Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

z anglika na europe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:01, 13.01.2014

Witam was :B mam takie male pytanko do was :mrgreen: zastanawia mię czy acco VII ma w ścianie grodziowej otwory na przekładkę z angola na Europe czy trzeba wymieniać ścianę :?: :?: i czy ktoś coś takiego robił u siebie :?: :?: :?: i jaki ewentualnie jest tego koszt jak ktoś wie :?: :?:
  • 0

#2 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:09, 13.01.2014

temat przerabiany- nikt nie robil bo sie nie oplaca tzn nie za bardzo rentowny zabieg. cala sciane trzeba wymieniac a to juz bepieczenstwo... wiec zadaj sobie pytanie czy jest sens zaoszczedzic 5-6 tys zlotych ? no moze przesadzilem... 10k a tyle chyba nie jest warte czyjes zycie. Accord to nie sprinter zeby w 3-4 godzine ogarnac przekladke
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#3 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:41, 13.01.2014

no tu masz racje, tylko tyle ze co niby ma się stać tobie, mi czy komuś innemu bo nie wiem :?: :?: ja już 3 lata jeżdżę acco VI po przekładce i nic się nie dzieje i jeszcze jeżdżę nim za granice :mrgreen: i nie wiem co ma się stać :?: :?: chcąc kupić w pl acco VII typka 2,4 ładna i zadbana wersje trzeba położyć od 30tys a w angli troszkę mniej :mrgreen:
  • 0

#4 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:28, 15.01.2014

o widze ze jestes z jaroslawia lub okolic. to witam serdecznie :) mam namysli zdarzenie drogowe, skutki moga byc nieodwracalne,
kiedys tez myslalem o przekladce... ale sie wyleczylem.
w uk za accorda w dobrym stanie moszisz wylozyc jakies 3k funtow, to masz jakies 15000, dolicz sobie oplaty, rejestracje, no i dochodza koszty przekladki mysle ze jakies 7-8k zaleznie od dostepnosci czesci i ceny jaka sobie ktos krzyknie za robote, to szczerze juz nie oplacalne, choc bedziesz do przodu jak ci sie uda jakies 5k zlotych, a jeszcze trzeba autem przyjechac do pl co za sama wahe wyjdzie ci ponad 200 funtow czyli ponad 1000zl, plus prom musisz policzyc za jakkies 50 funtow jak pokombinujeszto masz 1250 lekko bo waha napewno wiecej wyjdzie. to reasumujac
15000 cena auta
8000 przekladka
1500 przywiezienie auta
1000 akcyza (szczerze nie wiem ile to kosztuje bo nie mam pojecia ale wale w ciemno)
500 oplata za zlomowanie (to dowiedzialem sie ostatnio ze kasuja w polsce jeszcze raz)
+1000 pewnie nie przewidziane wydatki moga byc lub tez nie

srednio na jeza jakies 26000 zlotych, jak dla mnie gra nie warta swieczki... bo to juz stare auto za takie pieniadze nie kupisz mlodszego niz 9 lat (cl9)
przebiegi srednio ponad 110kk mil jakies 170kk km, nie zawsze znajdziesz perelke, a perelki sie cenia niestety srednio 1000 funtow wiecej, no nie wiem szczerze mowiac ale ja bym sie nie odwazyl, na tanim aucie szalu nie ma z przebiciem...
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#5 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:05, 15.01.2014

no jestem z Jarosławia a ty tez ??? w sumie masz racje jak się podliczy to co napisałeś to lepiej kupić w pl ładnego typka :ok
  • 0

#6 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:56, 29.01.2014

temat przerabiany- nikt nie robil bo sie nie oplaca tzn nie za bardzo rentowny zabieg. cala sciane trzeba wymieniac a to juz bepieczenstwo... wiec zadaj sobie pytanie czy jest sens zaoszczedzic 5-6 tys zlotych ? no moze przesadzilem... 10k a tyle chyba nie jest warte czyjes zycie. Accord to nie sprinter zeby w 3-4 godzine ogarnac przekladke

 

 

a jaka jest według Ciebie roznica miedzy grodzia wycinana a grodzia wklejana na paste jak w lagunie II golfie IV .....? czy ta wklejana jak ja wykleje i wsadze EU to moje bezpieczeństwo się pomniejszy ?


temat przerabiany- nikt nie robil bo sie nie oplaca tzn nie za bardzo rentowny zabieg. cala sciane trzeba wymieniac a to juz bepieczenstwo... wiec zadaj sobie pytanie czy jest sens zaoszczedzic 5-6 tys zlotych ? no moze przesadzilem... 10k a tyle chyba nie jest warte czyjes zycie. Accord to nie sprinter zeby w 3-4 godzine ogarnac przekladke

 

nikt nie robi bo za trudne i jak ktoś się zajmuje przekładkami i idzie na mase to się nie podejmuje takich akcji. Poza tym trzeba wiedzieć, ze podejmując się przekładki w każdym Japońcu, musimy liczyc się z naruszeniem pola numerowego ( numeru VIN ), a to już na granicy przestępstwa.


