrządu i płynów ;) Pewnie pomoże i dam znać ;)
  • 0

#17 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:39, 22.01.2014

najpierw rozgrzej auto zanim wymienisz termostat chociaż to 70zł więc stratny nie będziesz dużo
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#18 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 22.01.2014

Starałem się go dobrze rozgrzać. Wskazówka szybko dochodzi do tego nieco zbyt niskiego poziomu i dalej już nie drgnie. Jakby co to stary termostat sobie zostawię. Nie mogę ryzykować jazdy 1000 km na niedogrzanym silniku ;)
  • 0

#19 ozzy89

ozzy89
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Paczyna/Kleve
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 27.01.2014

Po wymianie termostatu wskazówka poszła o jedną kreskę w górę. Sprawdziłem spalanie: prawie pół baku przejechałem na starym termostacie, dużo po mieście, kilka razy bardzo krótkie odcinki, temperatura na zewnątrz prawie cały czas na minusie. Drugie pół poszło na autostradzie. Wynik 10,5 l/100 km. Kolejne tankowanie do pełna właśnie na autostradzie, później jeszcze w Niemczech i wyszło 9,1l/100 km. Prędkości rzadko schodziły poniżej 130 km/h. Parę razy przekroczyłem 160 km/h, ale nie przekraczałem 170. Apetyt na paliwo wydaje mi się być w normie ;)


  • 0

#20 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:11, 28.01.2014

spalanie w normie

 

temperatura teraz też


  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#21 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:30, 17.03.2018

Witam. Mam problem z niską temperaturą na wskaźniku,jedną kreskę może dygnie poza miastem (15 km),może dwie w mieście przy minusowych temperaturach na zewnątrz,czyżby termostat czy czujnik wskaźnika,co o tym myślicie? ?? Z góry dzięki za pomoc.


Użytkownik Tomasz.J edytował ten post 20:15, 17.03.2018

  • 0

#22 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:14, 17.03.2018

Tertmostat. prawdopodobnie zaciał sie w pozycji otwartej. 


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#23 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:28, 19.03.2018

Tertmostat. prawdopodobnie zaciał sie w pozycji otwartej. 

A jednak czujnik od wskaxnika szwankuje,termostat sprawdziłem po wężach i jednak trzyma dzięki za pomoc,pozdrawiam.


  • 0

#24 arkus

arkus
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:11, 19.03.2018

a powietrze z nawiewów leci gorące po przejechaniu paru km ? czy caly czas letnie ?


  • 0

był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB


#25 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 19.03.2018

a powietrze z nawiewów leci gorące po przejechaniu paru km ? czy caly czas letnie ?

Tak,grzeje dosyć szybko.


Użytkownik Tomasz.J edytował ten post 18:15, 19.03.2018

  • 0

#26 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:22, 20.03.2018

Tak,grzeje dosyć szybko.

Czujnik wymieniony i wszystko śmiga super,dzięki za pomoc,pozdrawiam.


  • 0

#27 Tomasz.J

Tomasz.J
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Namysłów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 12.04.2018

Witam.No i niestety czujnik okazał się jakąś lipą,niestety przekłamuje,za szybko się podnosi i za wysoko dochodzi,wentylator się załącza jak na wskaźniku jest powyżej połowy,a nie powinien tak daleko dochodzić...Czujnik kupiłem firmy włoskiej EPS,jaki pewny zamiennik mi polecicie żeby to działało jak należy???


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq