Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Za duze przednie tarcze czy to mozliwe?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
82 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:51, 25.07.2009

Zakupilem tarcze EBC turbo groove i mechanik dzwoni do mnie ze przednie sa za duze a powinny pasowac mieliscie juz taki problem?
Czy mozecie mi podac wymiary tarcz jakie powinny byc w mojej wersji oryginalnie.

#2 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:43, 25.07.2009

są wersje 2,0 od 7gen, które mają p/282mm, t/260mm, ale większość ma p/300mm, t/280mm, czyżbyś był nieszczęśliwcem?

Jeśli tak, to poszukaj na allegro rozbitej 7gen i zakup od niej komplet zacisków, ja np teraz planuję przeszczepić tył z 7gen właśnie 280mm i z tego co wiem, można kupić komplet przód i tył za około 600zł

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:56, 25.07.2009

Dziekuje bardzo :ok Poszukam :mrgreen:
Niemam wyjscia :roll:

[ Dodano: 2009-07-25, 18:34 ]
A czy zakup samego zacisku wystarczy czy jeszcze jakies mocowania beda potrzebne?

#4 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 25.07.2009

to ty masz wersję comfort a nie Execiutive :?: w PL tylko wersja Comfort miała tarcze 282 z przodu reszta miała 300mm czy wystarczy przełożenie zacisków oto jest pytanie... ale dobrze że przetrzesz szlaki będziemy wiedzieli co i jak :ok informuj na bierząco co trzeba zrobić i co przełożyć
F1

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:56, 25.07.2009

Wolalbym nowe zaciski jesli juz ale musze wiedziec czy to cos pomorze :k

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:08, 25.07.2009

Wg tego programu Hondy co są numery części, różnica nie jest w zacisku a w samym mocowaniu (jarzmo się to zwie?) - po prostu jest dłuższe. Co prawda sprawdzałem dla tourera, ale przód w sedanie powinien być ten sam.
Te mniejsze tarcze były w comfort do liftu (potem nie wiem) oraz sport do końca 2004. Oczywiście tylko 2.0. Cała reszta ma większe (dlatego nie da się założyć felg 15").

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:11, 25.07.2009

Dziekuje! to juz jakas dobra wiadomosc :mrgreen:

#8 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:52, 25.07.2009

zacisk = domyślnie zacisk + jarzmo, do drugie to nic innego jak adapter do założenia zacisku na aucie, przygotuj się na zmianę pompy też, nie wiem jak z przewodami, w sensie czy ta sama średnica króćców, ale tak czy inaczej warto iść w wymianę niż odsyłać świeże heble ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:12, 25.07.2009

Proponuje sprawdzić po numerach części w EPC - są przecież na forum linki do najświeższej 14 (ale w 13 też to jest). Bo ja nie sprawdzałem wtedy czy pompa też się różni (nawet nie pomyślałem o tym) - jak się okaże, że pompa albo i wspomaganie to będzie podróż bez końca.

#10 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 25.07.2009

wg mnie pompa napewno się nie różni... jeżeli wyjdzie że samo mocowanie to chyba za 20tyś przy okazji zmiany tarcz pomyślę nad swapem na 300mm :mrgreen:
Powiem jeszcze tyle że wg info zaciągniętego z ASO (znajomy) to mówił że są inne zaciski... ale teraz coś mi tu nie gra... dziś nie będę studiował EPC ale trzeba to sprawdzić :!:
F1

#11 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:02, 25.07.2009

malin_f1, podsunąłeś myśl, sprawdźcie w EPC nr-y zacisków, może tylko jarzma trzeba będzie zmienić ;-)

Co do pompy nie wiem, jeśli zacisk ten sam, to pompa też, jeśli inny, może być, że większy tłoczek, większy skok, większe ciśnienie, więcej płynu do pompowania...

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#12 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 26.07.2009

wg mnie i zasad ekonomi pompy raczej na styk nie dawali gdyby była inna to byłoby conajmniej dziwne...

[ Dodano: 2009-07-26, 08:15 ]
PIERWSZY :mrgreen: wg EPC v14.00
różnią się tylko:
1 Tarczą :mrgreen:
2. tylnią osłoną tarczy tą blachą :mrgreen:
3. jarzmo :mrgreen:

Reszta ta sama !! Pompa ta sama !! już przewodów nie sprawdzałem bo napewno są te same :mrgreen: więc wystarczy zmienić jarzmo podgiąć blachę i mam heble 300mm :mrgreen: :ok
Kolego "kinio23" przecieraj szlak :!: zdaj szczegółową relację z wymiany jarzma :mrgreen: i czy da radę podgiąć blachę żeby jej nie wymieniać :mrgreen:
F1

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:21, 26.07.2009

Panowie i w szczególności Malin po co kombinujecie,przecież większe tarcze są bardziej narażone na zwichrowania,a jeżeli pompa,przewody są te same (co z tego,że zaciski trochę większe) to siła hamowania i skuteczność również dobre.

#14 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:03, 26.07.2009

kinio23, malin_f1, do roboty :-P

Glinuś, ta sama siła na większym promieniu (dłuższym ramieniu) jest bardziej skuteczna. Poza tym kolega ma nowy zestaw hamulców a same jarzma z rozbitka powinny być tanie względem wymiany kompletu tarcz. Tym sposobem zmieniamy jak piszesz "dobre" na "lepsze".. tjuning ;-)

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:13, 26.07.2009

Chodzi o to ze ja mam kupione EBC Turbo Groove ktore maja 300mm a tych tarczy nie produkuja 280mm wiec jedyny ratunek zmienic te zaciski i mocowanie. :mrgreen:
malin_f1 dziekuje za sprawdzenie :db
mechanik tez tak mowil ze to starczy a z blacha zobaczymy ale moze byc na styk :mrgreen:




IPB Skin By Virteq