  • 0

#7 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:32, 30.01.2014

Ja tam ma angola przerobionego i nie narzekam. Ścine co prawda trzeba wymieniać ale nie w 100% i jak ktoś to dobrze ogarnie to nic się nie dzieje.


  • 0

#8 Kamil2912

Kamil2912
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Bełżyce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 31.01.2014

Mój kumpel też przerobil angola acco VI lift wyniosło go to grosze i jest bardzo zadowolony
  • 0

#9 drevan

drevan
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:K20
  • Wersja:Absolute
  • KM:brak
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:RN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 01.02.2014

Samochód po prawidłowo wykonanej przekładce jest niemniej bezpieczny od oryginału. Nikt ściany grodziowej nie klei na gumę - tylko jest spawana lub zgrzewana. Rama samochodu nie powstaje z jednego kawałka stali/odlewu lecz jest składana z poszczególnych fragmentów , a miejsca łączeń są zazwyczaj wyłącznie zgrzewane. Twierdzenie że po wycięciu i wstawieniu ściany grodziowej samochód przestaje być bezpieczny jest nieprawdziwe. Fakt, że ktoś w "to" wierzy i usilnie próbuje swoje przekonania narzucić innym nie sprawią że będzie to prawda.

W PL jeździ sporo Hond po przekładce więc nie jest to rzecz nie możliwa do wykonania.


  • 0

#10 juzer78

juzer78
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:lubuskie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ls
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 01.02.2014

Tak jak koledzy pisali wcześniej oprócz bezpieczeństwa jest jeszcze ekonomia, najlepiej samemu policzyć ile wyjdzie cały ten interes. Bo jak ma to być z 2-3 tys zł. taniej , to myśle że, gra nie warta świeczki.


  • 0

#11 cieniuszek

cieniuszek
  • Forumowicz
  • 211 postów
  • Skąd:RJA
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:56, 01.02.2014

no ja rozumiem ze jak zaoszczędzę 2-3 tys to się nie opłaca ale jak zaoszczędzisz 10 tys to ?????? a jak wyżej pisałem już teraz jeżdżę przerobionym acco z anglika na eu i ja tam żadnych różnic nie widzę w jeździe  !!!!! ale każdy ma swoje zdanie na ten temat :D


  • 0

#12 Bist

Bist
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 03.02.2014

Jeżdże przełożonym type-s. Jak masz jakieś pytania to pisz :)


  • 0

#13 adi71090

adi71090
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:aerodeck
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 05.02.2014

Chyba nie warto przerabiać

 

no ja rozumiem ze jak zaoszczędzę 2-3 tys to się nie opłaca ale jak zaoszczędzisz 10 tys to ??? ??? a jak wyżej pisałem już teraz jeżdżę przerobionym acco z anglika na eu i ja tam żadnych różnic nie widzę w jeździe  !!!!! ale każdy ma swoje zdanie na ten temat :D

Pytanie czy jest to dobrze wykonane. Jak tak to spoko. :D Szerokości


  • 0

#14 motomaniek2

motomaniek2
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 16.02.2014

he ja tez jezdzilem przerobionym accoV  i nic sie niedzialo


  • 0

#15 type S

type S
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2,4
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan MCL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 21.06.2015

Jeżdże przełożonym type-s. Jak masz jakieś pytania to pisz :)

Witam jestem tu nowy. Znalazłem post na forum w którym piszesz ze "jak masz jakieś pytania to pisz" czy możesz mi powiedzieć coś o przekładce z anglika na Eu? ja właśnie nabyłem accorda VII 2,4 type S
Byłbym wdzięczny jak byś mi powiedział co i jak zrobić jeśli masz jakieś fotki z przeróbki to też bym chętnie zobaczył.
Pozdrawiam Mirek 

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq