Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regulacja pedału sprzęgła i biegów.

VIII sprzęgło lewarek regulacja

Najlepsza odpowiedź przemkowal , 22:20, 11.12.2016

Dla potomnych

 

Regulacja odbywa się przez zluzowanie nakrętki 33 i kręcenie trzpieniem.

Jeśli pedał za wysoko - wkręcamy trzpień w nakrętkę  z łącznika nr 3

Jeśli pedał za nisko - wykręcamy trzpień  w nakrętkę z łącznika nr 3 

 

OBOWIĄZKOWO

musi pozostać luz na trzpieniu.

Jako ułatwienie - trzpieniem nr 8 powinno się dać obrócić  a luzu musi zostać minimum 0,5mm.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:15, 07.12.2016

ostatanio wymienilem kompletne sprzeglo z olejem i reszta gadzetow i mam wrazenie ze czasem przy redukcji np z 3 na 2 przy hamowaniu biegami jakos ciezej wchodzi mi 2 niz to bylo bezposrednio po wykianie, co obstawiacie?
  • 0

#47 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 07:17, 08.12.2016

ostatanio wymienilem kompletne sprzeglo z olejem i reszta gadzetow i mam wrazenie ze czasem przy redukcji np z 3 na 2 przy hamowaniu biegami jakos ciezej wchodzi mi 2 niz to bylo bezposrednio po wykianie, co obstawiacie?

Próbowałeś regulować?
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#48 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:36, 08.12.2016

nie;) na pedale czy przywybieraku?
  • 0

#49 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 13:53, 08.12.2016

Na pedale.
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#50 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:59, 08.12.2016

a nie zacznie jeszcze wyzej brac? zaraz sie okaze ze bez sensu sprzeglo wymienilem;D
  • 0

#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 19:49, 08.12.2016

Ale możesz tylko delikatnie podregulować. Np pół obrotu. Powinno wystarczyć.
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#52 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:39, 09.12.2016

ok jutro sproboje i powiem jaki efekt, tylko nie wiem czy dobrzr zrozumialem, reguluje sie ta rurka na ktorej jest.gumka? aa i w ktora strone krecic?;)

Użytkownik mickry edytował ten post 09:39, 09.12.2016

  • 0

#53 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7504 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 53
Super

Napisano 22:20, 11.12.2016   Najlepsza odpowiedź

Dla potomnych

 

Regulacja odbywa się przez zluzowanie nakrętki 33 i kręcenie trzpieniem.

Jeśli pedał za wysoko - wkręcamy trzpień w nakrętkę  z łącznika nr 3

Jeśli pedał za nisko - wykręcamy trzpień  w nakrętkę z łącznika nr 3 

 

OBOWIĄZKOWO

musi pozostać luz na trzpieniu.

Jako ułatwienie - trzpieniem nr 8 powinno się dać obrócić  a luzu musi zostać minimum 0,5mm.

Załączone pliki

  • Załączony plik  002731.jpg   178,53 KB   127 Ilość pobrań

  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#54 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:27, 12.12.2016

dziekuje za odpowiedz!:)


  • 0

#55 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 986 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:09, 13.01.2017

Pytanie z innej beczki, sprzeglo jest hydraulicze tak? tak wiec na jakim oleju pracuje i z czym jest połaczone? co odpowiada za cisnienie w ukladzie i je reguluje?
  • 0

#56 viper505

viper505
  • Klubowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:59, 13.01.2017

O czym Ty mowisz? Twierdzisz, ze wymieniales sprzeglo w swoim samochodzie wiec chyba powinienes wiedziec, ze to sprzeglo jest cierne... Zakladam, ze chodzilo o pompe sprzegla i z tego co kojarze pracuje to na tym samym plynie, ktory jest w ukladzie hamulcowym i nic tam nie regulujesz...


  • 0

#57 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2475 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 10:12, 13.01.2017

płyn do sprzęgła to dot (dla 6 gen to jest dot 3 i dot 4) a dla 8 to nie wiem ale powinno pisać na zbiorniczku,  pompa sprzęgła jest pod pedałem sprzęgła.


Użytkownik Maxell edytował ten post 11:57, 13.01.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, sprzęgło, lewarek, regulacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq