XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Filtr cząstek stałych
#31
Napisano 16:44, 31.12.2013
#32
Napisano 12:36, 01.01.2014
Wybrałem tą firmę, bo na stronie widać sporo aut klasy premium, w których robili to samo...więc uznałem, że są godni zaufania.
Czy mogę ich polecić - to się okaże po dłuższym okresie użytkowania w każdym razie póki co jest OK.
Koszt: 1500zł
#33
Napisano 13:33, 01.01.2014
jakaś awaria czujnika itp ?
samochód ma 70tys przebiegu i od razu zaświecił się komunikat z wykrzyknikiem
mam do zrobienia trasę około 100km mogę jechać na tym trybie awaryjny ? czy grozi to jakąś poważniejsza awarią ?
jaką firmę zajmującą sie usuwaniem dpf-u ewentualnie byście polecili w okolicy bielska białej?
co sądzicie o pomyśle żeby najpierw usuną filtr mechanicznie i sprawdzić czy wyświetli się błąd ?
#34
Napisano 14:27, 01.01.2014
Odnośnie wywalenia filtra mechanicznie bez ingerencji w oprogramowanie - tak się nie da.
Przy wylocie i wlocie do filtra są czujniki badające m.in. ciśnienie spalin. Jeśli ciśnienie spalin na wylocie jest niższe niż powinno - komputer wywala błąd.
Jeśli usuniesz filtr to czujniki będą zczytywały zdecydowanie różne wartości od tych, które są z filtrem i na pewno wyskoczy jakiś błąd.
A czy można z komunikatem i ograniczeniem mocy jechać te 100km? Myślę, że nie powinno się nic stać.
#35
Napisano 18:55, 02.01.2014
ale niestety mają uszkodzony komputer i nie są w stanie się podpiąć,
objeździłem znajomych elektroników i po wielu próbach zczynania błedów nic im nie wychodziło,
nie było żadnych błędów. Jest to dość dziwne, pewnie mają za cienki sprzęt...
wszyscy jednak zgodnie twierdzili że wypalanie dpf w serwisie jest bardzo niszczące dla silnika i osprzętu z racji wykonywania tej czynności na postoju co o tym sądzicie ?
[ Dodano: 2014-01-03, 21:18 ]
czy komuś z was po wyrzuceniu dpf-u nie działał tempomat?
podobno jest taka przypadłość że po zmianach w ecu nie działa tempomat i nie da sie zrobić innaczej
#36
Napisano 09:31, 04.01.2014
No i zastanawiam się, jakiej odpowiedzi szukałeś u znajomych podpinając samochód pod komputer: błąd pokazujący zapchany filtr mówi sam za siebie przecież.
Odnośnie szkodliwości wypalania filtra na postoju nie wiem, jak to jest. Temperatura spalin i wydechu drastycznie wzrasta ale ja nie zauważyłem, żeby np włączała się wentylator chłodnicy.
Tempomatu nie sprawdzałem-będę musiał to zrobić bo wcześniej o tym nie pomyślałem a też gdzieś czytałem o takim problemie.
#37
Napisano 09:59, 04.01.2014
jednak okazało że trzeba wejść bezpośrednio do sterownika dpfu a to już nie każdy potrafi
#38
Napisano 10:21, 04.01.2014
ps: sprawdzałem tempomat i działa bez problemów.
#39
Napisano 21:22, 06.01.2014
#40
Napisano 21:40, 06.01.2014
#41
Napisano 21:42, 06.01.2014
dpf to jest część eksploatacyjna jedynie jego szybsze zużycie może spowodować że po pisaniu do nich zwrócą część kosztów
zależy co oznacza "szybsze zużycie"
#42
Napisano 09:58, 07.01.2014
Ja, jak byłem na wypalaniu, otrzymałem informację, że producent przewiduje w hondzie żywotność filtra na 160tyś. km.
Niemniej jednak każdy z nas wie, że problemy pojawiają się przy przebiegach rzędu 40-60tyś. km.
Z jednej strony to część eksploatacyjna tak, jak amortyzatory, hamulce itp. Z drugiej strony można by próbować powalczyć o swoje, jeśli auto jest na gwarancji. Sprzęgło też jest niby częścią eksploatacyjną ale na gwarancji wymieniają z tym, że ślizgające się sprzęgło jest ewidentnie dowodem na nieprawidłowe działanie części...natomiast wypalanie filtra to przewidziana przez producenta procedura, którą znajdziesz w instrukcji obsługi.
