Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czasem ewidetnie mniej mocy


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:38, 29.07.2009

witam,
kiedys wydawalo mi sie ze to tylko moje urojenia ale teraz jestem niemal pewnien ze sa sytuacje (nie zawsze) ze jak "cisne" moja hanie to ona idzie ale nie daje z siebie 100% mozliwosci, mam czasem takie sytuacje ze wciskam do prawie dechy gaz i czuje jak np w momencie 3tys obrotow samochod szarpnie i odzyskuje pelna moc, badz podobna sytuacja jest na ok 5tys obrotow

co sadzicie o tym przypadku?
moze jakas fajka na swiecy nie laczy i czasem jest iskra a czasem nie?
ale chyba wtedy spadek mocy bylby naprawde duzy wrecz uniemozliwiajacy jazde, wymienialem przewody razem ze swiecami moze z miesiac temu wiec powinny byc ok z reszt przed wymiana to zjawisko tez wystepowalo

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:39, 13.10.2009

Przyłączam się do zapytania!

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:42, 13.10.2009

p w momencie 3tys obrotow samochod szarpnie i odzyskuje pelna moc,

elastyczny motor to nie jest, nie dziwcie sie ze idzie na wysokich dopiero

#4 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:42, 13.10.2009

to ta też się przyłaczam bo moje CG8 tez tak miało :-P Raz na jakiś czas zapier.. jak ATR :mrgreen:



Polecam jeździć wieczorami. Chłodne powietrze... fura lata znacznie lepiej.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:44, 13.10.2009

..a i wielkiego momentu obrotowego z 1.8 nie da sie wykrzesac na niskich, a i 1.8vtec jest wiec kopniecie jest uzasadnione

#6 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:06, 14.10.2009

czyli ze to absolutnie normalne i nie ma co sie doszukiwac jakichs uszkodzen motoru?

#7 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:26, 14.10.2009

czyli ze to absolutnie normalne i nie ma co sie doszukiwac jakichs uszkodzen motoru?


:tak!:
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:27, 14.10.2009

Chłodne powietrze.

im wyższa temperatura, tym rzadsze powietrze czyli duza objetosc i odleglosci miedzy czasteczkami.
Taka sama objetosc zadkiego/gestego powietrza zawiera mniejszy/wiekszy potencjał energetyczny. Czujnik IAT w puszcze filtra daje znac komputerowi ze przy zadkim powietrzu ma dac mniej paliwa niz przy takiej samej ilosci zimniejszego gestszego wiecej paliwa

czyli ze to absolutnie normalne i nie ma co sie doszukiwac jakichs uszkodzen motoru?

Trzeba bylo brac cos wiecej jak 1.8, momentu na niskich obrotach nigdy z tej pojemnosci duzo nie bylo..

#9 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:37, 16.10.2009

wiecej niz 1.8 to wieksze oplaty spalanie itp :)
a ja szukam auta do jazdy i niezawodnego
mysle ze marka honda jest nie zawodna i z cala pewnoscia accord nadaje sie do jazdy
jak od czasu do czasu bede mogl przyszalec to tez fajnie :) - accordem mysle ze moge

nawiasem mowiac cisnalem kiedys 210km/h mialem 6tys obrotow na 5 biegu zastanawiam sie czy to byl max :)
odcinke zaplonu mam przy 6,5tys wiec nie wiele mi juz zostalo :)
zastanawiajace jest to ze wszedzie gdzie czytalem o predkosci max w mojej hani bylo napisane 205km/h :?:

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:41, 19.10.2009

Nawiązując do pytania tomahawk5000 miałem to samo co ty i też na początku myślałem że to moje urojenia rozwiązałem ten problem wymieniając filtr paliwa w środku filtra miałem wręcz jakieś błoto. Teraz jest ok!

#11 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:19, 19.10.2009

ja ten filtr wraz z filtrem powietrza oraz oleju wymieniaem gdzies w maju wiec chyba u mnie to odpada

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:39, 20.10.2009

3 dni temu wymieniłem w mojej Hani:
-Olej Mobil 1 Really Formuła Syntetyk 5W50
-Filtr powietrza
-Filtr Paliwa
-Filtr Oleju
-Nawet filtr kabinowy.
Niestety problem dalej mam. Otóż czuję takie coś jakbym coś ciągnął. Chce iść ale coś ją blokuję. Zastanawiam się nad przepustnicą oraz nad świecami i przewodami. Czuję brak tej mocy. Nie wiem może ktoś miał taki sam problem i wie jak go rozwiązać?

#13 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:28, 20.10.2009

Katalizator powiedział papa. Też tak miałem i po jego wycięciu - nie ten sam samochód.
MaxLife RULEZ !!!

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:29, 21.10.2009

No właśnie. Problem w tym, że katalizator już leży na złomie od 120tyś.km przebiegu. Obecnie mam nie całe 160tys.

#15 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:28, 22.10.2009

wycinajac katalizator otrzymujemy wiecej mocy?
rozumiem ze efektem ubocznym jest wydostawanie sie do atmosfery wiecej spalin czy czegos tam szkodliwego??




IPB Skin By Virteq