Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zaduszanie (szarpanie) przy określonych obrotach


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:59, 31.07.2009

witajcie.problem wygląda nastepująco: auto zadusza sie przy 2000 i 3750 obrotach, co powoduje szarpnięcia. ale tylko i wyłącznie przy tych wartościach.przy pierwszej podczas rownomiernej jazdy szczególnie na 3 biegu (ok 50 km/h) i na 4 (ok 70 km/h). problem jest niezauważalny przy bardziej zdecydowanym doganiu gazu. auto to accord 2.0 tdi z 1996 roku. nadmieniam ze wymieniłem filtr paliwa, zalałem świeżej ropy, auto pochodziło troche na biegu jałowym, potem przejechałom ok 10 km i problem nie ustał.
czy ktoś z Was może mi coś podpowiedzieć lub może miał podobny problem?
pozdrawiam i dzięki

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:13, 31.07.2009

Może świece,przewody trzeba by zmienić :?:

#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:16, 31.07.2009

Może świece,przewody trzeba by zmienić :?:


przemyslales to, zanim napisales? ;-)

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:05, 01.08.2009

też już i o świecach myślałem ale wydaje mi się, że teraz to chyba kolej na sprawdzenie przepływomierza a ja to nic nie da to nie wiem...może tłoki?? nie znam sie zbytnio i tak sobie kombinuje co z tym fantem począć... :-/

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:53, 07.08.2009

Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:58, 07.08.2009

Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.

a to ciekawe stwierdzenie :k :k bo myslalem ze pracuja dosyc czest nawet . przy kazdym ruchu tłoka:)) ale skoro twierdzisz inaczej.bahahha to ja sie nie wypowiadam.
ps. dzwonilem do mechanika i powiedzial ze przyczyn moze byc baaardzo wiele .i jak specjalista nie widzi auta to nie powie bo ciezko tak gdybac. jedz do swojego mechanika to ci pomoze na 100% :ok

#7 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 07.08.2009

Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.


poleglem :-D :zolta:

ATR by kb - SPRZEDANY


#8 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:08, 07.08.2009

Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r







................spadłem z krzesła............... :blee:



:czerwona: :bicz:

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:23, 07.08.2009

Panowie od ATRow daliscie ciala, on ma racje a wy sie osmieszyliscie hehehe, czytajcie uwaznie zanim zaczniecie sie nabijac z czlowieka.

auto to accord 2.0 tdi z 1996 roku.

Dlatego napisalem do Trojana, czy przemyslal to co napisal o swiecach i kablach zaplonowych.
Tu nie ma kabli, a swiece sa zarowe, potrzebne do wstepnego podgrzania cylindra przy rozruchu.

Teraz mozecie ladnie przeprosic, po czym zapasc sie pod ziemie ze wstydu :hahaha:

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:34, 07.08.2009

a to ciekawe stwierdzenie :k :k bo myslalem ze pracuja dosyc czest nawet . przy kazdym ruchu tłoka:))


To teraz logicznie wytłumacz mi po kiego ch... świeca w silniku o zaplonie samoczynnym ma pracować przy kazdym ruchu tłoka... sama nazwa zapłon samoczynny. Widziałeś kiedyś jak działa świeca żarowa? Rozgrzewa się do temp. roboczej więcej niż ułamek sekundy, który trwa jeden suw silnika.
Skoro Ty i ta loża szyderców jesteście tacy mądrzy, to proszę o jakies konkrety... nie jestem mechanikiem i się nie znam... może faktycznie w dieslach świeca żarowa pracuje przy każdym ruchu tłoka... hmm ciekawe to jest.... podyskutujmy

Mikolaj, choć Ty jeden w tej dyskusji czytasz uważnie posty. Dzięki.

#11 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:37, 07.08.2009

Nie pracuje. Tak jak napisalem. Jeden nie doczytal ze to diesel, reszta poszla za nim.
Przynajmniej mam taka nadzieje, ze to byl powod heh

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:49, 07.08.2009

No jasne, że nie pracuje... ja to z lekką ironią napisałem.
Mam tylko nadzieję, że inni użytkownicy na tym forum mają trochę lepiej w głowach, bo na prawdę zapisując się tutaj miałem nadzieję podyskutować sensownie, a nie... no nieważne... to nie na temat było.

Zeby nie robić spamu.
Posłuchaj czy Ci turbina pracuje w momencie tego duszenia. Ja miałem taki przypadek w firmowym Mercedesie. Przy 2000-2200 obr/min, jak się go przydusiło np. pod górkę, wyłączała się turbina, ot tak sama z siebie i auto traciło dynamikę. Dopiero przy ponownym odpaleniu silnika wszystko wracało do normy. Wielu mechaników to oglądało i elektryk, a auto dalej to samo;)
Bo rozumiem, że masz silnik doładowany pisząc tdi, lepiej się upewnić żeby znowu nie było hahaha itp.

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:46, 08.08.2009

bije sie w piers . gafa nie doczytalem ze to ropniak. ziom sorki kalam sie :) ale dzis tez dzwonilem do mechanika i powiedzial ze jak nie widzi auta to nie bedzie debatowal. sorki za babola kolego . mam nadzieje ze szybko to ogarniesz

#14 kobeus

kobeus
  • Forumowicz
  • 27 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 08.08.2009

loza szydercow w ATR'ach bije sie w piers. Nastepnym razem sprawdze, o jaki silnik chodzi 8-)

ATR by kb - SPRZEDANY


#15 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:59, 09.08.2009

loza szydercow w ATR'ach bije sie w piers. Nastepnym razem sprawdze, o jaki silnik chodzi 8-)


:ok Nic dodać nic ująć :mrgreen:

Ja na swoje usprawiedliwienie dodam, ze linka wyslal mi Kobeus smiejąc się bez przerwy... co uśpiło moją czujność co do silnika :-P


--------------

Piotr7919
Jeśli tego nie robiłeś to spróbuj zalać bak preparatem STP do czyszczenia układu paliwowego. Może gdzieś jest jakiś syf i przy niskim ciśnieniu nie leci jak trzeba.




IPB Skin By Virteq