Myślę, że wszystko, co możesz wywalczyć to częściowy zwrot kosztów.
A tak z innej beczki: czy mając 218 koni masz auto na gwarancji?
#43
Napisano 10:42, 07.01.2014
W sprawie gwarancji również zobaczymy. Jak będę z niej korzystał to się przekonamy jak działa wydłużona gwarancja
#44
Napisano 10:52, 07.01.2014
Sprzęgło cięższą nogę znosi niechętnie ale masz Type-S'a więc jest szansa, że da radę
#45
Napisano 13:37, 27.03.2014
Witam
To moze teraz ja opowiem swoja historyjke z tym ustrojstwem...
kupilem auto majac 76tys. jazda do pracy i z powrotem zajmuje mi 60km i mieszkam w Norwegii... wiec drogi krete i pod gorke, max predkosc to ok 80-100km/h wiec z wypalaniem ciezko.
majac ok 78tys. przejechane bumm.. jakas kontrolka mi wyskoczyla i to z wykrzyknikiem, zasiegajac informacji bylem na wypalaniu bo to na gwarancji i tak kolejne chyba 3 albo 4 razy w ciagu 2msc.
Mowilem zeby posprawdzali mi czujnik i moze egr jest zapchany... Oni "ze komputer nic nie pokazuje" i ze teraz wypalili juz solidnie. Bum kolejny raz, mysle sobie kieerrwa pojade i ich tam samych przepale.
W koncu wymienili filtr na nowy (gwarancja na rok) zapytalem tez czy mi olej wymienili bo to chyba standardowa procedura, a oni ze nie bo nie trzeba, no ok niby specjalisci w serwisie Hondy).
Ja szczesliwy i uradowany po 2 tygodniach smigalem sobie do pracy i nagle ciach... kontrolka z wykrzyknikiem, mowie kurrr... co to ma byc. Co dziwne to mi nie spadala moc auta, tylko ta kontrolka, brak tempomatu i sygnalizacji zmiany biegow.
Pojechalem do nich i mowie ze znow mam ta kontrolke... wypalili, po tygodniu to samo i mowie ze teraz jade do Polski i jestem umowiony w 2 warsztatach gdzie kaze im wszystko sprwadzic. A jak nie to usune to *cenzura* w *cenzura*iet bo mam dosc.
Tak wiec jade pierw do W-wy na wymiane tarcz klockow itp. kaze im sprwadzic tego Egr i niech moze sprawdza jeszcze cos co ma zwiazek z tym... Nie jestem jakims super specem od aut, ale jak ludzie pracuja w warsztatach to chyba powinni miec jakies pojecie na ten temat, czyz nie ?
Umowilem sie tez na wizyte w Kreatorze Mocy, gdzie koles mi powiedzial zeby to usunac bo to normalne, ze ta kontrolka wyskoczy, no ale dajcie spokoj... ludzie nie po to placa za nowy filtr zeby zaraz znowu kontrolka wyskoczyla.
Moj kumpel w swoim Audi to samo... wymienil na nowy i po tygodniu kontrolka wiec wycial w Poznaniu bo mial dosc.. jezdzi juz 3 lata po wycieciu i z-chipowaniu i jest git.
U mojej dziewczyny w aucie VW golf tez sie zaswiecila kontrolka i kumpel z warsztatu powiedzial, ze to czujnik. Wymienili i wsio smiga teraz.
U mojej dziewczyny rodzicow w Suzuku Grand vitarze bylo to samo, a przyczyna byl sparcialy gumowy przewod, ktory byl nieszczelny i co najlepsze... ze to jej tata powiedzial im zeby sprwadzili bo tam wysokie temperatury sa i moze cos sie tam stalo. Oni chcieli wymieniac caly filtr na nowy.
Nie wiem tez jak wyglada (od strony prawnej) sprawa wycinania filtra w Norwegii bo slyszalem, ze Policja jak Cie czasem zatrzyma to wkladaja sonde w rure i sprawdzaja.
Kumpel z warsztatu mowi, ze spotkal ludzi bez tego i jezdza.
ehh
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych