Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ksenon raz działa raz nie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 zafin

zafin
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 19.12.2013

Witam,

mam taki problem może ktoś pomoże.

Jakiś miesiąc temu prawy ksenon przestał świecić. Nie chciało mi się przełacać w ASO czy jakimkolwiek innym zakładzie mechanicznym, trochę poczytałem i zabrałem się za własnoręczną wymianę.

Pierwsze co zrobiłem zgodnie z radą Pana z ASO to zamieniłem ksenony ze sobą aby sprawdzić czy napewno chodzi o żarówkę. Potwierdziło się, zwłaszcza że po żarówce było widać, że jest przepalona.

Kupiłem jak przykazano 2 żarówki D2S Osram Xenarc i wymieniłem uważając aby nie dotknąć żarnika itd.

Pojeździłem jakiś miesiąc i znowu prawa lampa nie świeci. Pojechałem do sklepu aby wymienić niesprawną żarówkę. Okazało się. że żarówka działa, Panowie w sklepie podłączyli i pokazali, że świeci. Włożyłem do auta i... świeci :)

Radość jednak nie trwała długo bo po kilku godzinach znowu nie świeci.

Możecie coś poradzić, może coś nie styka, może coś trzeba przeczyścić, czy przygotowywać się na szukanie przetwornicy lub tego gniazda wysokiego napięcia (przy czym czy zaświeciło by się po wyjęciu i ponownym włożeniui żarówki)?
  • 0

#2 Fargo

Fargo
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 19.12.2013

Cześć. Sprawdź właśnie wtyk w tym gnieździe czy nie jest podpalony. To częsta przyczyna.
luknij na ten filmik http://www.xenon-ser...wki/84/138.html
  • 0

#3 zafin

zafin
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 19.12.2013

Dzięki za odpowiedź, Pan w sklepie zasugerował zamianę wtyków pomiędzy lampami żeby sprawdzić czy to nie przypadkiem wina tego elmenetu. Są podłączone chyba dwoma kabelkami jak rozumiem do przepustnicy, czy to można to normalnie rozłączyć i zamieć, czy o czymś trzeba wiedzieć?
  • 0

#4 Fargo

Fargo
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:13, 19.12.2013

no chyba przetwornicy. może być ciężko to odłączyć bez demontażu przetwornicy a to już trochę zabawy bo trzeba zdemontować reflektor. Chyba, że są jakieś myki żeby to odłączyć.
  • 0

#5 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 22:24, 27.12.2014

Dzisiaj zauwazylem, ze jedna z lamp po wlaczeniu nie zapalila sie(xenon). Po paru probach wylaczania i wlaczania swiatel wszystko wrocilo do normy. Zarniki byly wymieniane na nowe rok temu, wiec wydaje sie ze nie tu jest problem. Mial ktos moze podobny problem?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#6 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 409 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:06, 28.12.2014

Na 99% zapłonnik zaczyna szfankować.


Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
  • 0

#7 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:24, 28.12.2014

Jutro zajrze do srodka, nie wiem moze cos nie styka bo zauwazylem jeszcze wczoraj ze ta lampa jest dosc mocno zaparowana.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2202 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Competition S-line
  • KM:325
  • Paliwo:ON
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:40, 28.12.2014

Może masa gdzieś przyrdzewiala. Sprawdź styki
  • 0

4e6498ee95fe012cmed.jpg

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 10:14, 28.12.2014

A jakie sa objawy padajacego zaplonnika?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#10 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 409 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:26, 28.12.2014

W moim przypadku było tak, że najpierw od czasu do czasu nie chciała się lewa lampa odpalać. Później zasada była taka, że największe prawdopodobieństwo odpalenia było przy pierwszym włączeniu świateł.

W przypadku włączenia i odrazu  wyłączenia to za drugim razem już nie chciała się zapalić i wtedy pozostawało podjechać pod inny samochód i kręcić manetką aż się włączy ;]


  • 0

#11 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 12:35, 28.12.2014

U mnie tez jest problem z lewa lampa, no nic zobacze jeszcze czy wszystko styka w lampie. Jak nic nie pomoze to kupie nowy zaplonnik.


Użytkownik jacob101 edytował ten post 12:35, 28.12.2014

  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#12 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 409 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:17, 28.12.2014

Albo najpierw zamień zaplonniki stronami, wtedy będzie wiadomo na 100%


Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
  • 0

#13 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1677 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 08:43, 29.12.2014

Dobralem sie do lampy, po godzinie suszenia odstawilem do ostygniecia, zobaczymy na ile pomoze. Co do zaplonnika kabelek od masy byl luzny, moze to bylo przyczyna. Jak narazie lampa zapala sie za kazdym razem, mam nadzieje ze to bylo to.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#14 MarcinW

MarcinW
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:52, 31.12.2014

Dobralem sie do lampy, po godzinie suszenia odstawilem do ostygniecia, zobaczymy na ile pomoze. Co do zaplonnika kabelek od masy byl luzny, moze to bylo przyczyna. Jak narazie lampa zapala sie za kazdym razem, mam nadzieje ze to bylo to.

Witam,

nie chcę zakładać nowego wątku, dlatego tutaj zadam pytanie.

Mam problem ze światłami. Przełącznik przy kierownicy nie działa, tzn niezależnie od połążenia pokrętła ksenony świecą się, nie wyłączają nawet po przekręceniu na pozycję "off".

Ma ktoś pomysł co to może być?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

 

aaaa, zapomniałem, Accord 2006 rok, benzyna

 

help me please


Użytkownik MarcinW edytował ten post 10:07, 31.12.2014

  • 0

#15 patryk86_ya

patryk86_ya
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 23.01.2015

Witam,

też mam do wymiany zapłonniki (oba).

Mój problem zaczął się od tego że spalił się lewy żarnik, więc wymieniłem od razu dwa na nowe oryginalne OSRAM ( nie ufam chińskim zamiennikom ). Po wymianie spalonego okazało się że ten nowy załącza się tylko za pierwszym razem - zdziwiło mnie to bardzo - nowy żarnik a tu lipa....

Po dwóch miechach prawe światło przestało działać, co nie powiem mnie wkur.... bo także nowy żarnik. Włożyłem stary jeden z działających żarników i zadziałało, ale także włącza się tylko za pierwszym razem....

Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale zapłonniki padły po tym jak padły ksenony.

 

Pytanie mem tego typu: jak dobrać zapłonnik skoro na aukcjach do accorda jest tego troche ale z różnymi numerami choć wyglądają tak samo. Co brać pod uwage? Czekam na jakąś podpowiedż.

Pozdrawiam.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq