Skocz do zawartości


RODO w HAKP

głośna praca


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:33, 23.07.2009

Witam od jakis 3tyg temu przesiadlem sie na dieselka - accord 2.2 i-cdti 2005 executive
wszystko gra i buczy i jestem ogolnie zadowolony z przesiadki. Lecz gdy emocje juz opadły zaczeły wyłaniac sie małe mankameny. Przy zaplonie i gaszeniu silnika następuje lekki wstrząs jak by to ładniej ująć :) telepie autkiem i na wolnych obrotach praca silnika wydaje sie byc za głośna odczuwam tez drgania w kierownicy. Czy te objawy sa normalne? dzieki za wasze opinie . pozdrawiam

#2 MarekFinlandia

MarekFinlandia
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:40, 24.07.2009

Ten wstrzas przy rozruchu i gaszeniu u mnie tez wystepuje, przy rozruchu oczywiscie bardziej.
Moze poteguje to mocowanie silnika czy poduszki ?! Tym niemniej nigdy mnie to nie irytowalo. Wydaje mi sie, ze diesle tak maja ze wzgledu na samozaplon (czy pisze bzdury ?) :)
Praca na wolnych obrotach powinna byc cicha ale nie zapominajmy, ze to nie silnik bezynowy.
Natomiast ta trzesaca sie kierownica na wolnych obrotach to juz chyba cos nie tego !?

#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:04, 24.07.2009

telepie autkiem i na wolnych obrotach praca silnika wydaje sie byc za głośna odczuwam tez drgania w kierownicy. Czy te objawy sa normalne? dzieki za wasze opinie .

A kiedy regulowałeś zawory i ile masz przejechane :?: Jak nie regulowałeś dawno to objaw po ich regulacji powinien ustąpić.

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:26, 24.07.2009

W dieslu hondy jest chyba automatyczna regulacja luzu?
Co do wibracji to jest diesel i ten typ tak ma, ale warto sprawdzić poduszki silnika. Nie wiem jak jest tam ze sprzęgłem, ale jeśli jest dwumasowy zamach to też warto by było zobaczyć czy nie uszkodzony. Tak czy siak, wizyta u mechanika wskazana. Jaki auto ma przebieg?

R.

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:36, 24.07.2009

Może i masz rację co do zaworów-potwierdzi ktoś jeszcze.

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 24.07.2009

dzieki koledzy za aktywność :-D .Trochę mnie uspokoiliście nie mniej jednak wciąż nie mam pewności czy wszysko jest ok. Przesiadlem sie do hondy z vw bora disel 2004 i tam nie było takich objawów, obawiam sie tego co pisze rafa66, podobnie trzęsło przy starcie bemkę szwagra po czym poszło mu dwumasowe i silnik do wymiany. Podejzewam ze beda to poduszki bo postuj na skrzyżowaniu bywa irytujący, żonie sie podoba :) ale mnie drażnią te wibracje ha ha. W porównaniem z borą kultura pracy na obrotach bez porównania na korzyść hondy ale te wolne obroty i telepanie przy starcie. Autko ma 12k przebiegu ostatni przegląd u hondy przy 10k

#7 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:05, 24.07.2009

Chyba jest to normalne zjawisko. Ja mam tak od nowosci. Widocznie przy wylaczaniu czy wlaczaniu silnik przechodzi przez czestotliwosc rezonansowa.

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:08, 24.07.2009

No to ktoś musiał przesadzić i może uszkodził poduszkę. Bo jak na 12kkm to sama na pewno nie poszła.
Dwumas nie oznacza wymiany silnika. Po prostu się go wymienia (dwumas) i tyle - to jest zwykłe koło zamachowe, tyle że ma dwie części połączone gumą i tulejami więc powinno być ok. Zakres podobny jak przy wymianie sprzęgła.
Tak mi coś chodzi po głowie - uszkodzony dwumas i jedna z poduszek silnika.... może ktoś montował box'a i auto miało kiepski program (za duża górka przy niskich obrotach) i przez to się uszkodziło? Ewentualnie ostre strzały ze sprzęgła? 12kkm to strasznie mało - powinien nawet ostro eksploatowany nie mieć takiego problemu. Musisz jechać do serwisu, bo szkoda auta.
I jeszcze jedna obserwacja - jak dociągniesz do końca (do odcięcia) na pełnym gazie na pierwszym biegu nie masz problemów z wbiciem dwójki? Nieraz przy urwanej poduszce układ napędowy się tak przesuwa, że nie idzie zmienić biegu.

> cmsydney - ale jemu tak się robi też na wolnych obrotach.

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:37, 24.07.2009

hhh troche ciezki dzien dzis mialem w pracy sorki rafal66 autko ma 120k :mrgreen: przebiegu a ostatni przegląd u hondy przy 10k

#10 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:27, 24.07.2009

A tak sie zapytam, jakie masz jalowe obroty? Moze za niskie? Czy to samo sie dzieje gdy samochod jedzie bez biegu?

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:13, 24.07.2009

Jałowe ponizej 1000/s ok 800-900 probowalem juz delikatnie je regolowac nogą na pedale - ale podwyzszac na 1000 stychac ze jest za duzo. Natomiast jazda na luzie super




IPB Skin By Virteq