XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Buczenie dolotu po wywaleniu rezonatora i czyszczeniu...FILM
#1
Napisano 16:47, 12.01.2014
Mam problem z dolotem, jak tylko silnik sie nagrzeje wydobywa sie jednostajne buczenie, na zimnym objawu brak.
Zaczęło sie to po wywaleniu rezonatora i czyszczeniu EGR Plate (obie operacje tego samego dnia)
Razem z kolegą Hefi-m doszliśmy że dźwięk buczenia wydobywa sie z filtra powietrza, potem wytargaliśmy całą puszkę z filtrem i buczenie teraz wydobywa sie z rury która wchodzi w puszkę z filtrem.
Oto buczenie:
Ktoś wie czemu tak sie dzieje?
Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
Raczej przy czyszczeniu EGR Plate nie mogłem nic popsuć bo tam są tylko śruby, pokrywa i uszczelka z metalowymi płytkami zczepione ze sobą nitami.
#2
Napisano 16:50, 12.01.2014
a takie zgniatanie rury, to nic nie pokazuje, to tak jak z gwizdaniem, jak ułożysz usta i język to taki dźwięk wydobędziesz :-/ może gdyby film był bardziej ogólny, z większej odległości od auta, dłuższy itp,to byłoby łatwiej dostrzec o co kaman
#3
Napisano 16:53, 12.01.2014
A po wywaleniu rezonatora buczy ale jak sie wciśnie gaz w podłogę a nie na luzie na wolnych obrotach.
Tak jak na filmie jest zgnieciona rura to ja mam cały czas taki dźwięk po nagrzaniu silnika.
Na zimnym cisza absolutna więc coś nie halo.
#4
Napisano 16:59, 12.01.2014
no bo co się mogło spsuć
#5
Napisano 17:04, 12.01.2014
- rezonator wyleciał cały więc tutaj nic zbytnio nie ma co
- EGR Plate, kilka śrubek na klucz 10, pokrywa i uszczelka która wchodzi spowrotem tylko na 1 sposób (nie da rady jej wsadzić inaczej)
EDIT:
Zapomniałem dodać że po zgaszeniu silnika po sekundzie słychać takie BUFF (tak jakby gdzieś zbierało się powietrze na odpalonym silniku i uleciało po zgaszeniu)
#6
Napisano 20:00, 12.01.2014
#7
Napisano 09:54, 04.02.2014
Rozkrecalem wszystko po kolei:
- najpierw wywalilem puszke z filtrem powietrza - buczy
- potem rure od przepustnicy do puszki z filtrem - buczy
- rozkrecilem EGR plate i zlozylem raz jeszcze - to samo
To tak jakby za przepustnica mi to sie gdzies zbieralo.
Dodatkowo przy gaszeniu auta jak slychac te buczenie wcisne pedal gazu i odrazu beka.
#8
Napisano 21:30, 04.02.2014
wyjmi na chwilę wtyczkę od krokowca i będzie cisza.
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2
#9
Napisano 21:41, 04.02.2014
wyjmi na chwilę wtyczkę od krokowca i będzie cisza.
kolego powiedz mi tylko chodzi Ci o IAC?
Użytkownik taryfa edytował ten post 22:54, 04.02.2014
#10
Napisano 22:12, 04.02.2014
Ale po co wyjmować ten rezonator przecież on jest właśnie po to żęby nie buczało a Ty wyjąłeś i jesteś nie zadowolony żę buczy ...
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#11
Napisano 22:54, 04.02.2014
Ale po co wyjmować ten rezonator przecież on jest właśnie po to żęby nie buczało a Ty wyjąłeś i jesteś nie zadowolony żę buczy ...
lbx3046 prosze o uważne czytanie postów bo jak napisałem kilka postów wyżej:
... po wywaleniu rezonatora buczy ale jak sie wciśnie gaz w podłogę a nie na luzie na wolnych obrotach.
Tak jak na filmie jest zgnieciona rura to ja mam cały czas taki dźwięk po nagrzaniu silnika.
Na zimnym cisza absolutna więc coś nie halo.
Więc sumując jak ktoś jedzie tempem normalnym (bez rezonatora) to auto wydaje taki sam dźwięk jak seria, natomiast wielki Ryk jest dopiero po gwałtownym wciśnięciu pedału przyspieszenia...a nie na postoju na luzie
#12
Napisano 00:06, 05.02.2014
Więc sumując jak ktoś jedzie tempem normalnym (bez rezonatora) to auto wydaje taki sam dźwięk jak seria, natomiast wielki Ryk jest dopiero po gwałtownym wciśnięciu pedału przyspieszenia...a nie na postoju na luzie
No, a jakie zadanie ma rezonator ? Zamontuj go z powrotem i Twoje buczenie zapewne ustąpi.
#13
Napisano 10:10, 05.02.2014
Rezonator podpiąłem na krotko (czyt. nie zamontowałem tam gdzie był tylko podpiąłem go do puszki z filtrem i wystawał poza auto) odpaliłem auto i niestety dźwięk wydobywa się nadal.
#14
Napisano 09:07, 09.10.2014
i właśnie mam ten sam dziwny dźwięk tak jakby odkurzacz pracował - dziwnie wyje na wolnych obrotach i to niezależnie od rezonatora. słysze to nawet w dużej odległości od auta, a po zgaszeniu silnika to wycie ustaje po ok. 1-2 sek.
ma ktoś pomysł co to jest i jak to usunąć? coś wymienić, wyczyścić?
#15
Napisano 09:27, 09.10.2014
Musisz wyjac przepustnice, dostac sie do IACValve (cos jak krokowiec) i tam jest uszczelka gumowa - ja musisz wymienic.
Ta uszczelka nie lubi zadnych preparatow (typu WD40, czy do czyszczenia gaznikow) bo po ich zaaplikowaniu puchnie ta uszczelka i nie trzyma jak powinna.
To IACValve Ci buczy.
Na odpalonym silniku odlacz wtyczke od IACV (uwaga bo wyskoczy check i musisz go potem skasowac) i jak przestanie buczec to na bank ta uszczelka padla i buczy.
Dodatkowo zobacz czy plyn chlodzacy Ci nie ubywa, bo przepustnica jest grzana tym plynem i jak uszczelka sie rozwarstwi to plyn moze przelatywac do dolotu.
Użytkownik taryfa edytował ten post 09:28, 09.10.2014
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych